בדרך להעלות עוד סרטון

את חייבת לראות: מוצרי הטיפוח שהפכו ללהיטים היסטריים בטיקטוק

השפתון שמעניק מראה שפתיים נפוח. הסרט שמסלסל את השיער. הפילינג שמטפל באקנה. מוצרי הטיפוח שלפניכן שברו שיאי צפיות בטיק טוק, והפכו לוויראליים בטירוף. בדקנו על מה הרעש

פורסם:
רשת הטיקטוק, כך נראה, היא המקום שבו תכשירי ביוטי הופכים ללהיטים שכל העולם מדבר עליהם. איך זה קורה? מה מבדיל את השפתון שזכה למיליוני צפיות מאינספור שפתונים אחרים? לפעמים זה יכול להיות סרטון מוצלח אחד שסוחף את הרשת, הופך את המוצר להצלחה מסחררת, ואת יוצר הסרטון - לרוב אנונימי עד לאותו רגע - לכוכב. וזהו למעשה סוד ההצלחה: העובדה שמדובר בחלק מהמקרים באנשים רגילים שמשתפים חוויות אותנטיות מהשימוש במוצר. אספנו תכשירי טיפוח שהשתלטו לאחרונה על הטיקטוק ושברו שיאי ויראליות. האם הם שווים את ההייפ? זה כבר לשיקולכן.

מנפח את השפתיים

המוצר: Gloss Bomb Heat של המותג Fenty Beauty של ריהאנה.
מה זה: שפתון בגוון אדמדם המעניק מראה שפתיים נפוח, שנובע משילוב של שמן זנגביל ופלפל.
מדד הוויראליות: מאות סרטונים פורסמו בהאשטג עם שמו של המוצר, המונה כמעט חמישה מיליון צפיות. הנסייניות דיווחו על תחושה של דקירות וחום בשפתיים לכמה שניות, שלאחריהן השפתיים מתנפחות. "הצבע והטקסטורה מהממים, השפתון הוא 10 מתוך 10 אם אתן יכולות להתמודד עם העקצוצים", שיתפה משתמשת בשם שרה נוביו (מימין).
כמה ואיפה: 72 שקל, באתר fentybeauty.com
@sarah_novio

Reply to @shhekiinahh Had to get this too 🔥🔥🔥 @fentybeauty #fentybeauty #glossbombheat

♬ original sound - vrywvy

הסלסול המושלם
המוצר: Curling Ribbon של מותג אביזרי השיער Heatless Hair.
מה זה: סרט עבה שמתלבש על אמצע הראש וסביבו מלפפים את השיער משני הצדדים. אחרי כמה שעות מורידים את הסרט, ועל פי משתמשות רבות מתקבל שיער גלי, קופצני ומושלם.
מדד הוויראליות: המוצר זכה לכמעט שלושה מיליון צפיות ואלפי סרטונים, ששותפו מאות אלפי פעמים.
כמה ואיפה: 215 שקל באתר החברה heatlesshair.com
עוד משהו: נזכיר שלא מדובר בטכנלוגיה פורצת דרך, וטריקים כאלה מוכרים בעולם כבר שנים רבות. את אותו האפקט תוכלו לקבל גם אם תלפפו את שערכן סביב סרט של חלוק מגבת, למשל.

עיפרון של נסיכות

המוצר: עיפרון לעיניים hollywood exagger-eyes liner duo של שרלוט טילבורי.
מה זה: עיפרון בגון שמפניה מנצנץ, מבית היוצר של המאפרת הבריטית הנודעת. את העיפרון מורחים בחלק התחתון של העיניים, ועל פי אומת הטיקטוק הוא גורם להן להיראות גדולות יותר ומעניק מראה של נסיכות דיסני.
מדד הוויראליות: הטירוף סביב המוצר החל בסרטון של משתמשת בשם ג'יזל איורה (משמאל), שהדגימה את פלאי העיפרון על עין אחת והשוותה אותה לעין השנייה, שלא אופרה. הסרטון גרף 1.7 מיליון צפיות, כמעט 200 אלף לייקים ומעל 6,000 שיתופים. מאות דואטים (סרטוני תגובה) נלהבים הועלו בעקבותיו והכתירו את המוצר כהצלחה מסחררת.
כמה ואיפה: כ־100 שקל, באתר cultbeauty.co.uk.

