מותג היוקרה חוזר לארץ. הלנה רובינשטיין

תכירי: המותג שאת חייבת לאמץ

ג’יימס ריצ’רדסון דיוטי פרי גאה להציג בפנייך את מותג הטיפוח והאיפור היוקרתי “הלנה רובינשטיין”. הקרם שנטמע בעור כמו מים, הסרום המושלם לעור מוחלק וקורן וקרם העיניים לחידוש מראה העפעפיים. ביקשנו מבלוגרית יופי לספר לך כל מה שכדאי לדעת על מותג היוקרה הלנה רובינשטיין, שחוזר בגדול לישראל

מוגש מטעם דיוטי פרי
מוגש מטעם דיוטי פרי
פורסם:
בשורה התחתונה: תתכונני להתאהב. בדיוטי פרי מביאים מחדש את הלנה רובינשטיין לארץ, ואם תשאלי אותי זו בשורה טובה מאוד. את הלנה רובינשטיין אני מכירה מאמא שלי, לקוחה אדוקה של המותג. עד לפני עשר שנים היה אפשר למצוא אותו בארץ, ומאז שכבר לא, אני סוחבת במזוודה מוצרים לאמא, כי מדובר באימפריית קוסמטיקה בינלאומית הנמכרת ברשתות הכלבו היוקרתיות ביותר בעולם.
לאחרונה ניסיתי את Powercell Skinmunity Reinforcing Serum של המותג – סרום עם פעולה מהירה, שבחברה אמרו שהוא נותן לעור תוספת אנרגיה. קוראים לו “הבקבוק הירוק ורב הערך”, והוא זכה לפרסים רבים ברחבי העולם, אז ניסיתי. איך התרשמתי? כבר במריחה הראשונה הרגשתי שקורה לי משהו טוב. הסרום נספג בעור והשאיר אותו קליל, לא כמו סרומים אחרים שאני מכירה. המשכתי למרוח מדי יום בלי לפספס (צריך רק כמה טיפות), ואחרי שבועיים הרגשתי שהעור שלי קורן ואפילו יותר מוחלק (ואני לא לבד, בבדיקות שנעשו 100% מהנסייניות דיווחו אחרי 28 יום על עור קורן ויפה יותר). ומה שהכי שימח אותי: חברה בעבודה הבחינה במשהו שונה בפנים שלי! ועוד לא דיברתי על מה שהקרמים של הלנה רובינשטיין עושים לעור מבפנים. בקיצור, את רוצה את הסרום הזה בצד שלך.


3 צפייה בגלריה
הלנה רובינשטיין
הלנה רובינשטיין
הלנה רובינשטיין, הכוהנת הגדולה של עולם הטיפוח

תכירי, מוצרי הקוסמטיקה החדשים שלך

להלנה רובינשטיין, אחת הכוהנות הגדולות של עולם הטיפוח, יש שלוש סדרות מרכזיות, שכולן בעלות ריכוז גבוה של חומרים פעילים.
סדרת Powercell: משלבת את יכולות ההתחדשות של תאים צמחיים טבעיים בהליך ראשון מסוגו. למי זה מתאים? לך, שחיה את החיים המהירים בעולם האורבני, חשופה לזיהום, קרינות אולטרה-סגול, סטרס, חוסר שינה ועוד. העור שלך תשוש מההגנה עלייך וסובל מהזדקנות מואצת. תצילי אותו. כמו שאמרתי, ניסיתי את הסרום והוא מדהים.
סדרת Replasty: פה מדובר במולקולת שיקום תאים ייחודית, שהוכחה קלינית במעבדה כמשפרת את התחדשות התאים. הסדרה פותחה בשיתוף ד”ר מישל פולג, אחד מהמנתחים הפלסטיים המוערכים ביותר בעולם עם מומחיות ללא תחרות במתיחת פנים ברמת פולשנות נמוכה. בסדרה זו המליצו לי להשתמש בקרם עיניים. גם אני סובלת כמו כולנו ממראה עייף באזור העיניים ומכהויות, מה שגורם לי להיראות עייפה מרבית הזמן, גם אם זה לאחר שנת לילה מלאה. כמעט מיד עם תחילת השימוש נראה שיפור ניכר ברמת הכהויות, העפעפיים נראים מתוחים, וחזרתי למראה רענן ומלא אנרגיה. פשוט מדהים!


וסדרת Prodigy Cellglow: ידועה כדור הבא של אנטי-אייג’ינג וטיפוח עור המבוססת על אדלווייס, פרח לבן וקטן שלרוב גדל בפסגות הגבוהות ביותר של הרי האלפים. הוא ידוע בכושר העמידות המאפשר לו להפיק מולקולות אנטי-אייג’ינג עם סגולות שאין כמותן.
אני ניסיתי את הקרם מחדש העור של הסדרה, שמבטיח זוהר מיידי, מוסיף ברק לכל סוגי עור, ומלא בתכונות אנטי-אייג’ינג. תקשיבי, הרגשתי שהעור שלי מאושר! הקרם קליל, לא נדבק, אבל נותן גלואו לפנים, והאיפור נמרח עליו בקלות ובנוחות. בקיצור, קרם שבא לתת עבודה.

אז לסיכום ארבע סיבות טובות לקנות הלנה רובינשטיין:

1. מדובר באחד המותגים המקצועיים בעולם והמוכחים ביעילותם.
2. כל המוצרים עוברים מחקרים מדעיים.
3. תוצאות, תוצאות, תוצאות בתוך זמן קצר בלבד.
4. חוויית השימוש והתחושה בעור לאחר השימוש – עילאיות.

את מוצרי הלנה רובינשטיין ניתן להשיג בג’יימס ריצ’רדסון דיוטי פרי, או באמצעות הזמנה מהבית לפני הטיסה (שבועיים לפני הטיסה ועד 4 שעות לפני הטיסה, לשלם ולאסוף בשדה התעופה)
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button