המערכת המשוכללת והמתקדמת של Lumenis שמביאה תוצאות מושלמות

Lumenis Stellar M22 - משנים את כללי המשחק

בשורה משמחת לרופאים ולקליניקות של טיפולים אסתטיים: הכירו את המערכת Stellar M22 של חברת Lumenis, מערכת משוכללת שמכילה ארבע טכנולוגיות מתקדמות, ונותנת מענה מלא ומקיף לשורה של בעיות עור, בלי כאב, בלי טיפולים פולשניים ובלי זמן החלמה. אז מה כדאי שתדעו על המערכת שמשנה את כללי המשחק?

גב' אנה דנשין, מוגש מטעם חברת Lumenis
גב' אנה דנשין, מוגש מטעם חברת Lumenis
פורסם:
האם כדאי לעשות משהו בפנים? איך אני נראית? איך אני נראה? איך נפטרים מצלקות אקנה? מה אפשר לעשות עם העור הרפוי לאחר הלידות?
קמטים, כתמי פיגמנטציה, עור נפול, סימני מתיחה והרשימה עוד ארוכה – אתם בוודאי יודעים – מעסיקים אחוז גדול מהאוכלוסייה ומהווים מקור לחוסר ביטחון ולעוגמת נפש, בייחוד בעידן שלנו, שבו המודעות ליופי ולאסתטיקה רק עולה ועולה. מחקרים מלמדים כי אחוז ניכר מהאוכלוסייה חולם לפתור את ה"כאבים האסתטיים" שלו בשיטה אמבולטורית, אשר לא גורמת לפגיעה בשגרת היומיום.
לשם כך פיתחנו את מערכת Lumenis Stellar M22. מדובר במערכת המכילה טכנולוגיות מתקדמות, הטובה ביותר לטיפול בבעיות עוריות מכל סוג ומהווה בשורה של ממש בתחום הרפואה האסתטית. זהו מכשיר חדשני המשלב את עולם הרפואה עם עולם הטכנולוגיה. היופי שבמערכת ה-Stellar M22 שהוא מציע פתרון מלא ותוצאות מוכחות ללא צורך בטיפולים פולשניים ו/או כירורגיים.
המערכת נותנת מענה למגוון רחב של בעיות עור אסתטיות ומבטיחה תוצאות מושלמות אשר תוכלו לראות כבר מהטיפולים הראשונים. בין הטיפולים המתקדמים במכשיר: צלקות פוסט אקנה, קמטים בפנים, נימים ברגליים, פיגמנטציה מסוגים שונים, נגעי עור, הסרת קעקועים, סימני מתיחה ועוד.

מחזיקה בתקן הזהב

חברת Lumenis היא בין חברות המכשור האסתטי הגדולות והוותיקות ביותר. היא מחזיקה בתואר Gold Standard בתעשיית המכשור האסתטי. החברה מחזיקה בתקנים המחמירים ביותר ברמה הבינלאומית: CE אירופי, FDA אמריקאי, וכמובן בכלל התקנים הנדרשים במדינת ישראל, וזאת כדי להבטיח לכם רמה גבוהה של בטיחות ויעילות.
חזון החברה הוא תוצאות מקסימליות, ולאור חזון זה החברה הולכת לאורך כל הדרך, והטכנולוגיות שלה נותנות את התוצאות המבטיחות ביותר בשוק.
ריכזנו עבורכם מידע חשוב על המערכת, מה היא יודעת לעשות, איך היא עושה את זה ואיזו תועלת (מרובה!) היא תביא לכם:

1. מדובר במכשיר אחד שמכיל ארבע טכנולוגיות
מערכת Stellar M22 של חברת Lumenis כוללת 4 טכנולוגיות ייחודיות המאפשרות לטפל ב-72 אינדיקציות קליניות שונות. המערכת פותחה מתוך אמונה גדולה שלכל בעיית עור יש פתרון ייחודי ונדרשת התאמה אינדיבידואלית של סוג הטכנולוגיה לבעיה האסתטית.

