יצאו (לממש מעט זמן) וחזרו לספר: מימין למעלה עם כיוון השעון: הילה זק, ניצן סדן, מירית מאיר,  ים חורב קדוש, אורה הדר, מרינה שפס ויפעת אדטו מאיר

"ואז ניגש אליי סבא חביב ואמר לי: 'אני הדייט שלך'": 7 מפגשים שהסתיימו ברגע שהתחילו

הגבר ששיקר בפרטים שנתן באפליקציה, זה שהכריז שהוא לא יוצא עם שמנות – והלך, והבחורה שישבה על הבר עם הגבר הלא-נכון. שבעה מספרים על הדייטים הכי קצרים שהיו להם בחיים

פורסם:

דייט של 3 דקות: "הוא לגמרי לא נראה כמו בתמונה"

ים חורב קדוש (43), עצמאית בתחום היבוא מכפר־יונה, גרושה פלוס שלושה

8 צפייה בגלריה
ים חורב קדוש
ים חורב קדוש
הדייט הראשון אחרי 20 שנה. ים חורב קדוש
(צילום: פרטי)

"לפני שנה וחצי התגרשתי אחרי 17 שנות נישואים. נכנסתי ל'אוקיי קיופיד' והחלטתי לתת לזה צ'אנס. ראיתי שם מישהו שמצא חן בעיניי, בנוי היטב, היו לו פנים נאות, והיה כתוב שהוא בן 42. התכתבנו, אחרי זה עברנו לטלפון, דיברנו חצי שעה והייתה שיחה טובה. בסופה הוא הציע להיפגש והצעתי שנקבע בפאב שכונתי שאני מכירה. מאוד התרגשתי כי זה היה הדייט הראשון שלי אחרי 20 שנה. לא שיערתי שזה גם יהיה הדייט הכי קצר שלי".
מה קרה?
הגעתי לפאב כמה דקות לפני הזמן, אז התיישבתי וחיכיתי לו. פתאום ניגש אליי סבא חביב ואמר לי, 'היי, אני מבין שאת ים'. עניתי לו בנחמדות, 'כן, מי אתה?'. הוא אמר, 'אני הדייט שלך'. הייתי בשוק. הוא נראה יותר כמו אבא של הבחור. בתמונות באפליקציה היה לו שיער חום שופע וגוף בנוי לתלפיות, בעוד שבחיים היה לו שיער לבן דליל וגוף רופס. שלפתי את הטלפון, נכנסתי לאפליקציה והראיתי לו את התמונות שפרסם. אמרתי לו, 'אני קבעתי דייט עם מי שנראה כמו בתמונה'".
"בתמונות באפליקציה היה לו שיער חום שופע וגוף בנוי לתלפיות, בעוד שבחיים היה לו שיער לבן דליל וגוף רופס. אמרתי לו, 'אני קבעתי דייט עם מי שנראה כמו בתמונה'"
מה הוא ענה?
"הוא אמר, 'ידעתי שאם אשלח לך תמונה עדכנית לא תרצי לצאת איתי'. עניתי, 'ומה גרם לך לחשוב שעכשיו ארצה לצאת איתך?'. הוא עדיין המשיך לנסות. אמר, 'אולי בכל זאת, הרי שנינו כבר פה'. אבל אמרתי לו, 'נראה לך? אתה שיקרת לי'. בסוף הוא אמר 'טוב' והלך. אחרי זה החלטתי שסיימתי עם אפליקציות. הרגשתי שאת בן הזוג הבא שלי בטוח לא אפגוש דרכן".

