פסלים חיים, באירוע שלכם

חוגגים? האטרקציה שמשדרגת כל אירוע

אתם חוגגים אירוע מרגש ושוברים את הראש איך תהפכו אותו למיוחד וחגיגי, שונה מכל האירועים? תכירו את מישל תם, שעושה מיצגים של "פסלים חיים". כן, אלו שנראים ממש כמו פסלים ומבהילים אתכם פתאום. איזה מדליק זה יהיה לשלב פסל כזה באירוע שלכם?! וכן, יש לה עוד אטרקציות מלהיבות

מוגש מטעם "פסלים חיים מישל תם"
פורסם:
לכם שנתקלתם בפסל מעניין ברחוב ולפתע הפסל פתאום זז והקפיץ אתכם? איזו בהלה והתרגשות זה מעורר, נכון? אין ספק, מדובר באירוע שלא שוכחים כל כך מהר… אבל האם ידעתם שאתם יכולים לשכור "פסלים חיים" גם לאירוע הפרטי שלכם? חתונה, בר/בת מצווה, פסטיבל, אירוע חברה – אתם יכולים להפתיע את האורחים שלכם בפסלים שמתעוררים לחיים ומלהיבים את כל צופיהם.
מישל תם היא פסל חי מקצועי, והרבה יותר מזה. היא בעלת חברה לאטרקציות שבהן פסלים חיים ודמויות אווירה מסתובבות, ציורי גוף, קעקועי אייר בראש זמניים אמנותיים, קעקועי נצנצים, ציורי פנים בעמדה שולחנית ו"ציירי פנים ניידים" – מאפרים שעוברים בתוך הקהל ומציירים (חוסך את הזמן הארוך בהמתנה לתורך!). תפסנו אותה לשיחה על פסלים חיים, אמנות ואירועים בלתי נשכחים.

6 צפייה בגלריה
מישל תם
מישל תם
מישל תם
(צילום: דניאל אוחנה אביב)

מה זה בדיוק פסל חי?
"מדובר במיצג של שחקן שעומד ללא נוע, אבל כשנותנים לו תשורה, הוא זז ועושה תנועת מחוות קטנה. פסל חי מייצר עניין רב בקרב הצופים, שבטוחים שהם רואים פסל אמיתי מולם כי הפרטים, הדיוק וההשקעה שלנו בדמות הם ברמה בינלאומית! מיצג טוב מפעים את הלב, גם מבהלה כשהוא פתאום זז – הקטע האהוב עליי בעבודה - ומעלה מיליון חיוכים והערכה על הרגע המיוחד שנרקם בין השחקן לצופה. הכניסה לדמות, המשחק, התלבושת, ההישארות ללא תנועה – כל זה מוסיף להנאה של הצופה, נותן ערך מוסף ומשדרג את האירוע".
איך הגעת לתחום?
"'פסלים חיים – מישל תם' נולדה בשנת 2010. זה היה ביום שבו חזרתי נרגשת הביתה לאחר שביקרתי בפסטיבל 'פסלים חיים רחובות' הראשון. התאהבתי מיד והחלטתי שבפסטיבל הבא, אני מופיעה!"

