אלסטי, שחקן חדש בשוק

מבירת האסתטיקה העולמית לישראל: ELASTY, החומצה ההיאלורונית שעושה את ההבדל

חברת פריים מדיקס, יבואנית ומפיצה של ציוד רפואי אסתטי משנה את כללי המשחק בעולם האסתטיקה ומייבאת לארץ את ELASTY, חומצה היאלורונית שעושה את זה טוב יותר מכולן. צפי בווידיאו: כל מה שאת צריכה לדעת

מוגש מטעם פריים מדיקס
פורסם:


ELASTY, המותג הדרום קוריאני הנחשב, מהווה פריצת דרך בעולם ההזרקות והחומצה ההיאלורונית. המותג מציג תוצאות מדהימות המחזיקות לאורך זמן, בבטיחות מלאה, ובמינימום כאב. ועכשיו הוא בארץ.
"לא בכדי בחרנו להכניס שחקן חדש לשוק ההזרקות, שרווי במוצרים", אומר אדר עציוני, מנכ"ל ובעלים קבוצת פריים מדיקס, חברת יבוא לציוד רפואי אסתטי, שמייבאת את המותג לארץ בבלעדיות. "ELASTY הוא החומצה ההיאלורונית הראשונה שהינה מאה אחוז מצולבת. זה אומר שלגוף ייקח יותר זמן לפרק אותה והוא יחזיק אותה הרבה יותר זמן", אומר עציוני.
ענת ציטרון, סמנכ"לית קבוצת פריים מדיקס, שופכת אור על תהליך העבודה על הכנסת ELASTY לארץ: "מדובר בתהליך שארך שנה וחצי. בחנו את המוצר עם מאות רופאים שהביעו את חוות דעתם, ועקבנו אחר מאות מטופלות גם שנה ושנה וחצי לאחר הטיפול, כדי להבטיח שאנחנו בוחרים במותג הנכון. היום אנחנו יכולים לומר בלב שקט, שהחומצה ההיאלורונית ELASTY זה הדבר הבא".
3 צפייה בגלריה
ענת ציטרון
ענת ציטרון
"בחנו את המוצר עם מאות רופאים ומאות מטופלות". ענת ציטרון, סמנכלית קבוצת פריים מדיקס
(צילום: יח"צ)
ועציוני מרחיב: "פרופיל הבטיחות של החומצה ממש גבוה. אנחנו יודעים על פי מחקרים, שהמוצר הזה הרבה יותר בטוח מכל המוצרים האחרים שאנחנו מכירים. התוצאה שלו טובה יותר גם מבחינת כמות החומר הנדרשת לקבלת התוצאה הרצויה. ELASTY נותן יותר נפח ויותר אפקט של פיסול ולכן אנחנו זקוקים לפחות חומר על מנת לקבל את אותה תוצאה, שאפשר לקבל עם יותר חומר במוצרים אחרים.
"אנחנו יודעים על פי מחקרים, שהמוצר הזה הרבה יותר בטוח מכל המוצרים האחרים שאנחנו מכירים. אפשר להשתמש בו ללא שום בעיה ולקבל תוצאות טובות מדויקות"
"המוצר מתאים למעשה לכל גיל מהגיל המותר לפי משרד הבריאות שזה גיל שמונה עשרה ומעלה עד הגיל השלישי אפשר להשתמש בו ללא שום בעיה ולקבל תוצאות טובות מדויקות".
ומה אומרים הרופאים? ד"ר מננה דן, בעלת קליניקה לרפואה אסתטית: "החומר חדש יחסית בשוק ונחשב חומר מאוד טוב. גם עמיד גם בטיחותי וגם מאוד דינאמי. חומר מכיל מאה אחוז חומצה מצולבת שזה אומר שזה חומר מאוד חזק ונותן נפחים מדהימים".

3 צפייה בגלריה
ד״ר אלון אדלמן, מומחה לרפואה אסתטית
ד״ר אלון אדלמן, מומחה לרפואה אסתטית
ד״ר אלון אדלמן, מומחה לרפואה אסתטית, שהדגים בכנס
(צילום: יח"צ)

ד"ר לייסאן רפיקובה, מומחית לרפואה אסתטית ומרצה: "לקוחות שלי מאוד מרוצות מהחומר, כי הוא מחזיק אצלן הרבה זמן".
ד"ר דריה אנדרייבסקי, מומחית לרפואה אסתטית: "הכנסת חומר מאוד מאוד קלה בצורה מאוד אחידה. לעומת חומרים אחרים של חומה היאלורונית החומר מחזיק מעמד לאורך זמן".
"בהתחייבות מדובר בחומצה שמחזיקה יותר זמן מרוב החומצות שאנחנו מכירים בשוק ובעצם היא נותנת לנו תוצאות מדהימות עם רופאים מרוצים והכי חשוב מטופלות מרוצות", מסכמת ציטרון.
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button