ג'ניפר לופז. הלוק הנקי והמתוק אאוט

זה לא גברת, זה הדון: מראה "אשת המאפיונר" משתלט על עולם הביוטי 

לוק ששואב השראה מנשות הגנגסטרים סוחף את הרשתיות החברתיות. איך התחיל הטרלול, וכיצד מאמצים אותו בלי להסתבך עם החוק

פורסם:
מעניין שבשנת 2024, בתקופה שלכאורה מקדשת מודרניזציה וליברליזם, צומח לו טרנד בשם השנוי במחלוקת "Mob Wife" ("אשת המאפיונר", בעברית), אבל זו לגמרי עובדה. הטרנד לוקח השראה מנשות הגנגסטרים, מאפיונרים, אוליגרכים - כאשר אחת ההשראות העיקריות לטרנד היא דמותה הקאלטית של כרמלה סופרנו מ"הסופרנוס". מה זה אומר בפועל? אינספור מעילי פרווה, הדפסים מנומרים, מכנסי עור, תכשיטי זהב כבדים, משקפי שמש גדולים. ובתחום הביוטי? שפתון בולט, איפור עיניים מודגש, תסרוקות מנופחות וציפורניים ארוכות־ארוכות.

איך התחיל הטרלול?

הכול התחיל מסרטון טיקטוק שפורסם בתחילת ינואר על ידי משתמשת בשם קיילה טריוויירי ובו היא הכריזה שה"קלין גירל אסתטיק" (כלומר, אסתטיקה נשית, נקייה ומינימליסטית) - אאוט וה"מוב ווייף" - אין. הסרטון המדובר קיבל יותר מ־200 אלף לייקים, 12 אלף שיתופים וכמעט 2 מיליון צפיות.
@ktrivz manifesting a 24 carat diamond tennis necklace to match my mob wife energy #greenscreen ♬ original sound - kayla trivieri

בעוד הלך הרוח בשנים האחרונות נוטה לכיוון מראות טבעיים ונטולי מגדר - פתאום צומח לו טרנד שיוצר הפרדה מגדרית ברורה ורחוק מאוד מלקדש יופי טבעי. נוסף על כך, הטרנד המדובר בוחר לקדש דמויות נשיות שחיות בצילו של גבר חזק. למה זה קורה דווקא עכשיו? מעניין לגלות ברשת שלל תיאוריות בנושא:
מאחר שתחום האופנה לא מנותק מתהליכים גדולים המתרחשים בעולם, יש תיאוריה המקשרת את עליית הטרנד לאירועים פוליטיים וחברתיים שמתרחשים על הגלובוס, כמו עלייתן של מפלגות שמרניות, החרפת הגזענות, המלחמה בין רוסיה לאוקראינה וגם זו שאצלנו. תיאוריה אחרת טוענת שהטרנד צמח בכלל בעקבות ציון 25 שנים לעליית הסדרה "הסופרנוס" ושמדובר למעשה במהלך של HBO לגרום לאנשים לראות את הסדרה.

בשורה התחתונה, אם בשנה החולפת המראות שבלטו קידשו מתיקות ילדית, מטרת המראות החדשים היא לגרום לנשים להיראות זוהרות ובולטות. הן כבר לא מסתתרות מאחורי חמידות שקטה, אלא גונבות את ההצגה עם מראות קונטרסטיים ומודגשים.
2 צפייה בגלריה
אמילי סינדלב
אמילי סינדלב
הטרנד כובש גם את סקנדינביה. אושיית האופנה אמילי סינדלב
(צילום: Gettyimages IL/ Jamie McCarthy )

הבנו, אבל איך עושות את זה?

כיוון שמדובר בטרנד שמכיל בתוכו שלל אלמנטים, כפי שאנחנו תמיד אומרות, אין שום חובה לאמץ את הכול בו־זמנית. אפשר לאמץ חלקים ממנו וכך ליצור מראות עדינים יותר שעדיין יתכתבו עם הטרנד.
שיער: שואף להיות במראה מנופח, פזור או אסוף לבחירתכן. אם יש לכן תלתלים, תוכלו לנפח אותם לגובה באמצעות ספריי. בעלות שיער חלק יכולות לסרק אותו הפוך באזור הקודקוד וליצור מראה מנופח. אפשר להוסיף גם סרט שיער או קשת.
עיניים: המאפיין הבולט של הטרנד הוא איפור עיניים כבד. צלליות חומות כהות או שחורות, יחד עם עיפרון שחור, אייליינר וריסים בולטים, יתקבלו בברכה. למעשה, תוכלו להוסיף כל מה שאפשר כדי ליצור מראה חתולי מוגזם. טיפ: נסו להימנע מצלליות מנצנצות וצבעוניות ולדבוק בגוון אחד כהה.
@zeynepberdibek1 “mob wife” makeup🥀 2024’ün ilk trendini nasıl buldunuz🤭 kullandıklarım: •mac strobe cream pinklite bloom •nars natural radiant longwear fondöten deauville •kiko stick contour 201 •kiko long lasting eyeliner 16 •romand better than palette mahogany garden •l’oreal paris more than concealer 327 •pastel cream blush 49 •luis bien kaş sabitleyici •l’oreal paris panorama maskara •nyx lift&snatch brow tint pen espresso •nyx lip pencil brown •mac retro ruj •mac soft&gentle aydınlatıcı #makyaj #makyajvideoları #makeup #makeuptutorial #mobwife #mobwifeaesthetic #mobwifemakeup #trendingmakeup ♬ Love In Portofino - Dalida & Raymond Lefèvre Et Son Grand Orchestre

שפתיים: גם פה תיאלצו לבחור בגוון כהה. תוכלו ללכת על אדום טהור או אדום הנוטה לבורדו. גם השפתונים החומים הכהים, בשילוב תוחם שפתיים בצבע קצת יותר כהה, יעשו את העבודה נפלא.
ציפורניים: כאן אין הרבה מקום למשחק, תיאלצו לבחור בעיצוב פרנץ' קלאסי. כלומר, צבע בסיס טבעי ולבן בקצוות. עדיפות לציפורניים כמה שיותר ארוכות, כמובן.
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button