דייט של 6 דקות: "אני לבשתי ג'ינס, הוא בא כמו לחתונה"

אורה הדר (36), מנהלת משרד בחברת היי־טק, גרושה פלוס אחת

8 צפייה בגלריה
אורה הדר
אורה הדר
לא מתואמים. אורה הדר
(צילום: פרטי)
אחרי שהתגרשתי לא עניינו אותי דייטים. במשך שנתיים לא יצאתי עם אף אחד. עד שיום אחד חברה שלי אמרה לי שמספיק ושכנעה אותי לצאת לבליינד דייט עם בחור שהיא מכירה. היא אמרה שהוא חבר ותיק של המשפחה שלה ושהוא בחור זהב. שוחחנו בטלפון, והוא הציע שניפגש כבר באותו ערב. הוא הציע שהוא יבוא לאסוף אותי, שנלך לאכול משהו ואולי אחרי זה נשב לשתות בירה. אמרתי 'סבבה'. מאחר שזה היה דייט ראשון לא דמיינתי משהו גרנדיוזי. לבשתי ג'ינס וגופייה ונעלתי כפכפים, כדי שלא ייראה שהשקעתי יותר מדי".
הגיוני.
"רק שהבחור בא לאסוף אותי במרצדס, לבוש כאילו הוא בדרך לחתונה, עם חולצה לבנה מכופתרת, מכנסיים מחויטים, נעלי אלגנט. נכנסתי לרכב ואמרתי לו, 'וואו, אתה לבוש ממש יפה. אנחנו לא מתואמים'. ואז הוא אמר לי, 'אני לא הולך לסתם מסעדות', והתחיל לפצוח בנאום שבו לא הפסיק לפאר את עצמו שהוא הולך רק למסעדות יוקרה ושכל הבחורות שיצא איתן היו דוגמניות. ניסיתי לתת לזה צ'אנס, והצעתי שבמקום מסעדת יוקרה ניסע לשבת סתם באיזה בית קפה נחמד על חוף הים. רק שהוא סירב בתוקף ואמר, 'לכי תעלי הביתה ותחליפי בגדים. אני מחכה'. אמרתי לו שאני מעדיפה שלא, ואז הוא פשוט הוציא את הנייד שלו, כתב בו משהו ואמר, 'טוב, יש לי כבר מישהי אחרת שתבוא איתי למסעדה. שיהיה לך ערב טוב'".
"הצעתי שבמקום למסעדת יוקרה ניסע לבית קפה. הוא סירב בתוקף ואמר, 'לכי תעלי הביתה ותחליפי בגדים. אני מחכה'"
וואו.
"כן. איחלתי לו 'ערב טוב' בחזרה, עליתי הביתה, החלפתי לפיג'מה ושמתי נטפליקס. שמחתי שלא התלבשתי והתאפרתי יותר מדי ושלא השקעתי סתם".

דייט של דקה: "הוא אמר לי, 'אני לא נמשך לשמנות'"

תהילה זק (38), בנקאית מגבעתיים, רווקה

8 צפייה בגלריה
הילה זק
הילה זק
"לא רציתי לחזור הביתה אחרי דקה". תהילה זק
(צילום: פרטי)

