חומר המילוי הוותיק, הבטיחותי והיעיל בעולם

בטיחות מעל הכל: הכירו את רדיאס, חומר המילוי הוותיק והבטוח בעולם - ואת החידושים שלו

חושבים לעשות משהו בפנים או בגוף? דברו עם הרופא/ה על רדיאס. חומר המילוי הוותיק, הבטיחותי והיעיל ביותר, ממצק, מרים וממלא כמו שאף אחד אחר לא עושה. ביקרנו בכנס השנתי של האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ושמענו ממיטב הרופאים בארץ וגם בחו"ל למה רדיאס הוא המועדף והמוביל אצלם בקליניקות

מוגש מטעם אלפאמדיקס
מוגש מטעם אלפאמדיקס
פורסם:


למעלה מ־10 מיליון מזרקים של רדיאס הוזרקו ברחבי העולם ולמעלה מ־200 מחקרים קליניים בדקו את בטיחותו ויעילותו. אין ספק, רדיאס הוא חומר המילוי הוותיק והבטוח בעולם והחידושים סביבו משנה לשנה רק משתפרים ומחדשים בתחום חומרי המילוי. גם בכנס השנתי של האיגוד הישראלי השנה, רדיאס קיבל מקום של כבוד שהרי מדי שנה הוא מוצג כאחד המוצרים המובילים בתעשיית האסתטיקה. מומחים רבים המשתמשים בו בישראל, הגיעו לשמוע על האינדיקציות החדשות של חומר המילוי הייחודי מפיהם של רופאים בכירים מחו"ל שהגיעו להדריך ולהרצות בעניינו.
4 צפייה בגלריה
לפני ואחרי הזרקת רדיאס, אלפאמדיקס
לפני ואחרי הזרקת רדיאס, אלפאמדיקס
מראה עור חיוני ואלסטי. לפני ואחרי שימוש ברדיאס
(צילום: ד"ר ג'ונתן קדוש, רופא עור, הולנד )

Radiesse- תעודת זהות קצרה:

מדובר בחומר מילוי מבוסס סידן, מאושר FDA כבר משנת 2006. יתרונו הגדול טמון ביכולתו לתקן מידית קמטים ושקעים עמוקים תוך שמירת המראה הטבעי של האזור, לעודד יצירת קולגן ואלסטין בעור באופן משמעותי, ולחטב ולהשיב נפח באזורים המטופלים. הטיפול אפקטיבי להרמה ומיצוק, כאשר האפקט של הטיפול נשמר לטווח ארוך ומאופיין במראה של עור חיוני אלסטי וחזק כאחד. בשנים האחרונות הותאמו הריכוזים ברדיאס בכדי לטפל בהצלחה בשיפור מרקם העור באזורי גוף שונים מלבד הפנים, כמו למשל צוואר, מחשוף, זרועות, בטן, פנים הירכיים, ברכיים וגב כף היד.

4 צפייה בגלריה
לפני ואחרי הזרקת רדיאס, אלפאמדיקס
לפני ואחרי הזרקת רדיאס, אלפאמדיקס
לפני ואחרי שימוש ברדיאס בגב כף היד
(אלפאמדיקס)

הרופאים עדים לתוצאות אופטימליות וממליצים:

"רדיאס הוא הביו סטימולטור היחיד שמציע תועלות מרובות מלבד היותו חומר מילוי", אומר לנו ד"ר יונתן קדוש, מומחה לרפואת עור וחוקר מוביל מהולנד ,"הוא מעניק נפח וגם מעודד את ייצור הקולגן והאלסטין. למעשה, הוא משפר את איכות רקמות העור, וזו יכולת ייחודית לו".
גם פרופ' יאנה יוצקובסקיה מרוסיה , מומחית לרפואת עור מהידועות בעולם, נכחה בכנס, ובהרצאה סגורה לרופאים מומחים עסקה באחד הנושאים המרכזיים בתחום - הזרקות חומר מילוי מבוסס קלציום לאזורים שונים בגוף, ושילובו בטיפולים מבוססי מכשור רפואי. "אנו עוקבים אחרי הרדיאס למעלה מעשרים שנה, וזהו המוצר הבטיחותי ביותר בעולם. למשל, רדיאס הוא החומר היחיד שה-FDA אישר להצערת עור הידיים".

4 צפייה בגלריה
לפני ואחרי הזרקת רדיאס, אלפאמדיקס
לפני ואחרי הזרקת רדיאס, אלפאמדיקס
לפני ואחרי שימוש ברדיאס באזור הצוואר
(צילום: פרופ' יאנה יוצקובסקיה, רופאת עור, רוסיה)

"רדיאס הוא אחד החומרים האהובים עליי כי בעצם הוא כחומר ביד היוצר", אומר ד"ר אמיר זרח, העוסק ברפואה אסתטית, "בכל מקום בפנים ובגוף שאנחנו צריכים לשפר את טקסטורת העור, נשתמש ברדיאס".
גם ד"ר אורן ויסמן, מומחה לכירורגיה פלסטית וניתוחים אסתטיים הדגיש את הוורסטיליות של חומר המילוי הייחודי : "ניתן להזריק את זה בלחי, בצוואר או בגב כף היד ובדקולטה. היום אפשר בצורה מאוד פשוטה בקליניקה, להגיע לדברים שבעבר היינו יכולים להשיג רק עם הזרקת שומן בחדר ניתוח. זה שינוי פרדיגמה".
עם כל הנתונים והמחקרים פורצי הדרך שהוצגו בכנס, נראה שעדיין לא נאמרה המילה האחרונה: " הבטיחות שלו גבוהה בהרבה מאשר חומרי מילוי אחרים", מסכמת פרופ' יוצקובסקיה, " ולכן אני חושבת שצפויים לרדיאס עוד חיים ארוכים מאוד".
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button