יאנה גרוס. "תמיד הייתי כזאת שצריכה סדר וארגון"

מדוגמנית למפיקת אירועים: "אני לא אשכח את ההתחלה, כשאף אחד לא האמין בי"

יאנה גרוס, בת 25, שהתמודדה בתחרות מלכת היופי של ישראל בשנת 2017, החליטה לנתב את חיי הזוהר למקצוע בהפקת אירועים. ודווקא בקורונה היא התחילה לפרוח

הדס משה, מוגש מטעם יאנה גרוס
הדס משה, מוגש מטעם יאנה גרוס
עודכן:
יאנה גרוס מראשון לציון, בת 25, מפיקת אירועים עסוקה, החלה את דרכה בתחום רק לפני ארבע שנים. לצד השתתפות בתחרות מלכת היופי של ישראל בשנת 2017 התבלטה יאנה כדוגמנית ואושיית אינסטגרם מוכרת. עם ניסיון תחת אור הזרקורים פיתחה גרוס תיאבון לתחום, והתמקדה בהפקת אירועים. "מאז ומתמיד אני זוכרת את עצמי עובדת באירועים תחת אנשי הפקה, באולמות, מתזזת, מזיעה, חוקרת ולומדת את הענף", היא מספרת. "לאט-לאט אזרתי אומץ, ופתחתי עסק משלי".
איך הסתדרת בתקופת הקורונה?
"אי-הוודאות שהביאה איתה תקופת הקורונה גרמה לסביבה לפקפק בבחירות שלי. אני לא אשכח את ההתחלה, כשחתונות עברו להיות בבתים ובחצרות במקום באולמות מפוארים, ואף אחד לא האמין בי. ואז ההזדמנות שלי הגיעה, כלה אחת ביקשה שאפיק לה את האירוע ומשם הביקוש עלה, והצלחתי להביא את עצמי לידי ביטוי גם בתקופה הקשה של הקורונה".
מה הביא אותך לעסוק בתחום הפקת האירועים?
"תמיד הייתי כזאת שצריכה סדר וארגון ולוח זמנים מדויק. הייתי ילדה יצירתית והייתה לי יכולת לברוא 'יש מאין' ולראות את כל התמונה לפני שהיא קיימת בפועל, ולדעתי זה הבסיס להצלחה בתחום הזה".
מה חשוב לך שלקוחות יחוו כשאת מפיקה להם אירוע?
"הכי חשוב לי לתת יחס אישי וליווי מתחילת תכנון האירוע ועד סופו, שההתנהלות כולה תהיה מולי ובהשתתפותי המלאה. חשוב לי להבין את הציפיות של בעלי השמחה ולעזור להם להגשים את החלום ביום המרגש שלהם".

מה השאיפות שלך בתחום?
"להגיד שאני מכוונת הכי גבוה זו כמובן קלישאה, אבל קלישאות נכונות לרוב ולכן כולם אומרים אותן. לחשוב מחוץ לקופסה זה משפט משומש גם כן, אבל ללא ספק יש לי צורך לשכוח מהקופסה הישנה, לפרק אותה ולבנות משהו חדש לגמרי, כי במקצוע הזה צריך להמציא ולהגשים את עצמך מחדש".
4 צפייה בגלריה
יאנה גרוס
יאנה גרוס
"במקצוע הזה צריך להמציא ולהגשים את עצמך מחדש"
(צילום: אלבום פרטי)

4 צפייה בגלריה
יאנה גרוס
יאנה גרוס
"אני עומדת בגאווה מאחורי כל האירועים שאני מפיקה"
(צילום: אלבום פרטי)
מהו האירוע שאת הכי מתגאה שהפקת?
"אני עומדת בגאווה מאחורי כל האירועים שאני מפיקה, אירועים פרטיים, עסקיים, אירועי בוטיק וחתונות – כולם עבורי חשובים באותה מידה. בתחילת תקופת הקורונה למדתי שאירועים קטנים מעבירים בי צמרמורות בגוף, וההתרגשות גדולה יותר ממה שאני מרגישה באירועים גדולים".
מה חשוב שלקוחות יבדקו לפני שהם פונים אלייך?
"לקוחות צריכים לדעת את התשובות לשלוש שאלות, לפני שהם מגיעים אלי לפגישה:
• איפה הם רוצים שהאירוע יתקיים, האם באולם או במקום פתוח, וכמובן באיזו שעה של היום?
• מהי כמות המוזמנים המשוערת?
• מהו התקציב שעומד לרשותם?

4 צפייה בגלריה
יאנה גרוס
יאנה גרוס
יאנה גרוס
(צילום: אלבום פרטי)
ומהם השלבים עד ליצירת האירוע המבוקש?
"יש ארבעה שלבים שבהם נבנה כל הקסם:
1. שלב ההיכרות – זו פגישת ייעוץ ותיאום ציפיות, בפגישה נבין מה אתם אוהבים, לאיזה אירוע אתם מתחברים, ונבנה בסיס לחגיגה המושלמת עבורכם.
2. בשלב השני מתחילים לעבוד על האירוע ולתכנן אותו לפרטי פרטים, תוך שמירה על מסגרת התקציב.
3. השלב השלישי קורה ממש לקראת האירוע עם בניית לוח הזמנים של ההפקה.
4. השלב האחרון והחביב הוא כמובן יום האירוע. ההכנות בעיצומן, הקסם מתחיל לקרות, והלקוחות מתבקשים רק להגיע, לשמוח ולעשות חיים! לחיי האירועים המשמחים של החיים!".
פורסם לראשונה: 13:58, 04.11.21
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button