שירז טל. "נפש בריאה ושמחה - זה נוגד הקמטים הכי טוב שיש"

שירז טל: "אין מה להתבייש. זה חלק מההתפתחות שלנו כנשים"

שירז טל (48), דוגמנית, גרושה פלוס שניים. משפיעניות מובילות מדברות בפתיחות על ההתמודדות שלהן עם גיל המעבר

יפעת מנהרדט, מוגש מטעם VICHY
פורסם:
"עדיין לא נכנסתי לגיל המעבר, אבל אני כבר בהחלט מרגישה את הגיל", אומרת שירז טל. "לצד כל הדברים הטובים שמגיעים בהתבגרות, כמו הרוגע וההשלמה העצמית, הגוף קצת משתנה, יש פחות אנרגיה, המטבוליזם כבר לא אותו דבר".
את אוכלת פחות והמשקל לא זז?
"יותר בכיוון של ממשיכה לאכול כרגיל, והמשקל מטפס למעלה" (צוחקת).

3 צפייה בגלריה
קרם יום נאובדיול וישי
קרם יום נאובדיול וישי
NEOVADIOL פרי מנופאוז. שירז טל: "הקרם נעים מאוד למגע ויש תחושה קלה מאוד שהעור אפילו נמתח"
(צילום: יח”צ וישי)

איזה תסמין מעורר בך הכי הרבה חשש?
"שמעתי שיש שינויים הורמונליים פסיכיים, וזה הכי מלחיץ אותי: הטלטלה הרגשית".
מה לגבי ההופעה החיצונית?
"גם זה משהו שאני מביאה בחשבון. עם הגיל, ובטח כשנכנסים לגיל המעבר, גם העור נפגע, ובעיניי העור הוא האיבר הכי חשוב שלנו כי הוא המסננת של הגוף. לכן, בשנים האחרונות אני משקיעה בו יותר, גם מבפנים וגם מבחוץ, מקפידה על תזונה בריאה, עושה כושר שלוש פעמים בשבוע וגם משקיעה יותר בקרמים שמכילים רכיבים בריאים. ניסיתי את המוצרים של 'וישי'. הקרם נעים מאוד למגע, המרקם שלו נספג בקלות והעור נותר מבריק אחרי זה. יש תחושה קלה מאוד שהעור אפילו נמתח.
“מצד שני, אני לא פנאטית. אני כן חוטאת לפעמים בפיצה ובגלידה, ואם כמה ימים לא יצא לי להתאמן, זה לא אסון עבורי. אני מאמינה שנפש בריאה ושמחה - זה נוגד הקמטים הכי טוב שיש".
כרגע את לא בזוגיות. את לא חוששת שתשבי בדייט ופתאום יתחיל לך גל חום מהגיהינום?
"קודם שיגיע בן זוג, אחרי זה אחשוב מה אני אעשה כשאמצא את עצמי מזיעה מולו. אבל ברצינות, אני מתארת לעצמי שזה יכול להיות לא נעים. מצד שני, כמו שאני מכירה את עצמי, אני מניחה שהייתי משתפת אותו והופכת את הסיטואציה למשהו מצחיק. כי מה האלטרנטיבה? להסתיר? להיות נבוכה? לנסות להילחם בזה? אני לא חושבת שזה משהו שצריך להתבייש בו. זה תהליך פיזיולוגי שהוא חלק מההתפתחות שלנו כנשים".
אולי קל לך לומר את זה, כי את עדיין לא שם?
"יכול להיות שאם זה היה מגיע אליי בגיל צעיר יותר, הייתי חווה אי־נוחות. להגיד לך גם שאני לא מפחדת מהיום שהווסת שלי לא תגיע? בטח שכן. ברור שבכל חודש שהמחזור שלי מגיע אני כולי מבסוטית.
אני מבינה למה יש נשים שמהססות לספר, כי במקום להגיד 'קיבלתי מחזור', שמעיד על כך שאת צעירה ופורייה, להגיד 'יש לי גל חום', זה כמו לומר לעולם: 'אני מזדקנת'. אבל באמצעות השיתוף את מגלה שאת לא לבד ולומדת מניסיונן של אחרות. עדיף לחייך ולומר, 'גל החום הזה גמר אותי עכשיו', מאשר להזיע ולהרגיש רע. לכן אני נוהגת לשתף בכל. כך, למשל, אני פרודה פעמיים ויש לי שני ילדים משתי מערכות יחסים שונות. יש נשים שאולי היו מרגישות לא נעים להכריז על זה, אבל לי אין שום בעיה".
3 צפייה בגלריה
קרם יום נאובדיול וישי
קרם יום נאובדיול וישי
NEOVADIOL פרי מנופאוז. מרגישים בהבדל
(צילום: יח”צ וישי)

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button