@giseleayora

Want a subtle way to make you eyes pop!✨ @ctilburymakeup Exagger-eyes Liner Duo #biggereyes #makeuphack #summermakeup

♬ original sound - Gisele Ayora


הציל את חיי

המוצר: Peeling Solution של המותג The Ordinary.
מה זה: פילינג לטיפול באקנה ובפיגמנטציה.
מדד הוויראליות: מוצר הקסם, שמכיל חומצות גליקוליות ולקטיות, צובר פופולריות בטיקטוק כבר מאז תחילת 2020, אז העלתה אותו משתמשת בשם קיילין ווייט. מאז, מדי כמה שבועות, מעלה משתמש אחר סרטון על איך הנוזל האדום הציל אותו מאקנה. בהאשטג של המוצר יש כמעט 17 מיליון צפיות ומאות אלפי סרטונים, שרובם הגדול מהלל את העור החלק ונטול הפצעים שהתקבל מהשימוש בו.
כמה ואיפה: 35 שקל באתר lookfantastic.com.
חשוב לזכור: לא מומלץ להשתמש במוצר יותר מפעמיים בשבוע, ולא להניחו יותר מ־10 דקות על הפנים.

@duhhitsemily

This is NOT sponsored but just a PSA. Please stop putting so much on it pains me. #ordinary #theordinary #skincare #peelingsolution #fyp

♬ original sound - Duhitsemily

שנוי במחלוקת

המוצר: Hydrating Cleanser של מותג הטיפוח האמריקאי CeraVe.
מה זה: ג'ל לניקוי הפנים, שרבים משתמשים בו בשילוב עם הפילינג של The Ordinary שהוזכר לעיל.
מדד הוויראליות: ההאשטג של המוצר כולל 4.4 מיליון צפיות. רוב המשתמשים משבחים אותו, זוקפים לזכותו שיפור במצב האקנה ובאופן כללי תוהים איך חיו לפניו. כמה מהם, לעומת זאת, דיווחו שהשימוש בו דווקא החמיר את מצב האקנה שלהם. בקיצור: שנוי במחלוקת אך עדיין ויראלי בטירוף.
כמה ואיפה: כ־44 שקל, ברשתות הפארם ובבתי המרקחת.



אם יש לך נמש

המוצר: Freck The Original של המותג Freck Beauty.
מה זה: בקבוקון קטן עם אפליקטור בצורת אייליינר המיועד לציור נמשים, לטענת משתמשי הטיקטוק – במראה הכי טבעי שיכול להיות.
מדד הוויראליות: בתיוג של שם החברה, שברובו קיימים סרטונים של המוצר הזה, יש 2.2 מיליון צפיות. "אם תשתמשו בו בזהירות ותדאגו לצייר נקודות ולא קווים, תוכלו להגיע למראה נמשים טבעי במיוחד", הצהירה אחת המשתמשות.
כמה ואיפה: כ־65 שקל, באתר beautybay.com.
@sarah_novio

Reply to @curtikelly Dupe for Freck Beauty Feckless Pen 🤯 @missguided #makeupdupes #missguidedbeauty #makeup

♬ ... is sweaty - Kellan

נגיש ומעולה

המוצר: Infaillible 24H Fresh Wear Foundation של לוריאל.
מה זה: המייק־אפ פודרה של לוריאל הפך לאחד המוצרים המדוברים והאהובים על משתמשי הטיקטוק, הרבה בגלל האג'נדה הטמונה בו: מוצרים במחיר נגיש יכולים להיות טובים בהרבה ממוצרים יקרים ומפונפנים.
מדד הוויראליות: משתמשת בשם רוקיו רוזס (מימין) מרחה על חצי מפניה את המוצר הזה ובחצי השני מוצר דומה ויקר בהרבה, על מנת להשוות ביניהם. לפי התחקיר הנוקב שלה, המוצר של לוריאל ניצח בענק ונתן כיסוי מלא שהחזיק לאורך זמן. הסרטון שלה צבר כמעט תשעה מיליון צפיות, 1.3 מיליון לייקים וכמעט 90 אלף שיתופים. משתמשות נוספות שניסו היו מרוצות גם כן.
כמה ואיפה: 65 שקל, ברשתות הפארם.

במקום טאץ'־אפ

המוצר: Oil-Absorbing Volcanic Roller של רבלון.
מה זה: רולר סופח שומנים מבית רבלון, שיחסוך לכן את הצורך להסתובב עם תיק איפור לטאץ'־אפים.
מדד הוויראליות: המוצר סחף במהירות את המשתמשות, וההאשטג שלו מכיל 3.3 מיליון צפיות ועשרות אלפי סרטונים. משתמשת בשם לאבידה רוזה (משמאל), לדבריה בעלת עור שומני במיוחד, ניסתה אותו על חצי מפניה והשוותה למחצית הפנים שלא אופרה. לפי הסרטון שלה, שצבר מספר צפיות גבוה במיוחד, השימוש בו אכן יציל אתכן בקיץ.
כמה ואיפה: 40.92 שקל, באתר iherb.com

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button