הילה פולאט. "אני מאמינה שאם משהו מגיע אלי, זה לא במקרה"

היא מגשימה חלומות לאלפי גברים ומנהלת אימפריית השתלת שיער – הכירו את הילה פולאט משה

היא עסקה בתחום האסתטיקה, ואז נתקלה בתחום השתלות השיער והבינה שיש הרבה ביקוש בארץ, אבל אין מספיק היצע. עכשיו היא מספרת כיצד הקימה את מיי הייר - הקליניקה המתקדמת בעולם להשתלות שיער

מוגש מטעם מיי הייר
פורסם:
הילה פולאט משה, בת 35, נשואה ואם לשתי בנות, היא המייסדת והמנכ"ל של חברת מיי הייר. חברת מיי הייר ישראל בניצוחה של הגב' הילה פולאט משה – הפכה לאחת החברות המובילות בארץ ובעולם להשתלות שיער בטורקיה. רבים בוחרים לעבור את התהליך בליווי שלה, וכיום המרפאות שמייצגת מיי הייר הן ללא ספק המקום שכדאי לכל גבר לבצע בו השתלת שיער באיסטנבול, אם בכך חשקה נפשו. פנינו לראיין את הילה, ולהבין כיצד התחילה ואיך קידמה את מיי הייר להיות הצלחה ישראלית מסחררת בטורקיה.
אם את תוהה איך אישה צעירה הספיקה כל כך הרבה במעט זמן יחסית, דעי מראש שאין פה יותר מדי קסם בסיפור, אלא כריזמה, יוזמה ותבונה עסקית. הילה מספרת שגדלה כבת יחידה, והוריה שהיו בעבר יזמים בתחום הביוטי בארץ וניהלו עסק משגשג, טיפחו אותה מגיל קטן להשתלב בעולם העסקים, והקנו לה הרבה כלים חשובים שהובילו אותה אל הנקודה בה היא נמצאת היום כאשת העסקים המצליחה שהיא.
הילה הקימה את החברה בתחילת שנת 2018 והחלה לפעול חזק בקידום השתלות שיער ובהעלאת המודעות לנושא ולאפשרויות לטיפול.
כיום, מיי הייר מפעילה שש מרפאות שירות ושני בתי חולים המתמחים בביצוע השתלות שיער בשיטות מתקדמות שונות, כאשר רוב המרפאות פועלות באיסטנבול. נוסף על כך, לאחר שנחתם הסכם השלום עם האמירויות, מיי הייר החלה לעבוד בשיתוף פעולה עם קליניקות מוכרות ויוקרתיות בדובאי.
כך שהיום הגבר שלכן יוכל לבחור בחבילת טיפול ייחודית עם ליווי מקצועי ויחסי אישי לאורך כל הדרך, החל מהבדיקות שכולן נעשות בארץ ועד הגעתו לאיסטנבול או לדובאי לצורך ההליך הרפואי וחזרה לארץ.

מאשקלון לאיסנטבול

הילה נולדה וגדלה באשקלון. בת יחידה לזוג הורים יזמים בתחום הביוטי בארץ. דריסת הכניסה של הילה לעולם העסקים היה מיד לאחר שסיימה את שירותה הצבאי. מהר מאוד היא הבינה שיש לה מתנה- כישורי הנהגה וניהול יוצאי דופן. היא ללא ספק מסוג האנשים שדוחפים קדימה להצלחה.
אחרי השחרור מצה"ל, הילה החלה ללמוד מנהל עסקים בהתמחות בשיווק. עוד במהלך הלימודים השתלבה בעסק שלהוריה וחיברה בינו לקידום תחום רפואת השיניים האסתטית. במהלך הזה הילה גייסה את מיטב הרופאים בארץ לטובת המיזם העסקי, והעסק פרח. עם ההצלחות שגרפה, היא החלה לנהל באופן מלא את עסקי המשפחה, וכיום היא מחזיקה בחברה שלה כ-70 עובדים, לרבות צוותים רפואיים בארץ ובחו"ל, והיא מנהלת ומחזיקה את כל הקונצרן בצורה מדהימה.
את העסקים בחו"ל הילה החלה לפתח כבר לפני כמה שנים, כאשר זיהתה הזדמנות עסקית כדאית במיוחד בתחום השתלות השיער. זה קרה לפני עשר שנים, כשאף אחד עוד לא צפה מה הולך לקרות בענף הזה. בעוד שרובנו לא חשבנו שיגיע יום שאנשים יטוסו בהמוניהם לבצע השתלת שיער בטורקיה, הילה ראתה את זה לנגד עיניה והשכילה להיות מחלוצי הענף בארץ.
את הייחודיות של מיי הייר – שקיפות מלאה וליווי מסור, אישי ומקצועי לצד שירות איכותי ותוצאות שאין עליהן עוררין, היא ביססה ביסודות החברה. היא הבינה את החשיבות הרבה בהצגת דוגמאות של תוצאות, שיתוף של סיפורים אישיים מאנשים שעברו את השתלת השיער, להציג את הרופא המנתח, איך נראה בית החולים ועוד פרטים רבים שהמתחרים האחרים לא ייחסו להם מספיק חשיבות. ניכר שחשוב לה מאוד להיות הטובה ביותר, להוביל , נקודה המקבלת ביטוי בעשייה העסקית שלה.
ביקשנו לראיין את הילה ולשאול מספר שאלות, בעיקר על מנת להבין – איך יצרה בעצמה הצלחה אדירה שכזו, ואיך הובילה את החברה הישראלית הצעירה בענף להיות בצמרת הקליניקות להשתלות שיער באירופה ובעולם.
ספרי לנו מעט על החברה
"מיי הייר היא כיום בין החברות המובילות בעולם להשתלות שיער. בקליניקות של מיי הייר מתבצעים הטיפולים המתקדמים בעולם להשתלות שיער, בטכניקות המשלבות שיטות ייחודיות וחדשניות כגון DHI, FUE, PRP, PR, כולל השתלת שיער אורגנית. בנוסף הקליניקות מציעות מגוון טיפולי השתלות השיער - לראש, לשפם, לזקן, ולגבות. כל השתלות השיער מתבצעות על ידי הרופאים והצוותים הטורקיים של החברה - הנחשבים כמומחים המובילים בעולם לביצוע ההליך".

