איריס בר בהרצאה בקונגרס

בפעם הראשונה: חברת לאונרדו מציגה טכנולוגיות רפואיות ואסתטיות בקונגרס תל אביב 2023

הקונגרס נחשב לכנס השנתי הגדול ביותר בארץ בתחומי הכירורגיה הפלסטית והרפואה האסתטית וכולל מרצים מובילים מישראל והעולם, בהשתתפות יותר מ-1,000 רופאים, קוסמטיקאיות ואנשי מקצוע. חברת לאונרדו, מהמובילות בטכנולוגיות רפואיות ואסתטיות, מציגה מגוון של פתרונות לרופאים ולקוסמטיקאיות, החל מטיפולי הסרת שיער המהירה ביותר בעולם ועד שילוב של טכנולוגיה והזרקות בליווי הפרזנטור הקליני של החברה, ד"ר לוי אברהם, פלסטיקאי בכיר, מבין המובילים בארץ

מוגש מטעם חברת לאונרדו
עודכן:


חברת לאונרדו, מהמובילות בטכנולוגיות רפואיות ואסתטיות, מציגה מגוון של פתרונות לרופאים ולקוסמטיקאיות, החל מטיפולי הסרת שיער המהירה ביותר בעולם ועד שילוב של טכנולוגיה והזרקות בליווי הפרזנטור הקליני של החברה, ד"ר לוי אברהם, פלסטיקאי בכיר, מבין המובילים בארץ.

3 צפייה בגלריה
איריס בר
איריס בר
איריס בר בהרצאה בקונגרס
(צילום: רמי זרנגר)
כחברה מובילה ונחשקת בתחום האסתטיקה והטכנולוגיות, החזון של החברה הוא להמשיך לתת מענה ופתרונות לאנשי מקצוע בענפי הקוסמטיקה והרפואה, תוך שמירה על ערכים של יושרה, מקצועיות, חדשנות ושירות ללא רבב.


חברת לאונרדו, המשווקת ומייצרת טכנולוגיות רפואיות ואסתטיות מתקדמות ב-24 מדינות ברחבי העולם, לרבות אנגליה, גרמניה, שווייץ ועוד, הציגה בקונגרס פיתוחים מתקדמים, ביניהם שילוב של פעולות אסתטיות בלתי פולשניות לטיפולי מיצוק עור הגוף ביחד עם הזרקות. בריאיון לגליה תורן חן מסביר רוני בר, המייסד, ששילוב ההזרקות משפר את הפעילות הטכנולוגית ומשביח את רקמת העור ללא גרימת נזק וללא זמן החלמה (צפו בווידיאו).

3 צפייה בגלריה
איריס בר רוני בר ד"ר אברהם לוי
איריס בר רוני בר ד"ר אברהם לוי
רוני בר, איריס בר וד"ר אברהם לוי
(צילום: רמי זרנגר)

טכנולוגיות אלו מאפשרות טיפולים אסתטיים מגוונים עבור רופאי אסתטיקה ופלסטיקאים ומשיגות תוצאה מופלאה של השבחת רקמת העור. איריס בר, מנכ"לית שותפה והמנהלת הקלינית בחברה, מסבירה בריאיון לתורן-חן (צפו בווידיאו), שהטכנולוגיה ממצקת את העור ומקנה לו זוהר, ללא כאבים, ללא זמן החלמה וללא צורך בזמן התאוששות.
חברת לאונרדו אירחה במתחם מרשים את מיטב רופאי האסתטיקה והפלסטיקה בארץ והציגה לפניהם את הטכנולוגיה החדשנית, בעלת הפטנט BST - Skin Tightening Body, אשר יודעת לחדור את רקמת העור בכל מיני רבדים של עומק ולהעניק אינדיקציות פולשניות מתקדמות בלי לפגוע ברקמה ולייצר נזק. מדובר בטיפול שאינו כואב, ללא זמן החלמה ועם תוצאות פשוט מושלמות.
בנוסף הציגה החברה טכנולוגיה חדשנית ומהפכנית להסרת כל סוגי הנגעים השפירים, בשיטת קריותרפיה המותאמת לטיפול בקליניקות של רופאי עור, דרמטולוגים ועוד.
3 צפייה בגלריה
גליה תורן חן רוני בר ד"ר יעקב שווץ
גליה תורן חן רוני בר ד"ר יעקב שווץ
גליה תורן חן רוני בר (משמאל) וד"ר יעקב שווץ
(צילום: רמי זרנגר)
רוני בר, יו"ר הקבוצה, מדגיש: "טיפולי גוף ומיצוק העור הפכו להיות צורך בקרב אנשים שחוו ירידות במשקל ונשים אחרי היריון, ואנחנו כחברה שמובילה חדשנות באים לענות על הצורך ולתת פתרונות שלא מצריכים ניתוחים פולשניים". איריס בר משתפת כי "בפיתוח טכנולוגיה חדשה מטרת-העל היא תוצאות, כי עבור חברת לאונרדו זה ערך עליון ללקוחותיה, להעניק מכשור מתקדם שיודע גם לתת תוצאות מנצחות ללא פשרות".
פורסם לראשונה: 13:30, 09.05.23
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button