נילי סגל וזוהר וולמוט. "התייחס אלי כמו לאשה, ולא כמו לפרטנרית"

נילי וזוהר מ"פקין אקספרס" נפרדו: "באתי לקחת את המיליון, לא להיות האישה למופת"

כוכבי הריאליטי נפרדו לאחרונה, שנה אחרי שחזרו מהצילומים שהתקיימו ברחבי אסיה. "בשום פנים ואופן לא הייתי יוצאת שוב עם בן זוג לתחרות", אומרת סגל ונזכרת בתקופה בה הופיעה על שערי לאשה ("אמא אמרה, את לא יכולה לצאת מהבית. הפכת למפורסמת")

פורסם:
נתחיל מהסוף: נילי וזוהר, כוכבי הריאליטי "פקין אקספרס", נפרדו. זה קרה ממש לאחרונה, שנה אחרי שחזרו מהצילומים שהתקיימו ברחבי אסיה. מי שעוקב אחרי הריאליטי של רשת 13 כנראה לא בשוק. הריבים של נילי סגל פרלמוטר מקנזי (52) וזוהר וולמוט (54) הסלימו עם התקדמות התחרות, ולפעמים זה היה כבר לא נעים.
"ריבים היו לכולם", סגל מגמדת את גודל האירוע, "את שלנו פשוט שידרו יותר. זו תוכנית טלוויזיה ויש עריכה. לכל זוג בנו את הסיפור שלו, וזה היה הסיפור שלנו".
בכל זאת, נפרדתם אחרי התוכנית.
"כן, אני לא ממליצה להעמיד את הזוגיות במבחן כזה. זוהר הוא מקסים, אבל בשום פנים ואופן לא הייתי יוצאת שוב עם בן זוג לתחרות. זוהר התייחס אלי כמו לאשה, ולא כמו לפרטנרית, וזה היה הקושי. לא באתי בתור האישה שסוחבים לה, כי אני אלופה וחזקה, וזה התנגש כי הוא גבר של פעם. הוא גם ציפה ממני לא להגיב ולא להעיר, ואני באתי לקחת את המיליון, לא להיות האישה למופת".
בשלב מסוים הודחו בני הזוג, אך הוחזרו למרוץ לאחר שזוג אחר פרש. "היה מאוד קשה", משחזרת סגל, "זה חוסר שינה, רעב קיצוני והרעלות קיבה כל שני וחמישי. אני ירדתי שם שבעה קילו. ואז הודחנו וכבר הודענו לילדים שאנחנו בדרך לארץ, ופתאום בשדה התעופה אני מקבלת שיחה מהבמאי הראשי שאומר 'נילי, אתם חוזרים'. אני רציתי כבר לחזור לילדים, אבל לזוהר נדלקו העיניים ובסוף נשארנו. כשחזרנו לתחרות כבר הייתי אחרת. חזרתי במטרה לנצח ואל תפריעו לי בדרך, וכשזוהר הפריע לי כשהוא היה אמור לעזור לי, אז זה היה מאוד קשה".
"יש לי מלא הצעות כבר. היום גם אנשים יותר חצופים מפעם, ואני מאוד מחוזרת, אבל אולי הגיע לזמן להיות רווקה פעם אחת ואפילו ליהנות מזה"
סגל נולדה בליטא, עלתה לארץ כפעוטה וגדלה בכפר סבא. היא עבדה כדוגמנית במשך עשור, ובין היתר כיכבה פעמיים על שער "לאשה". הפעם הראשונה הייתה בגיל 16, עבודת הדוגמנות הראשונה שלה שפתחה לה את הדרך לקריירה. "הלכתי בשבת עם חברה לחוף בהרצליה, ניגש אליי הצלם ששון משה ושאל אם אני רוצה להצטלם", היא משחזרת. "אני הרגשתי אז ברווזון מכוער. הייתי ספורטאית ואתלטית, השיער שלי היה קצר עד גיל 14 וטיפוח היה רחוק ממני. עד היום אני לא צובעת ציפורניים ולא מתאפרת. בקיצור, אחרי שלושה ימים הצטלמתי לשער הזה ושבוע אחרי הוא כבר היה בדוכנים. אני זוכרת שאמא שלי התקשרה באותו בוקר ואמרה לי 'את לא יכולה לצאת יותר מהבית, הפכת למפורסמת'. בכל הקיוסקים ובכל הקופות בסופרים הייתה התמונה שלי, זה היה מטורף".

