"אני סופר-קרייזי ציונית". סוזי מילר

סוזי מילר: "כשבעלי חלה, הייתי כל הזמן הפי בשבילו. אומרים שבזכות זה הוא שרד 12 שנה"

הזמרת, שלעולם תיזכר כמורה לאנגלית מ"סוזי סורפרייז", מציינת יום הולדת 70 ו־50 שנות קריירה במופע חגיגי ומודה שתמיד המשפחה קדמה לעבודה: "ניהלתי בית דתי לתפארת"

פורסם:
בגיל 70, אמא לארבעה, סבתא ל-14, מלאת אנרגיות ומבטא אמריקאי שמעולם לא נעלם, סוזי מילר עומדת לחגוג בגדול גם יום הולדת עגול וגם 50 שנות קריירה. "זה יהיה מופע מושקע", היא מבטיחה, "שבו יתארחו בין היתר מירי אלוני, אופירה גלוסקא ושולי נתן - שישירו איתי ועם מוני ארנון שירים של להקת האחים והאחיות, וכמובן שיהיו עוד הרבה הפתעות. המופע יתקיים בהיכל התרבות בפתח־תקווה ב־26 במרץ, בדיוק ביום הולדת 70 שלי, ואני מזמינה את כולם לחגוג איתי".
עוד כתבות בלאשה:
את מתחברת לגיל 70?
"לא, אני מרגישה בת 16. מאז שהייתי ילדה קטנה כל דבר שקרה לי צחקתי, אמרתי נקסט. נולדתי בקליפורניה שהיא מדינה חמה, אמא שלי חינכה אותי להיזהר מהשמש וככה שמרתי גם על העור שלי. הייתי בים אולי פעם־פעמיים מאז שעליתי".
מה הביא אותך לעשות עלייה?
"החינוך שקיבלתי בבית. אני סופר־קרייזי ציונית. ההורים שלי אמרו, 'יש לנו ארץ משלנו וזה הדבר הכי חשוב בחיים'. רק דברים טובים קרו לי מאז שעליתי לארץ".
איך נהיית "סוזי סורפרייז"?
"למדתי באוניברסיטת תל־אביב ספרות אנגלית ותיאטרון, והגיטרה הייתה דבוקה אליי כל הזמן. יום אחד הגיע מישהו מהטלוויזיה החינוכית וחיפש שחקנים לסדרה חדשה ללימוד אנגלית, וכולם הצביעו עליי. זו הייתה הסדרה עם ד"ר האפבייקד, ואחרי זה לקחו אותי לתוכנית 'סינג א סונג', שם שרתי את 'סוזי סורפרייז'. זה היה רק בפרק אחד, אבל מאז זה נדבק אליי".

ואז הגעת ללהקת האחים והאחיות.
"גם זה היה במקרה. השתתפתי בפסטיבל סטודנטים, שרתי במבטא כבד מאוד, כולם צחקו, אבל אז ניגש אליי גידי קורן ושאל אם אני רוצה להיות סולנית בלהקה שהוא מקים. השתתפנו בסדרת הטלוויזיה לילדים, 'הספינה המזמרת עם עודד תאומי', שרנו שם בין היתר את 'ש־ש־לום, שלום לכולכם', והייתה לנו הצלחה אדירה. עשינו אלבום שלם משירי נתן יונתן שגידי הלחין, וכששלמה ארצי שמע את השיר 'כמו בלדה', הוא אמר שזה שיר שיישאר לנצח".
"השתתפתי בפסטיבל סטודנטים, שרתי במבטא כבד מאוד, כולם צחקו, אבל אז ניגש אליי גידי קורן ושאל אם אני רוצה להיות סולנית בלהקה שהוא מקים 'האחים והאחיות'"
למה בעצם התפרקתם?
"עמדתי להתחתן ובעלי היה קצת קונסרבטיבי. הופענו ערב־ערב בכל הארץ, וזה היה קשה עם משפחה. ניסיתי להמשיך אבל נשברתי. שלושה חודשים אחרי החתונה כבר הייתי בהיריון ובמשך כל שנות נישואיי ניהלתי בית דתי לתפארת, ואי־אפשר לבנות משפחה עם הופעות בלילות.
"הקמתי עם בעלי ז"ל, שהיה רואה חשבון, את 'המרכז להוראת אנגלית בשיטת סוזי סורפרייז'. תרגמתי לאנגלית שירים ים־תיכוניים כמו 'יאללה גו הום מוטי', והתלמידים התלהבו מאוד".
ניסית להיפטר מהמבטא כדי להישמע ישראלית יותר?
"בטח, הלכתי לעמיקם גורביץ', הקריין של 'פסוקו של יום' בטלוויזיה, אבל הוא אמר שזה מושרש מדי. זה הפריע לי גם במשחק, קיבלתי רק תפקידים של אמריקאית. שיחקתי ב'צומת מילר' את דודה של אדיר מילר, וגם בסדרה 'נבסו' שיחקתי אמריקאית. באמת קצת קשה לי בנושא הזה, אבל לשירה שלי כבר התרגלו".
מה את עושה היום?
"יש לי תוכנית לילדים יחד עם כוכבת הילדים היללי (הילה הררי). נפגשנו לפני כשנה במקרה ואנחנו מסתדרות נהדר, כי אני בעצמי ילדה מגודלת. אני גם מארחת קבוצות בבית ושרה איתן, ויש לי גם הופעות גדולות יותר עם מוני ארנון".
יש מצב לזוגיות חדשה?
"הייתי נשואה 43 שנים, ובעלי, שהיה החבר הכי טוב שלי, נפטר לפני חמש שנים מסרטן. הייתי צריכה להיות כל הזמן הפי־הפי בשבילו, אומרים לי שבזכות זה הוא החזיק מעמד 12 שנה מאז שחלה. קשה לי לחשוב על זוגיות נוספת, אני עובדת כל כך הרבה ונהנית מכל דקה, אבל מי יודע? אולי בסוף יהיה איזה סורפרייז".
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button