ג'ן אטקין עם קריס ג'נר. המגמה לשתשלוט בשנה הקרובה: שיער מבריק באקסטרים

אל תחפפי כל יום: 5 עצות זהב ממעצבת השיער של הכוכבות הגדולות

היא אחראית על הראשים המפורסמים בהוליווד ומהווה השראה לעוד מיליוני נשים ברחבי העולם. נפגשנו לשיחת זום עם ג'ן אטקין, ולא שחררנו עד שקיבלנו ממנה טיפים לשיער מושלם

פורסם:
בזמן סגרי הקורונה, כשלא יכלה לטפל בכוכבות שלה באינטנסיביות שהייתה רגילה לה, היא מצאה להן תחליף בדמות בובת פלסטיק: "הוצאתי מהמחסן בובת תספורת שהייתה לי מימי לימוד עיצוב השיער, קראתי לה 'קוורנטינה' והתחלתי להשתעשע איתה", מגלה לנו ג'ן אטקין, 41 שידיה אחראיות על הראשים של כריסי טיגן, היילי ביבר, בלה חדיד ושבט הקרדשיאן־ג'נר, בשיחת זום מאל־איי. "פתאום היה לי זמן ללמד איך לעשות דברים שונים, זה היה מבחינתי לעשות מהלימון לימונדה".
אטקין, שגדלה כילדה מאומצת בקהילה מורמונית ביוטה, עזבה את בית הוריה המאמצים בגיל 19 כדי להגשים את עצמה בלוס־אנג'לס. כמו כל אגדת סינדרלה טובה, גם היא התחילה את החיים החדשים שלה עם כמה דולרים בודדים בכיס, כפקידת קבלה במספרה. גורלה החל להשתנות כשהתחילה לעבוד תחת מעצב השיער כריס מקמלין – מי שסיפר את ג'ניפר אניסטון ויצר את תספורת רייצ'ל האיקונית. בהמשך עבדה עם מעצב השיער של מדונה ועל המסלולים של המעצבים ג'ון גליאנו ומארק ג'ייקובס בשבועות האופנה - ומשם הדרך לשמות הגדולים ביותר נסללה.
בשיחה שלנו מספרת אטקין שתקופת הקורונה המאתגרת גרמה לנשים רבות להתחבר לשיער הטבעי שלהן, לטפח ולהאריך אותו יותר מהרגיל. כתוצאה מכך, לדבריה, התפתחה המגמה שהולכת לשלוט בראשים שלנו בשנה הקרובה: מגמת השיער הבריא והמבריק באקסטרים. איך משיגים אותו, אתן שואלות? אז ככה:

5 עצות הזהב שלה יעזרו לכן להוציא מהשיער שלכן את המקסימום:

  1. "אחת העצות שאני יכולת לתת כדי לאלף את השיער, בייחוד למי שיש לה שיער ארוך שבאזור הקרקפת בריא ובאזור הקצוות יבש: השתמשו בשני סוגים שונים של שמפו. את השורשים כדאי לחפוף בשמפו ניקוי ואת האמצע עד הקצוות בשמפו שמעניק לחות. ייבוש השיער עם פן יעזור לכן לשמור על העיצוב לאורך זמן".
  2. "כדי להשטיח את הפריזים הקטנים, אני ממליצה לקחת מברשת זקנים של גברים, לרסס עליה ספריי עיצוב חזק ולעבור על החלק שבו השיער קופץ ולהשטיח את השוונצים. גם האביזר החדש של דייסון הנקרא Flyaway, יכול לסייע בקבלת המראה האחיד (אטקין היא שגרירת המותג כבר כמה שנים, ד"פ). הוא מנטרל חשמל סטטי, מסדר את השוונצים הקטנים ומעניק לשיער את הברק הזה שמחזיר אור. אביזר נוסף של דייסון שאהוב עליי במיוחד הוא הדיפיוזר, שמדמה ייבוש טבעי כך שאפשר לקבל גלים או תלתלים טבעיים. אגב, הטיפ הכי גדול שלי לגבי שימוש בדיפיוזר הוא לא להוריד את הראש למטה ולהזיז אותו המון, אלא פשוט לעמוד ישר ולהניח אותו בעדינות קרוב לשורשי השיער".
  3. "כדי לשמור על העיצוב אפשר להשתמש בשמפו יבש אפילו מהיום הראשון. זה נותן ווליום ושומר מהשומן והלכלוך מלהרוס את הפן. טיפ חשוב נוסף הוא לנקות טוב את הקרקפת לפני שמעצבים את השיער".
  4. "אני לא ממליצה לחפוף כל יום, כשעושים את זה מסירים מהשיער את השמנים הטבעיים שאנחנו רוצים שיהיו עליו ויגיעו עד הקצוות. אידיאלי לחפוף פעמיים־שלוש בשבוע. להסתפר זה גם חשוב מאוד, וחשוב יותר - לבחור בתספורת שמתאימה לאורח החיים שלכן. הרבה פעמים אני רואה נשים שמבקשות תספורת טרנדית כמו בתמונה שהן מביאות איתן, ואז הן לא יודעות איך להסתדר איתה בבית ומסיימות בשיער אסוף כל יום".
  5. "מסכות שיער. אנחנו דואגות המון לעור הפנים ולגוף, אבל על זה לא מקפידים מספיק בשגרה. חשוב לפחות פעם בשבוע להשתמש במסכה טובה להזנת השיער".
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button