"אני אוהבת מאוד במה אך לא ורבלית – נתקעות לי לעתים המילים, ולהופיע כפסל חי היה המענה המדויק עבורי בעולם הבמה ומופעי הרחוב. הרומן החל את דרכו עם מופע משותף של שתי 'כלות לבנות', והיום אני מציעה 40 מיצגי פסלים חיים סטטיים או דמויות אווירה מסתובבות במרחב ומעסיקה 40 שחקנים מכל רחבי הארץ".
6 צפייה בגלריה
פסלים חיים באירוע
פסלים חיים באירוע
פסלים חיים באירוע
(מישל תם)
החברה שלך מציעה עוד אטרקציות בתחומים שונים. למעשה את אמנית רב תחומית.
"אני אכן חולשת על כמה תחומים. ביומיום יש לי עסק של שילוט פנים ושילוט בטיחות. הידע הטכני שזה הקנה לי במהלך חיי עצום ורב, ואני מודה על כך לאבא שלי שלימד אותנו מהילדות שבנות יכולות לעשות הכול. אז אני יכולה לנסר, לבנות, לחתוך, לרתך וגם לתפור. גם למדתי איפור מקצועי בבית הספר איל מקיאג'. בעקבות כל מה שקלטתי במהלך החיים, אני מרגישה כסוג של "מקגייוור" (סדרת טלוויזיה ידועה משנות ה־80 שבה הגיבור היה יכול לבנות גשר עם חבילת גפרורים ומסטיק) רק בגרסה הנשית! קל להבין שהחנות האהובה עלי היא הטמבורייה האזורית! אני יוצרת בעצמי את רוב המיצגים שלי, והצוות שלי ואני מופיעים בארץ ובחו"ל בפסטיבלים גדולים ומוכרים".
כשעובדים כפסל חי יש בטח סיפורים מצחיקים לספר.
"הרבה! אישה שעמדה צמוד אליי התחילה לספר לחברה שלה משהו סודי... היה לי ממש מעניין עד שאמרתי לעצמי: 'זה הרגע' ואמרתי בקול: 'כן, ושאף אחד לא ידע'. היא צרחה מבהלה ואני וכל הסובבים שקפצו גם הם מהצרחה, התפוצצנו מצחוק.
6 צפייה בגלריה
פסל הברונזה המפורסם
פסל הברונזה המפורסם
פסל הברונזה המפורסם
(צילום: דניאל אוחנה אביב)
"יש כאלה שאומרים: 'יואו, תראו, יש איש בתוך הברזל. אני בהלם... מאיפה הוא נכנס?!'"
הייתה גם משפחה שהתווכחה אם המיצג הוא פסל מנחושת או ברונזה ואני פתאום זזתי. עשרה אנשים נבהלים ומתים מצחוק, זה הקטע האהוב עליי ביותר במקצוע. ההצלחה ליצור רגש כלשהו אצל הצופה זה העניין. מצחיק גם שצופים שנבהלים הכי הרבה חוזרים עוד פעם ועוד פעם לחוות שוב את החוויה – וכן, אני מצליחה שוב ליצור אצלם רגש וחוויה".

6 צפייה בגלריה
ציירים חיים מסתובבים בין המוזמנים
ציירים חיים מסתובבים בין המוזמנים
ציירים חיים מסתובבים בין המוזמנים
(צילום: מישל תם)
"ניידים מצוירים מציירים". ספרי על הרעיון המקורי.
"באירועים יש עמדות ציור פנים מקצועיות כשכל הציוד הרב על שולחן – זה המצב המקובל שלנו. אבל היות ואני חושבת מחוץ לקופסה, יש לי גם עמדות ציור עם טוויסט! שחקנים שלי בתלבושות מהסדרה המצוירת מסתובבים בקהל כיצירות אמנות מהלכות, ובו בזמן יכולים לבצע קישוט צבעוני על המשתתפים תוך כדי תנועה שלהם במרחב. כך, אין תור ארוך ומייגע במקום אחד ויש חוויה שכולם ידברו עליה הרבה אחרי שהאירוע יסתיים".
מה זה קעקועי אייר בראש אמנותיים זמניים?
6 צפייה בגלריה
קעקועים זמניים שנראים כמו האמיתיים
קעקועים זמניים שנראים כמו האמיתיים
קעקועים זמניים שנראים כמו האמיתיים
(צילום: מישל תם)
"במסגרת השתתפותי בכנסים והשתלמויות בתחום ציור הפנים והגוף מסביב לעולם – התוודעתי לשיטת ציור באייר בראש (מכחול אוויר) עם תוצאות מרשימות ביותר! השיטה פשוט הקסימה אותי ושבתה את לבי טוטאלית! לא יכולתי לעצור את עצמי וקפצתי ראש לתחום 'קעקועי אייר בראש אמנותיים זמניים', יצירת ציור אמנותי על הגוף, עם שימוש בשבלונות שונות, שכבות וטכניקה של התזת צבע ייעודי, ללא מגע של הכלי בעור. הציורים נראים בסיום כמו קעקוע אמיתי לחלוטין, אך ללא הכאב וללא ההתחייבות לכל החיים! יצירה נשארת יומיים עד חמישה ימים על העור עד שנעלמת.
"בעקבות הרקע והציוד הטכני שברשותי, אני יכולה לייצר שבלונות ייחודיות, שבלונות עם לוגו חברה או פסטיבל, מילים הקשורות לאירוע, עיצובים ליום הולדת נושא. עשיתי דינוזאורים, נסיכות, שבלונת מזל טוב לחתונה. אני מתאימה לקעקועי אייר בראש וגם לעמדות של קעקועי נצנצים לפי צורך. הצבע הייחודי לאייר בראש הוא בעל אישור FDA אמריקאי ו־ EU אירופאי ועל בסיס אלכוהול - הכי סטרילי שיש".

פסלים חיים מישל תם: www.humanstatues.net
טלפון: 052-2222-309
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button