5 צפייה בגלריה
נילי סגל על שער לאשה, 1988
נילי סגל על שער לאשה, 1988
על שער לאשה, 1988
(צילום: משה ששון )

איך זה המשיך?
"החתימו אותי בסוכנות והתחלתי לעבוד. הייתי דוגמנית הבית של מותג בגדי הים 'דיוה', דגמנתי לגוטקס, עשיתי קטלוג לבגדי ים של 'פלפל' עם שלי גפני וזו הייתה הכנסה מהממת לבחורה בגילי. לא הייתי מאוד מפורסמת. לא היו אז השקות, אינסטגרם, רעש וגיא פינס, אבל הוזמנתי למעגל של דן שילון. את השער השני צילמתי שלוש שנים אחרי, ובכתבה היו גם צילומים שלי עם ארז לבב, שהיה אז הבן זוג שלי וגם התחיל לדגמן בזכותי. אני תמיד נורא עוזרת לבני זוג שלי, כמו עם זוהר, דוחפת אותם איתי למסע".
5 צפייה בגלריה
נילי סגל על שער לאשה, 1991
נילי סגל על שער לאשה, 1991
על שער לאשה, 1991
(צילום: ריצ'ארד בארי )
חייה הרומנטיים הם טלנובלה בפני עצמה. בעלה הראשון, ליאור פרלמוטר, איתו התחתנה בגיל 26, הוא חלק מהרכב הטראנס אסטרל פרוג'קשן שהצליח אז מאוד בעולם. "נסעתי איתו המון, השתכשכנו בכל המפורסמים. בניו יורק הייתה מחכה לנו לימוזינה, הוזמנו למסיבות עם פיית'לס ומדונה. בארץ היה לנו אולפן בבית וליאור הפיק מוזיקלית לכולם: דנה אינטרנשיונל, אסף אמדורסקי, דוד דאור. אני בינתיים התחלתי לעבוד כמעצבת אירועים".
"אנשים מתקשרים למוקד כשהם רואים דמות חשודה, חושבים שזה מחבל, ואז הם שומעים אותי ושוכחים מהכל: 'מה, זו נילי מפקין אקספרס?'. יש לי קול כזה מאז שאני קטנה, אין מה לעשות"
כשהייתה בת 32 נפרדו, ואחרי זמן קצר פגשה את אבי ילדיה, האמן ציון מקנזי. "ככה אני, אף פעם לא הייתי רווקה יותר מחודש", היא מסבירה. "עם ציון לא התחתנתי, אבל כן הוספתי את שם המשפחה שלו. יש לי שם ארוך נורא, אבל שבוע הבא אני במשרד הפנים ואשאיר רק את הסגל".
מהקשר עם מקנזי הביאה לעולם שני ילדים, דניאל (16) ועלמה (14). השניים עברו לאילת ופתחו שם דוכן יוגורט ("הראשון בארץ"), אבל אז חזרו למרכז. "נפרדנו אחרי 15 שנים מאוד מאתגרות. הוא בחור מאוד לא קונבנציונלי והיה מכור לסמים הרבה מאוד שנים. הוא בחור משכמו ומעלה, אנחנו חברים מאוד טובים היום. הוא מדריך ומלווה את ניצולי הנובה ואנחנו נוסעים ביחד עם הילדים לטיולי גלישה בעולם".
5 צפייה בגלריה
נילי סגל וזוהר וולמוט
נילי סגל וזוהר וולמוט
נילי וזוהר בתוכנית. "ריבים היו לכולם. את שלנו פשוט שידרו יותר"
(צילום: באדיבות ערוץ 13)

את זוהר וולמוט, שעוסק בתיווך נדל"ן, הכירה עוד מנעוריה ("הוא היה החתיך של רעננה") ובמשך השנים המשיכו להיפגש באקראי. סגל אפילו עיצבה את החתונה שלו ושל אשתו. כשנפרדה ממקנזי, הוא בדיוק נפרד מאשתו ופנה אליה בפייסבוק.
"הוא כתב לי: 'נילי, כולם כל כך הזדקנו, אני לא מזהה אף אחד, רק אותך'. אני לא הייתי בעניין, אבל הוא היה מאוד נחוש. הוא לא ויתר, התביית עליי והיה נחמד לא להרגיש לבד. חודשיים אחרי שהתחלנו לצאת התחילה הקורונה. שכרנו בית מהמם בגליל עם בריכה וג'קוזי, עם חמישה ילדים - שלוש בנות שלו ושניים שלי. אחר כך חזרנו לרעננה ושכרנו דופלקס יחד, אבל כשהקורונה נגמרה החלטנו שכל אחד חוזר לבית משלו, ושאנחנו מנהלים את פרק ב' בהפרדה ובאהבה".
5 צפייה בגלריה
נילי סגל
נילי סגל
"חזרתי לתוכנית במטרה לנצח ואל תפריעו לי בדרך"
(צילום: נדב צור)
סגל מתגוררת היום בכפר סבא ועובדת כמתווכת נדל"ן וגם כמוקדנית במוקד הביטחון בעירייה. המתקשרים למוקד מתפלאים לשמוע את הקול הנמוך והחרוך שלה, המוכר להם מהתוכנית. "אני עונה לאנשים וישר מזהים את הקול שלי. אנשים מתקשרים שהם רואים דמות חשודה, חושבים שזה מחבל, ואז הם שומעים אותי ושוכחים מהכל: 'מה, זו נילי מפקין אקספרס?'. טוב, לפני זה פשוט היו אומרים לי 'כן אדוני, לא אדוני'. יש לי קול כזה מאז שאני קטנה, אין מה לעשות".
אמרת שלא היית רווקה חודש בחייך. אז מה עכשיו?
"יש לי מלא הצעות כבר. היום גם אנשים יותר חצופים מפעם, ואני מאוד מחוזרת, אבל אולי הגיע לזמן להיות רווקה פעם אחת ואפילו ליהנות מזה".
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button