חלוצת הטרנד. מיילי סיירוס

אלי אוחנה בהלם: התספורת שעושה קמבק מפתיע

תספורת המאלט שוברת את שיאי הטרנדיות בקיץ 2021, וזה הזמן להכיר את הגרסה הלוהטת שלה: תספורת הזאב. רוצה גם להצטרף לטרנד? כך תעשי זאת נכון

פורסם:
תספורת המאלט (mullet) נחשבה עד לאחרונה לטרנד נשכח מהאייטיז. התספורת, שתכליתה מראה קצר מקדימה וארוך (בדרך כלל עד אזור הכתפיים) מאחורה, ידועה יותר בישראל כ"תספורת אלי אוחנה", על שם הכדורגלן בעל השיער המושלם שנשא אותה בגאון. בשנה האחרונה הסתמן קאמבק פתאומי של התספורת בהובלתה של מיילי סיירוס, שמתהדרת במאלט בלונדיני מפואר. המגמה צברה תאוצה, אבל עכשיו יש הוכחה רשמית: המאלט הוא עיצוב השיער החם של 2021.
לפי דיווח של פלטפורמת הביוטי הגלובלית Cosmetify, המאלט הוא התספורת המחופשת ביותר בגוגל בשנה החולפת, עם למעלה מ־15.5 מיליון חיפושים המסמנים עלייה של 142% (!) בהשוואה לשנה שעברה. "לאחר שנחשבה בעבר כתספורת ששמורה לאנשים שמסרבים להרפות משנות ה־80", נכתב בדוח, "או לשחקני כדורגל אוסטרלים, המאלט חזר עכשיו למיינסטרים, עבור גברים ונשים כאחד".
"התספורת הזו הופיעה בסוף שנות ה־70 וכיכבה חזק בשנות ה־80", מאשר מעצב השיער יואב ארובס, שגריר "לוריאל פרופסיונל". "בהתחלה זו הייתה תספורת גברית, שאזור הפוני והצדדים שלה קצרים עד מגולחים והחלק האחורי ארוך. כיום מדובר בתספורת סופר אופנתית לנשים ולגברים, ואנחנו רואים אותה אצל כל חברות השיער הגדולות ועל כוכבות בינלאומיות. היא יכולה להגיע בהמון גרסאות: עם גלאח בצדדים במראה רוקנרולי או בלי, במראה צבוע או טבעי".
למי התספורת מתאימה?
"אחד היתרונות שלה הוא ההתאמה היחסית לכל מבנה פנים. למבנה פנים אובאלי היא תהיה אידיאלית".
מה התחזוקה שלה כוללת?
"אם הגזירה של המאלט נעשית בצורה מדויקת, מדובר בתספורת קלילה לתפעול שניתן לסדר בבית: פשוט מורחים סרום ויוצאים".

גלגול חדש: תספורת הזאב

הגרסה המדוברת ביותר של המאלט כבר הפכה לטרנד בפני עצמה, וגם קיבלה שם משלה: תספורת הזאב (Wolf Cut). התספורת, שהשגרירה מספר אחת שלה היא בילי אייליש, הפכה הקיץ לטרנדית במיוחד ברשתות החברתיות (לפי מגזין "גלאמור", בטיקטוק היא זכתה ל־108 מיליון צפיות ובפינטרסט עלו מספרי החיפוש אחריה ב־75%). במה מדובר בעצם? בסך הכל בשילוב בין שתי תספורות: המאלט והשאג, מראה השכבות המפורסם מהסבנטיז.


השם המאיים נובע כנראה מפראיות השכבות של התספורת ומהצורך בהרבה ביטחון עצמי כדי להתיישב על הכיסא במספרה ולהחליט לאמץ אותה. החדשות הטובות הן שאחרי שאזרת אומץ והסתפרת, החלק הקשה מאחורייך. מדובר בתספורת עם מינימום תחזוק: רק לחפוף, לנער ולצאת מהבית.

כך תאמצי את תספורת הזאב

1. אפשר לשלוט ברמת הדרמה שלה: ככל שהשכבות יהיו באורכים שונים יותר, התספורת תיראה קשוחה יותר.
2. אם השיער שלכן נטול נפח, התוצאה עלולה להיות שטוחה ומאכזבת (כך על פי דיווחים מהטיקטוק).
3. אפשר ללכת על זה גם עם שיער מתולתל.
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button