רוב הזמן עם שביל בצד. קייט מידלטון

שביל באמצע? שביל בצד! טרנד השיער שכובש את התצוגות

שמתן לב שכמעט לא ראינו כוכבות עם שביל בצד בשנים האחרונות? אז מסתמן שזה חוזר ובגדול. למי זה מתאים, ואיך עושים את זה נכון

פורסם:
אם נבחן את מסלולי התצוגות של בתי האופנה לקיץ 2023 שהתקיימו לאחרונה בניו־יורק, לונדון, מילאנו ופריז, נגלה טרנד שיער בולט שחוזר על עצמו בלא מעט תצוגות - שביל בצד. ובכן, ברצוננו להציג את העמדה התומכת בו, מכמה סיבות: הוא נותן מראה אדג'י, מעניק נפח לשיער, ופותר את חוסר הסימטריה בפנים. אז איך אפשר לסרב לו?
"גם לקייט מידלטון יש שביל בצד רוב הזמן", מספר לנו מיכאל צבייגנבאום, מעצב שיער ובעל סלון הכלות WEDDING HOUSE.
"הנטייה לחשוב ששביל באמצע מתאים לכולן, היא לא נכונה. שביל בצד מחמיא יותר כי הוא חושף פחות מהפנים, בעוד ששביל באמצע מתאים יותר לבעלות פנים סימטריות".
עוד כתבות על טיפוח ויופי בערוץ לאשה
למה בתי אופנה בחרו להזיז את השביל לצד בתצוגות האחרונות?
"לדעתי המותגים רוצים לפנות לאוכלוסייה בגובה העיניים. אנחנו רגילים לראות דוגמניות מושלמות וסימטריות, וזה נותן ללוק משהו לא סימטרי, לא מושלם, עניין, וייב של רוקנרול".
4 צפייה בגלריה
דוגמנית עם שביל בצד בתצוגת אופנה של Alessandra Rich
דוגמנית עם שביל בצד בתצוגת אופנה של Alessandra Rich
בגובה העיניים. מתוך התצוגה של Alessandra Rich
(צילום: Gettyimages/Pietro D'Aprano)

זה צפוי לדעתך להפוך לטרנד גם מחוץ למסלולי התצוגות?
"גם בעולם הכלות תסרוקות עם שביל בצד נעשות פופולריות יותר. הרבה כלות אוהבות שביל בצד עם שיער אסוף נמוך או שביל בצד ושיער פזור לצד אחד. יכול להיות שחלקן מושפעות משבועות האופנה ואולי הן מבינות שזה פשוט מחמיא להן יותר".
4 צפייה בגלריה
דוגמנית עם שביל בצד בתצוגת אופנה של Loewe
דוגמנית עם שביל בצד בתצוגת אופנה של Loewe
שינוי בולט בלי הרבה מאמץ. בתצוגה של Loewe
(צילום: Gettyimages/Victor Virgile)

למי זה מתאים?
"בניגוד לשביל באמצע, שביל בצד מתאים לכולן. מומלץ שהשביל יהיה בצד שאנחנו יותר אוהבים ושהפוני יהיה בצד השני. השביל בצד מאריך ומגדיל את הפנים, וכך אנחנו נותנים יותר מקום לצד הטוב יותר שלנו. למי שיש לה מצח גדול יחסית, שביל באמצע מגדיל אותו עוד יותר, ואילו שביל בצד גורם לו להיראות קטן יותר. בנוסף, שביל לצד נותן נפח לשיער כי בצד אחד שמים יותר שיער ויוצא שבמרכז יש יותר נפח. בשביל באמצע אין נפח באמצע הראש כי השביל ריק - כך שלשיער דק ודליל גם תמיד מומלץ שביל בצד. אגב, שביל בצד משנה לגמרי את הלוק. אם מישהי רוצה לשנות לוק בלי לעשות תספורת או צבע, שפשוט תשנה את השביל, זה שינוי בולט בלי הרבה מאמץ".
4 צפייה בגלריה
דוגמנית עם שביל בצד בתצוגת אופנה של מיו מיו
דוגמנית עם שביל בצד בתצוגת אופנה של מיו מיו
לא סימטרי. מתוך התצוגה של מיו מיו
(צילום: Gettyimages/Victor Virgile)

איך עושים את זה נכון?
"המיקום הנכון הוא בהמשך של הנקודה הגבוהה של הגבה, לוקחים מסרק שביל, עומדים על הנקודה הכי גבוהה של הגבה ופשוט עולים למעלה ויוצרים את השביל - זה המיקום הכי מחמיא כי הוא פותח את הגבה.
"בתצוגות של מיו מיו ולואווה לקחו את זה יותר למקום של פאשן והורידו את השביל למטה, זו תסרוקת סטייטמנט וכדי לעשות אותה הם לקחו הרבה ספריי וג'ל. אבל זה פחות מומלץ בעיניי כי זה פחות מחמיא וקשה יותר לתחזוקה. אני ממליץ גם לשחק עם זה ביומיום ולהעביר את השביל מצד לצד, זה נותן נפח ומרענן את השיער".
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button