"זה היה בתקופת הצבא שלי, הרבה לפני פייסבוק וטלפונים חכמים שאפשר לראות בהם תמונות. אני הייתי סמב"צית שישבה בחמ"ל, והוא היה לוחם. הכרנו דרך מכשירי הקשר של הצבא. במסגרת תפקידי דיברתי עם הרבה לוחמים שדיווחו מהשטח, אבל איתו נוצר קשר מעבר לזה. תיאמנו את המשמרות שלי לשעות שהוא היה בשטח, והיינו מדברים שעות על שעות. מאחר ששנינו שירתנו רחוק מהבית, לקח חודש עד שקבענו דייט. הוא בא לאסוף אותי עם הרכב של ההורים שלו ונורא התרגשתי. זה היה אחד הדייטים הראשונים בחיי. נכנסתי לרכב, אמרתי לו, 'היי, מה קורה?', ולחצנו ידיים. נסענו בערך 200 מטר, הייתה כיכר, הוא הסתובב בה חזרה לבית שלי, עצר ואמר, 'תשמעי, יש לך קול יפה וסקסי אבל אני לא נמשך לשמנות'".
מה?
"בתקופה ההיא לא הייתי איזה הר אדם, אבל כן הייתי במשקל עודף. כמובן שזה לא מצדיק את הדרך שבה הוא התנהג. כאמור, אז לא היו תמונות שיכולנו לשלוח, אבל כן תיארנו זה לזו איך כל אחד נראה כולל מבנה גוף. לפי התיאור שלי הוא בפירוש היה אמור לצפות למישהי שמנמנה".
"לא הייתה אז אפשרות לשלוח תמונות, ולפי התיאור שלי הוא בפירוש היה אמור לצפות למישהי שמנמנה"
לא נעים בכלל.
"זו הייתה חוויה קשה. בגלל זה, אחרי שהוא הוריד אותי, בכוונה לא עליתי מיד הביתה. אמא שלי כל כך שמחה והתרגשה שיש לי דייט. לא רציתי לעלות הביתה אחרי דקה, להסביר לה מה קרה ולהעציב אותה. קראתי לחברה שלי והיא ישבה איתי שעה וחצי בחוץ. רק אז עליתי ואמרתי לאמא שלי שהיה נחמד".
התנהגות נוראית.
"בתחילת הקורונה יצאתי לדייט עם מישהו ששם תמונות שלו באתר היכרויות כשהוא עשר שנים ו־20 קילו פחות. הוא איחר לדייט ברבע שעה, ובזמן שישבתי והתייבשתי חיפשתי אותו בפייסבוק וחשכו עיניי. אם לא הייתי מוצאת אותו בפייסבוק, בכלל לא הייתי יודעת שזה הוא כשהגיע. ועדיין, במקום לקום וללכת חיכיתי שיגיע, ישבתי איתו שעה על כוס יין ורק בסוף אמרתי לו שהוא מאוד נחמד אבל אני לא חושבת שיצא מזה סיפור אהבה. בניגוד למקרה שלי, הבחור הזה בפירוש שיקר לי. ועדיין החלטתי לתת לו כבוד מינימלי".

דייט של 15 דקות: "קיבלתי הודעה שהבת שלי צריכה להיכנס לבידוד"

מירית מאיר (41), גננת מקיבץ עברון, גרושה פלוס שלושה

8 צפייה בגלריה
מירית מאיר
מירית מאיר
לפני תקופת החיסונים. מירית מאיר
(צילום: פרטי)