הקדימה את כולם בעשור

"כיוון שכבר עסקתי בתחום האסתטיקה עוד הרבה לפני שהתחילה להיות מודעות להשתלות שיער, נחשפתי להרבה גברים שהגיעו לעסק שלי - מרכז הטיפולים להסרת שיער, ושמתי לב לכך שהמודעות למראה החיצוני בקרב גברים, בין אם מדובר בכושר גופני או טיפולים אסתטיים אחרים הולכת וגוברת.
בנוסף הרבה אנשים שאלו אותי אם אני מכירה מקום טוב לביצוע השתלות שיער, ואני מאמינה שאם משהו מגיע אלי, זה לא במקרה ואני מתייחסת. כשהבנתי שיש ביקוש ואין ממש היצע בארץ, החלטתי לבדוק את השוק באיסנטבול בליווי שני יועצים עסקיים.
טסנו לטורקיה וביקרנו בבתי חולים ובקליניקות שונות כדי להכיר את התחום. התחלנו בבדיקות היתכנות - הייתי חייבת להבין האם יש לעסק כזה סיכוי בקרב הקהל הישראלי ואם כן, באיזו מידה. באמת שנפגשנו עם המון רופאים, ביקרנו בעשרות בתי חולים וגם שוחחנו עם מטופלים רבים שבאו מרחבי העולם לעבור את ההליך שם. מה שגילינו זה שישראל משתרכת מאחור בתחום השתלות שיער. לאיסטנבול מגיעים בכל יום אוטובוסים של גברים ממדינות רחוקות, הופתעתי לגלות שאנשים מברזיל בוחרים להגיע לטורקיה כדי לעבור את הטיפול אפילו שזה כרוך ב- 16 שעות טיסה.
שם כבר הבנתי שהשתלת שיער זה פשוט עניין תרבותי. מדובר באמנות מפותחת שקיימת בטורקיה כבר עשרות שנים. הרופאים הטורקיים מומחים בעבודת המדוקדקת הזו והתוצאות שהם נותנים למטופלים מדהימות ברמה יוצאת דופן. זו מלאכה קשה מאוד.
כשחזרתי מאיסטנבול הבנתי שבארץ זה לא יעבוד, ודאי שלא כמו שזה עובד שם. אז החלטתי לבחור ברופא, ובבית חולים בטורקיה, ולהתחיל לעבוד על הקו. במהרה ראינו שיש ביקוש עצום והפעילות שלנו הלכה והתרחבה."

כיצד עובד התהליך?

"יש לנו צוותים שעובדים בארץ ובחו"ל. הצוות בארץ מלווה את הלקוח מהרגע הראשון שהוא מגיע לפגישת ייעוץ ובדיקת התאמה להליך, ועד לרגע שהוא עולה לטיסה. אנחנו תומכים במטופל לאורך כל הדרך, בטיסה, במהלך שהייתו, בניתוח ולאחריו. אנחנו מציעים מסלול מהיר עם ליווי וירטואלי שמתנהל בוואטסאפ ,או מסלולים בליווי אישי.
כל התהליך כרוך בנסיעה לשלושה ימים. ביום הראשון המטופל מגיע למרפאה שלנו בבית החולים, ועובר סדרת בדיקות, הצוות הרפואי מבצע בדיקה של אזור התרומה ובדיקה של איכות הזקיקים ועושים צילומים והכנות כנדרש לקראת ההשתלה. למחרת המטופל מגיע בבוקר לביצוע ההשתלה.
הניתוח נעשה בהרדמה בטשטוש דרך הוריד ובכלל לא כואב. כשהמטופל מתעורר הוא לא מרגיש כלום, מאוחר יותר ניתן לקחת משככי כאבים רגילים במידת הצורך."
נוסף לכל עיסוקיה, הילה הפכה עם הזמן לאושיה מוכרת בברנז׳ה עם ארסנל של לקוחות מוכרים כמו סקאזי, דודו אוואט, מישל טרוני, עומרי בן נתן, משה קוגמן ואוהד בוזגלו. היא מפעילה בעצמה ערוץ יוטיוב וחשבון אינסטגרם בהם היא מפרסמת סרטונים עם הנחיה לטיפול אחרי השתלה עם טיפים שעוזרים לעשרות אלפי מושתלי שיער. עם הזמן היא הפכה לאוטוריטה בכל הנוגע להשתלות שיער ורבים פונים אליה דרך הרשתות החברתיות, כדי להתייעץ איה ולקבל תשובות לשאלות שונות.
הילה ייסדה את החברה מתוך ההבנה שיש הרבה מאוד ישראלים שרוצים לנסוע לעשות השתלת שיער בטורקיה, אבל חוששים וצריכים מי שילווה וינחה אותם לאורך הדרך, שייתן להם שירות אישי, טוב ומקצועי, ללא פשרות. זהו הקו המנחה אותה ואת הצוות שלה מדי יום.
אז אם אתם מחפשים מקום מקצועי ואמין, ברור למדי כי במיי הייר תקבלו שירות מצוין והכוונה לטיפולים המתקדמים והיעילים ביותר בתחום השתלות השיער כיום.
ווצאפ 052-4576717
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button