2. מה המערכת יודעת לעשות
המערכת מטפלת במגוון רחב של בעיות עוריות. בין הבעיות המרכזיות שמערכת הטכנולוגית Stellar M22 פותרת:
1. נגעים וסקולריים: כלי דם מורחבים באזור הפנים, כלי דם באזורים שונים בגוף, ברגליים וכו'.
2. פיגמנטציה: סנילית וסולרית, פוסט טראומטית, הורמונלית "מלזמה" בעומקים שונים.
3. סימני פוסט אקנה בגוונים חומים או אדומים.
4. המנגיומה וכתמים נוספים המורכבים מכלי דם.
5. מרקם לא אחיד, נקבוביות פעורות, עור מחוספס ולא הומוגני.
6. אקנה דלקתי וקומודוני.
7. הסרת קעקועים ואיפור קבוע, זאת בלי פגיעה או סיכון של הצטלקות הרקמה.
8. עור מדולדל ורפוי בגוף.
9. סימני מתיחה.
10. צלקות פוסט אקנה.
11. צלקות אחרי ניתוח.
12. חוסר חיות בעור.
13. קמטים, קמטוטים.
14. הסרת שיער ועוד.
4 צפייה בגלריה
טיפול בסימני מתיחה
טיפול בסימני מתיחה
טיפול בסימני מתיחה
(Matteo Tretti Clementoni, MD)

3. בואו נדבר על הטכנולוגיות של Stellar M22:
Universal PL OPT
ידית PL עם פילטרים מתחלפים בהתאם לסוג הטיפול המבוססים על טכנולוגיית OPT: Optimal Pulse Technology.
בעזרת טכנולוגיה זו ניתן לבצע יותר מ-20 סוגי טיפולים שונים, כגון: אקנה דלקתי, נגעים של כלי דם, פיגמנטציה מגוונת, הסרות שיער ועוד.
הטכנולוגיה מבוססת על ספקטרום של אנרגיית אור רחבה, אשר כוללת בתוכה 9 פילטרים ו-3 מוליכי גל (ספוטים) הניתנים לשינוי בשניות. חשוב לציין שיש בסט 2 פילטרים ייחודיים לחברת Douls - Lumenis אשר מעלים בצורה מקסימלית את תוצאות הטיפולים, בהם אקנה דלקתי ונגעי כלי דם.
מגוון רחב של פילטרים וגדלים שונים של הספוט מקנים אופציה רחבה מאוד ובו בזמן מדויקת בהתאמה של טיפול ייחודי לסוג הבעיה. זאת, מבחינת רמת החומרה, העומק שלה ברקמה ובהתאמה לגוון העור של המטופלים באזור הטיפול.
4 צפייה בגלריה
טיפול חידוש העור בעזרת טכנולוגיה PL OPT
טיפול חידוש העור בעזרת טכנולוגיה PL OPT
טיפול חידוש העור בעזרת טכנולוגיית PL OPT המתקדמת
(Li Yuanhong, MD)

קצר, יעיל ובטיחותי
כלל הספוטים במכשיר מכילים מערכת קירור מובנית, שומרת על הטמפרטורה בממוצע של מינוס 10 מ"צ, כך שהטיפול בטיחותי, עם מינימום אי נעימות למטופל. ישנם יתרונות מגוונים בטכנולוגיית OPT, בעלת יכולת השליטה על תצורת הפולס. המערכת בעלת יכולות ביצוע של תרגום אנרגיה בעוצמה גבוהה למשך פולס קצר, אשר מאפשר להגיע לתוצאות בעלות אפקטיביות מקסימלית תוך הגנה על הרקמה המטופלת, כשהעוצמה של הפולס קבועה לאורכו. בזכות הפרמטרים האלה ישנה העלאה באפקטיביות של הטיפול ובקיצור של סדרת הטיפולים עד להגעה לתוצאה הסופית.

4. ResurFX: עלייה ברמת סיבי הקולגן והאלסטין
טכנולוגיית ResurFX מטפלת בצלקות פוסט אקנה, צלקות לאחר ניתוח, סימני מתיחה, עור מידלדל, עור נפול ולא מוצק, קמטים ועוד.
במערכת נעשה שימוש בלייזר 1565nm סיבי (Near IR), פרקשיונלי. לייזר מקטעי מכיל סורק CoolScan משוכלל ביותר, אשר מקרר את הרקמה שעוברת טיפול. בעזרת הסורק קיימת אופציה של יצירת שטח הפציעה ב-18 וריאציות מדגמיות. ברמת התוכנה של המערכת קיימת אופציה של התאמת עוצמה ועומק חדירה של אנרגיית סיבי הלייזר. הלייזר באורך גל זה, הכרומופור העיקרי שלו הוא מולקולות מים, אשר מרכיבות כ-80% משכבת הדרמיס. בזכות זה הפציעה מתבצעת בעומק השכבה הדרמלית ולא פגיעה בשכבה האפידרמלית. חימום של המים יוצר סטימולציה מאסיבית של תהליך Neocollagenesis, כאשר התוצאה של התהליך היא עיבוי השכבה הדרמלית ועלייה ברמת סיבי הקולגן והאלסטין.
4 צפייה בגלריה
טיפול בצלקות כירורגיות
טיפול בצלקות כירורגיות
טיפול בצלקות כירורגיות
(Matteo Tretti Clementoni, MD)