"זה היה ביולי שעבר. הכרנו בטינדר. דיברנו כמה פעמים בטלפון וקבענו להיפגש. מצד אחד לא הייתי בטוחה לגביו כי הוא היה רווק בלי ילדים שגם לא רצה ילדים, אבל כל יתר הנתונים התאימו בול: אהבתי מאוד את המראה, היה לו מקצוע מעניין, וגם היה ממש כיף לדבר איתו בטלפון. בחור איכותי ממש. אמרתי שאתן צ'אנס ואראה מה קורה".
אז מה קרה?
"קבענו במסעדה שאליה הגענו בנפרד. התיישבנו ליד השולחן והתחלנו לפטפט. היה ברור שכל אחד מוצא חן בעיני השני. הזמנו אוכל ושתייה, אבל לפני שהמלצרית הגישה לנו, בזמן שאנחנו מדברים, קיבלתי הודעה לנייד שבישרה לי שבכיתה של הבת שלי היה ילד מאומת ושהיא צריכה להיכנס לבידוד".
אויש.
"בשניות הראשונות חשבתי לעצמי, 'מה אני עושה עכשיו?'. זו סיטואציה מאוד מבלבלת. מהר מאוד הוא שם לב שאני לא ממש איתו. בזמן הזה קיבלתי עוד ועוד הודעות מקבוצת הווסטאפ של ההורים והסתכלתי כל הזמן על הטלפון. הוא שאל, 'הכל בסדר?'. עניתי, 'תקשיב, אני מצטערת, פשוט הודיעו לי עכשיו שהבת שלי צריכה להיכנס לבידוד ושאני כנראה צריכה להיכנס איתה'. הוא היה מאוד נחמד. אמר שלו זה לא מפריע, שהוא לא לחוץ שאני אדביק אותו או משהו כזה, ומבחינתו אפשר להמשיך בדייט. אבל אמרתי לו שאני מרגישה לא בנוח, שיש לי אחריות ושאני גם צריכה לאסוף את הבת שלי מאיפה שהיא נמצאת כרגע. זה היה עוד לפני החיסונים, בתקופה שעדיין הימצאות ליד חולה מאומת נשמעה דבר מאוד מפחיד. אמרתי לו שאולי גם אני נדבקתי ושאני לא רוצה לקחת סיכון".
"זה היה עוד לפני החיסונים, כשהימצאות ליד חולה מאומת נשמעה דבר מאוד מפחיד. אמרתי שאולי נדבקתי ושאני לא רוצה לקחת סיכון"
אז מה עשיתם?
"הוא אמר שהוא לגמרי מבין והיה מקסים. כשהמלצרית הביאה לנו את השתייה, הוא אמר לה שאנחנו לא נשארים, ביקש לשלם, ואפילו שאל אותי אם אני רוצה שהוא יזמין עבורי טייק־אוויי לבידוד".
נו, אז לפחות היה דייט שני אחרי הבידוד?
"אחרי אותו דייט המשכנו בימים הראשונים בקשר טלפוני. בעיקר כי הרגשתי מאוד לא נעים וחששתי שהוא עוד יחשוב שהמצאתי את זה שאני צריכה להיכנס לבידוד, שזה התירוץ החדש כשרוצים לחתוך מהר דייט שלא מוצא חן. אז שלחתי לו תמונות מהבידוד שלנו בבית וסיפרתי לו שעשינו בדיקות קורונה. אבל בסוף הקשר דעך, בעיקר בגללי. כאמור, הפריע לי שהוא בלי ילדים, וחשבתי שאולי זה היה סימן. מה גם שהבידוד שוב הוציא לי את האנרגיה לצאת לדייטים. כל תקופת הקורונה המעטתי לצאת כי חשבתי שבכל פעם שאני נפגשת עם מישהו זר יש סיכוי שהוא ידביק אותי, ובהתחשב שאני נפגשת הרבה עם ההורים שלי, זה עלול להיות מסוכן. ובאמת, אחרי אותו דייט, חלפו כמה חודשים עד שהסכמתי שוב לחזור למעגל".

דייט של 4 דקות: "הוא הוריד לעצמו 10 שנים בגיל"

מרינה שפס (48), עובדת מדינה בלשכה לסטטיסטיקה מירושלים, גרושה פלוס שניים

8 צפייה בגלריה
מרינה שפס
מרינה שפס
התנצל ששיקר. מרינה שפס
(צילום: פרטי)

