אוסנת שיר. "לא משנה במה אתן עובדות, אתן ראויות לכבוד"

אוסנת שיר: "אני משתדלת להעצים נשים בכל מה שאני עושה"

מטפלת בקשישים ומנקה בספרייה הציבורית בקריית־עקרון, בת 54, גרושה ואמא לשלושה ילדים בוגרים, מתגוררת בקריית־עקרון. פרויקט מיוחד ליום האישה הבינלאומי

מוגש בשיתוף שחר און, עמותה לקידום מקצועי חברתי ומעו"ף לעמית
פורסם:
האישה שפתחה לי דלת: אני עצמי
"החיים ניתבו אותי כך שלא פיתחתי קריירה, ולכן מעולם לא הזדקקתי לכך שמישהי תפתח לי את הדלת. תמיד ידעתי שאני צריכה לסמוך על עצמי, ולרגע לא פחדתי מעבודה קשה. עבדתי בכל מה שצריך כדי להביא פרנסה הביתה ולהגיע בזמן כדי להוציא את הילדים מהגנים. אף פעם לא התביישתי בעבודה שאני עושה.
"קיבלתי המון כוחות מהתבוננות בנשים מבוגרות סביבי, שעבדו קשה כל החיים וגידלו ילדים בזמנים מאוד קשים ומאתגרים.
"קיבלתי השראה במיוחד מנכלה קירחיש, בת 81, שהיא מודל לחיקוי עבורי. נכלה הביאה לעולם שמונה ילדים, וחמישה מהם נפטרו. למרות הקושי הגדול שכרוך בלאבד ילדים היא תמיד הייתה אופטימית ושמחה, אישה עם לב כל כך גדול שעושה מצוות ותמיד מחייכת. ממנה למדתי איך להתגבר על כל המשברים ואיך להישאר תמיד עם שמחת חיים. היא חלק מאוד גדול בחיים שלי ואני מעריצה אותה".
הנשים שפתחתי להן דלת
"אני משתדלת להעצים נשים בכל מה שאני עושה, למרות העבודה הקשה שלי, שבה אני בוחרת ליהנות מכל יום, לחייך לעולם וככה העולם מחייך אליי. אני מעלה בפייסבוק פוסטים וסרטונים עם תכנים חיוביים ומקבלת פידבקים ואהבה מהמון נשים שאומרות לי כמה אני עוזרת להן, כמה אני משמחת אותן, ושהן לוקחות ממני דוגמה איך לראות את החיים ולהאמין בעצמן. במטרה להעצים נשים התחלתי להעביר הרצאות שבהן אני משלבת העצמה, כיף וצחוק. אני נותנת וגם שואבת כוח מנשים.
"אני מרגישה שזו השליחות שלי לעזור לכל אחת, לעודד ולתמוך בכל דבר שהיא רוצה, ובנוסף אני מתנדבת בעמותת 'שרשרת הדורות' שמסייעת למשפחות במצוקה".
טיפ מעצים: "האמינו בעצמכן. לא משנה במה אתן עובדות, אתן ראויות לכבוד, לאהבה ולשמחה. תמיד תשאפו הלאה, ואף פעם אל תתביישו במי שאתן ובמה שאתן עושות".

  • איפור: מיכל רונן, שיער: כינרת כהן ל״סולו״, ע׳ צלם: אורי פורת
  • אסנת - חליפה: aimee private collection, חולצה: בוטיק נעמי;
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button