5. במיוחד לכתמי פיגמנטציה: Q-Switched Nd:YAG
טכנולוגיה המתאימה במיוחד לסוג הפיגמנטציה הנפוצה במדינת ישראל- מלזמה. בסוג פיגמנטציה זה יש צורך בטיפול עם אפקט תרמי מינימלי – וההתאמה היא מיטבית.
לייזר באורך גל 1064nm מייצר עוצמה בפולסים של אורך זמן nanosec. בתצורת פולס כזאת מינורית מתרחש פירוק של כרומופור כהה, בין אם זה קעקוע/איפור קבוע או פיגמנטציה בצורה של פיצוץ אקוסטי. הפיגמנט מתפרק בתוך התא, ומערכת החיסון בעזרת המקרופאג'ים (התאים הבולעניים) מוציאה את חלקיקי הפסולת מהרקמה שעברה טיפול. יש 7 גדלים של טיפים, להתאמה מקסימלית לסוג הנגע ועומקו (יש גם 4 סוגים של טיפים חד-פעמיים).

6. לטיפול בכלי דם: Multi-SpotTM Nd:YAG
לייזר זה מייצר אורך גל של 1064 nm. הכרומופור של לייזר מסוג זה הוא מולקולות המוגלובין אשר נמצאות בנגעים המורכבים מכלי דם: כלי דם בפנים, המנגיומות, כלי דם בגוף ועוד. הלייזר מכיל מערכת קירור מובנית בתוך הטיפ שבא במגע מלא עם רקמת העור. תצורת הפולס היא בעיקר Long-Pulse עם יציאות מרובות של פולסים מרובים. במהלך הטיפול מתרחש תהליך של קואגולציה של מולקולות "הם", אשר מרכיבות את תאי הדם. יש 4 סוגים שונים של טיפים בגדלים שונים, בהתאם לגודל הנגע.

7. צפו לטוב ביותר
בשונה ממערכות טכנולוגיות אחרות מערכת Stellar M22 מציגה תוצאות מוחלטות. לאחר סדרת הטיפולים במערכת זו לא תצטרכו לחזור עליה. בנוסף, תראו תוצאות כבר מהטיפולים הראשוניים.

8. המטופלים ממשיכים בשגרת חייהם
הטיפולים במכשיר לא דורשים שבירת שגרה. מכשיר ה-Stellar M22 לא מצריך "דאון טיים" ומאפשר למטופלים להמשיך את שגרת החיים כרגיל ישר לאחר הטיפול. יתרון זה הוא אחד היתרונות הייחודיים כאשר מדובר בטיפול מקצועי של בעיית העור. המון טיפולים בשיטות אחרות מצריכים זמן שהייה בבית ללא חשיפה לשמש, וכאן אפשר פשוט לסיים את הטיפול ולתת לתהליך הריפוי לקרות תוך כדי המשך שגרת חיים רגילה לחלוטין.

9. זה לא כואב
המכשיר בעל מנגנון קירור מובנה אשר שומר על טמפרטורה קרה של חלונית אבן ספיר שבאה במגע על רקמת עור המטופל. הטמפרטורה נשמרת יציבה לאורך כל הטיפול ובכך נמנעות תופעות לוואי ו/או אי נעימות במהלך הטיפול.

וזו חוות דעתה של שרונה תדמור, אחות כירורגית ומדריכה קלינית מוסמכת לטיפולי לייזר דרמו-אסתטיים: "המערכת משלבת בין תוצאות מדהימות לבטיחות ומאפשרת עבודה ממוקדת ונוחה גם עבור המטפל וגם עבור המטופל. העובדה שהמערכת ורסטילית ומשלבת 4 טכנולוגיות שונות המבוססות על אנרגיית אור מאפשרת לי לטפל בסוגים של בעיות עוריות שונות בטיפול אחד קצר וממוקד. ההחלפה בין הידיות מתבצעת בצורה מהירה ונוחה תוך כדי השימוש, מה שחוסך לי המון זמן ומאפשר לי לעשות טיפול אחד מקיף".
העובדה שהמטופלים במערכת יכולים להמשיך בשגרת החיים שלהם בצורה רגילה לגמרי, מקילה מאוד על המטופלים שלי ובהחלט מוסיפה לשביעות רצונם מהשימוש ב-Stellar M22. הטיפולים קלים ואינם חודרניים, בטיחותיים, ויש להם כל האישורים הנדרשים".

לפרטים:
אינטסגרם: lumenis.israel
פייסבוק: Lumenis Israel
מייל: aviv@lumenisisrae.co.il
טלפון: 0543334053

  • נכתב ע"י גב' אנה דנשין, ביולוגית מוסמכת B.Sc, M.Sc
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button