"זה היה לפני 15 שנה, כשאתרי ההיכרויות עדיין היו בחיתולים. באותה תקופה היה אתר בשם 'לוק פור לאב', והכרתי בו בחור שעשה רושם מאוד נחמד. הייתה בפרופיל שלו רק תמונה אחת, לא ברורה, אבל בתקופה ההיא לראות תמונה זה היה הישג. לפחות בתמונה אפשר לראות שהיה לו מבנה גוף סבבה וגם היה כתוב שהוא בן 42. הייתי אז בת 33 וזה התאים. התכתבנו, ואחרי זה עברנו לדבר בטלפון. מאחר שהוא גר במרכז ואני בירושלים לקח לנו שבועיים עד שנפגשנו, אבל ניהלנו במשך כל הזמן שיחות מדהימות, ובגלל שכבר נוצרה בינינו כזו אינטימיות, כשמצאנו סוף־סוף זמן להיפגש הרגשתי שאני מספיק בוטחת בו וקבענו שאבוא לדירה שלו בתל־אביב".
ומה היה שם?
"ברגע שהוא פתח את הדלת ובא לחבק אותי, הסתכלתי עליו ולא הבנתי את מי אני רואה. הוא כתב שהוא בן 42, והיה ברור שהוא הרבה־הרבה יותר מבוגר. לא היה כל קשר בין מה שדמיינתי בראש למה שראיתי לפניי. נכנסתי לדירה שלו, עדיין עמדתי ליד הדלת, ואחרי שתי דקות שבהן ניסיתי לעכל את מה שאני רואה, אמרתי לו, 'תגיד, בן כמה אתה?'. הוא ענה, '52'. באותה שנייה פתחתי את הדלת ויצאתי מהבית".
"אחרי שתי דקות שבהן ניסיתי לעכל את מה שאני רואה, אמרתי לו, 'תגיד, בן כמה אתה?'. הוא ענה '52'. פתחתי את הדלת ויצאתי"
בלי שאמרת לו משהו?
"שום דבר. אחרי זה הוא עוד כתב לי הודעה שהוא מתנצל ששיקר לגבי הגיל שלו, אבל זה לא שינה מבחינתי דבר. כעסתי נורא. יש הבדל בין להוריד לעצמך שנה־שנתיים לבין להוריד עשור שלם. מעבר לזה, מילא הוא שיקר באתר, אבל במהלך השבועיים שבהם דיברנו היו לו מספיק הזדמנויות לציין את הגיל האמיתי. החוויה הזו לפחות לימדה אותי לא לדבר עם אנשים שאני פוגשת באתר היכרויות במשך זמן ממושך אלא לעשות שיחה קצרה ואז לחתור למפגש".

דייט של 10 דקות: "הוא לא התחסן ולא היה לו תו ירוק"

יפעת אדטו מאיר (51), עובדת סוציאלית ממתן, גרושה פלוס שלושה

8 צפייה בגלריה
יפעת אדטו מאיר
יפעת אדטו מאיר
התווכח עם המארחת. יפעת אדטו מאיר
(צילום: פרטי)

"לפני שבועיים קבעתי דייט עם מישהו שהכרתי באתר היכרויות 'אלפא'. הוא הציע שזה יהיה בפאב ושניפגש בכניסה. לא הייתי בטוחה לגבי התמונות. היו לו רק תמונות פנים, ותהיתי למה הוא בחר שלא להראות את הגוף, אבל לפי ההתכתבות ושיחת הטלפון הוא נשמע בחור מאוד נחמד. אמרתי שאתן צ'אנס. כשהגעתי לכניסה של הפאב ראיתי אותו מגיע לעברי וממש הופתעתי לטובה. הוא נראה הרבה יותר טוב מאשר בתמונות. היו לו פנים ממש נאות, היה חייכן ובנוסף גבוה ורזה. חשבתי לעצמי 'איזה כיף'".
אז למה לא היה כיף?
"כשבאנו להיכנס המארחת ביקשה שנראה לה תו ירוק. מיד שלפתי את הנייד והראיתי לה, אבל הוא פתאום התחיל להתווכח איתה. אמר לה, 'למה לא אמרתם לי שצריך תו ירוק כשהזמנתי מקום?'. המארחת אמרה לו שזה דבר ידוע, שבחדשות דווח שבכל מקום שבו יש התכנסות הכניסה מותרת רק עם תו ירוק. בזמן שהוא המשיך להתווכח שאלתי אותו, 'יש בעיה?', ואז הוא ענה, 'כן, אני לא מחוסן', כשבמקביל התחיל לשפוך את כל משנתו על החיסונים ולמה הוא נגד, שמה שמספרים לנו בתקשורת זה לא נכון, שמסתירים מאיתנו מידע, שיש המון תופעות לוואי קשות מהחיסון שלא מגלים לנו...".
"אמרתי לו שיש לי בעיה עם אנשים לא מחוסנים, שהייתי בטוחה שהוא מחוסן כי הוא הציע שנצא לפאב, ושחבל שזה לא יצא לפועל"
מה עשית?
"אמרתי לו את האמת, שיש לי בעיה עם אנשים לא מחוסנים, שהייתי בטוחה שהוא מחוסן כי הוא זה שהציע שנצא לפאב. עשיתי את זה בצורה הכי מכבדת. אמרתי לו שהוא נורא חמוד וחבל שזה לא יצא לפועל. הוא קיבל את זה. אמר, 'טוב, אולי ניפגש אחרי המגפה'. בזמן הזה הוא ליווה אותי חזרה לרכב שלי ואז גם בא לחבק אותי, אבל אני מיד אמרתי שאני מעדיפה שלא".

