דווקא כל יום פורים!

כל יום פורים: הכירו את הילדים שמתחפשים כל השנה

רובם עדיין לא בני עשר, אבל זה בהחלט לא מונע מהם להפוך לאושיות אינסטגרם עם חוש אופנתי מחודד וחיבה לפריטי וינטג' נחשקים (ולא מזיק שיש מבוגר שדואג להנציח את זה). נא לעקוב בהקדם

פורסם:
קוקו (11) מיפן מגדירה את עצמה "אמנית", ובצדק. השילובים הבלתי אפשריים שהיא עושה נעים על הקו שבין "איך זה עלה לה לראש?" ל"מה היא חשבה לעצמה?", והאביזרים שהיא בוחרת נראים כאילו שנלקחו מהארון של הגדולים.
חפשו באינסטוש: COCO_PINKPRINCES
ג'ולי פארל היא אמא לשבעה(!) ילדים מאירלנד שמאוהבת באופנה ובגוונים מונוכרומטיים. החשבון אולי שלה, אבל תכלס כל מה שמצולם בו זה ילדים מחופשים עם לוקים שעושים חשק להעתק־הדבק.
חפשו באינסטוש: dancewithdirtyfeet
לינו (תשע) וסנה (חמש) הם אחים שגרים בבית שנושם אופנה: המשפחה שלהם היא הבעלים של אחת החנויות הכי מפורסמות בטוקיו לבגדי וינטג' לילדים, כך שתלבושות של קאובוי, אלביס או נסיכת סבנטיז הן חלק מהשגרה שלהם.
חפשו באינסטוש: sena_kingofvintage
לרטה (11) מאלבניה (כן, כן) היא פאשניסטה מלידה, אבל לפעמים יש קו דק בין יפה למזיע ממאמץ. לכן לא פעם היא נראית מחופשת, כמו ילדה שלובשת את המלתחה של אמא.
חפשו באינסטוש: fashion_laerta
סאמר גיטנס (שמונה), המכנה את עצמה "ספארקל", שבתה אותי מהחיוך הראשון - בעיקר כי היא לא שמה על אף אחד. הילדה האמריקאית משלבת גוונים שנראים מזעזעים במבט ראשון ואפילו שני (צהוב ניאון וורוד מישהו?), מצלמת סרטונים שכמו נלקחו ממסיבת דראג, ויש לה אוסף תיקים (שהיא גם מוכרת) ומשקפיים מעורר קנאה.
חפשו באינסטוש: callmesparkle
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button