דייט 12 דקות: "היא לא הייתה הדייט שלי"

ניצן סדן (39), סמנכ"ל היי־טק מתל־אביב, רווק

8 צפייה בגלריה
ניצן סדן
ניצן סדן
ניצן סדן
(צילום: פרטי)

"לפני שש שנים התכתבתי עם מישהי בטינדר וקבענו להיפגש בפאב 'צ'ירס' בתל־אביב. הקדמתי קצת, התיישבתי על הבר, ואז היא נכנסה. היא ניגשה אליי ואמרה לי שלום עם חיוך שהיה מדליק גם את הפאב הכי חשוך. אני זוכר שחשבתי לעצמי, 'וואו, איזה כיף. היא נראית אפילו הרבה יותר טוב מאשר בתמונות'. מיד נכנסנו גם לשיחה כיפית: על דייטינג בכללי, על התיירים המוזרים שישבו מעברו השני של הבר, על מוזיקה. במשך עשר דקות החיוך לא ירד לי מהפנים. ואז פתאום ניגש אליה בחור ואמר לה, 'סליחה, דנה? היי, זה אני, גיא. אני ממש מצטער שאיחרתי. אני חייב להגיד לך שאת עוד יותר יפה במציאות. אפשר להזמין לך משהו?'".
"במשך עשר דקות החיוך לא ירד לי מהפנים. ואז פתאום ניגש אליה בחור ואמר לה, 'סליחה, דנה? היי, זה אני גיא. אני ממש מצטער שאיחרתי"
סליחה, מה?
"כן. בהתחלה כמובן גם אני לא הבנתי וחשבתי לעשות מה שהאגו ציווה עלי: לחנוק את החצוף שהעז להתפרץ לדייט המקסים שלי. אלא שהמוח שלי התחיל במקביל לעבוד, והתבררה לי הטעות - אותו גיא היה הדייט שלה ולא אני. התברר שכמוני, גם היא קבעה בליינד דייט בפאב באותה שעה, וגם היא לא ידעה דבר על הדייט שלה מלבד שראתה תמונה מטושטשת שלו. כשהיא ראתה אותי יושב לבד על הבר, היא הניחה שאני זה הוא".
אז רגע, איפה הייתה הדייט שלך?
"ובכן, התברר שיש יותר מפאב אחד בשם 'צ'ירס' בתל־אביב, וכל אחד מאיתנו הלך לפאב אחר. בגלל שהדייט עם הבחורה, שבדיעבד לא הייתה הדייט שלי, היה כל כך מהנה, לא שמתי לב להודעות הפחות ופחות מנומסות של הדייט האמיתי שלי, שכתבה לי שהיא כבר הגיעה לפאב, שהיא מחכה לי, שהיא שואלת מתי אני מגיע... כשהבנתי את הטעות, התנצלתי על אי־הנעימות בפני 'הלא דייט שלי' ומיהרתי לעבר הפאב השני בניסיון להציל את הדייט שלי, אבל כשהגעתי היא כבר לא הייתה שם. ניסיתי להסביר לה מה קרה ושלחתי לה כמה הודעות. בסוף היא השיבה שלמרות אי־ההבנה והנסיבות המקילות, היא מעדיפה שבזאת ייפרדו דרכינו".
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button