ד״ר קרופניק מבטיחה תוצאות וגם דואגת לאחר הטיפול שהלקוח יהיה מרוצה. ד"ר קרופניק

אחריות להזרקות – יש דבר כזה? כנראה שכן

רשת מרפאות פייס קליניק מבית ד״ר קרופניק מביאה בשורה חדשה בעולם הרפואה האסתטית: טיפולים תחת אחריות. "אנו נותנים ביטוח לאותם משאבים פיננסים יקרים שאתם משקיעים. בין אם מדובר בפנים, בגוף ובשיער". אז איך זה עובד ולמה זה כל כך חשוב?

מוגש מטעם ד"ר קרופניק
מוגש מטעם ד"ר קרופניק
פורסם:
בשנים האחרונות, ההילה השלילית שהכרנו סביב הזרקות, ניתוחים ושינויים קוסמטיים, הולכת ונעלמת. פולחן הגוף והפנים הפכו מקודשים עוד יותר, במיוחד לאור מציאות ה-zoom החדשה שנכנסה אלינו בסערה. הרשתות החברתיות עולות ותופסות נתח משמעותי יותר בחיים שלנו, וההסתכלות שלנו על עצמנו כבר לא מסתכמת במבט החטוף במראה. הבידוד החברתי שחווינו בקורונה העניק משקל רב יותר למראה הפנים שלנו. אנו בוחנות את פרצופנו במשך שעות רבות בשיחות זום במהלך היום ומשתמשות בפילטרים שמראים מציאות אחרת. חוסר הסימטריה וקמטוטי ההבעה שעד כה נסתרו מהעין עכשיו כבר ממש מפריעים לנו. וכולן יכולות להזדהות.
גם הסלבס מתוודים בשינויים הקוסמטיים שעברו. פיסול פנים, הזרקות חומצה, הרמת עפעפיים והגדלת שפתיים, כולם הפכו לשינויים לגיטימיים. הפנים עכשיו הן כרטיס הביקור שלנו – והגיוני שגם את תרצי לעשות איזה תיקון קטן.
שוק הטיפולים הקוסמטיים גדל מאד בשנים האחרונות ויחד עם הפופולריות והזמינות שהוא מציע, הוא גם יכול להפוך, כמו כל דבר טוב, לפרוץ, לכזה שגם שרלטנים נכנסים בו למשוואה. מעבר לזה שטיפול אסתטי כרוך בהוצאה כספית לא קטנה, הוא גם פרוצדורה רפואית שאין להקל עמה ראש, לכן צריך לשים לב טוב טוב לאן הולכים ומי מטפל בכם, כי כמו התהליך, גם התוצאה צריכה להיות לשביעות רצונכם.
אז אחרי שביררנו והחלטנו על ביצוע הטיפול האסתטי- מהו השלב הבא?
השאלות הראשונות שיעלו במוחך יהיו כנראה סביב משך הזמן בו נשמרת התוצאה, התמורה למחיר, הכאב הכרוך בעניין ובכמה מזרקים עלייך בכלל להשתמש?
ומה קורה אם זה לא יעבוד? ולא יצא כמו שדמיינתי?
רשת פייס קליניק, מטעם חברת ד״ר קרופניק, מציעה מענה לכל החששות והדאגות. החברה הוקמה לפני כשלושה עשורים על ידי ד״ר אירנה קרופניק, ופועלת בתחום הרפואה האסתטית. חברת ד״ר קרופניק הקימה ביה״ס להכשרות רופאים בתחום הרפואה האסתטית והשתלות שיער, והכשירה עד כה כבר למעלה מ-1200 רופאים שמטפלים בשיטתה.
את השאלות הללו, הרופאים ברשת שומעים על בסיס יומי. ״מדובר בשאלות טבעיות לחלוטין, שעולות ממרבית המטופלים והמטופלות שלנו״ אומר אלכס קרמן, מנכ״ל החברה. ״רשת מרפאות פייס קליניק מבית ד״ר קרופניק, הביאה לעולם הרפואה האסתטית בשורה חדשה: טיפולים תחת אחריות. אנו נותנים ביטוח לאותם משאבים פיננסים יקרים שאתם משקיעים. בין אם מדובר בפנים, בגוף ובשיער, ד״ר קרופניק מבטיחה תוצאות וגם דואגת לאחר הטיפול שהלקוח יהיה מרוצה. לא פעם קרה למטפל שהלקוח לא היה מרוצה מהתוצאה הסופית, לא כפי שציפה והוא רצה להוסיף מהחומר המוזרק, ואנו כמובן נענו לבקשה במטרה שיהיה שבע רצון.

4 צפייה בגלריה
ד"ר קרופניק
ד"ר קרופניק
הביאה לעולם הרפואה האסתטית בשורה חדשה: טיפולים תחת אחריות. ד"ר קרופניק
(צילום: David sason)
אז איך כל זה בעצם עובד?
אנו רגילים שבעולם האסתטיקה הרפואית כאשר מטופל מגיע לרופא בבקשה לביצוע הליך אסתטי. תחילה עליו לציין את האזור בו מעוניין לעבור שינוי. בהמשך הרופא בודק ובוחן אפשרות לביצוע ההליך מבחינה בריאותית, ולבסוף מתאים את הטיפול המדויק והמומלץ עבורו. הרופא מקשיב לרצונותיו ומייחס חשיבות רבה לשביעות רצונו של המטופל. לאחר ביצוע הפרוצדורה הרופא שולח את המטופל לביתו, עם הנחיות טיפול מאוד מפורטות ומזמן אותו לביקורת לאחר שבועיים: פרק זמן סביר לבדוק האם הטיפול נעשה ובוצע היטב, האם החומר התיישב כמו שצריך או זקוק להשלמה.
כידוע הטיפולים ברובם מתבצעים באמצעות מזרק המכיל חומצה היאלורונית המוחדרת אל האזור הנבחר. החומצה ההיאלורונית, הינה חומר הנועד למילוי קמטים ושיפור מרקם העור. פרק הזמן בו חומצה היאלורונית מתפרקת בגוף הוא מאוד אינדיבידואלי ותלוי אדם, הן מבחינה פיזיולוגית, גנים ועד לקשב ההנחיות הנדרש. נכון להיום מדברים על טווח הפירוק של חומצה היאלורונית מהגוף האדם בזמן הנע בין שלושה חודשים לשניים עשר, פרק זמן נתון בו החומצה נשארת בחלל (הפנים/הגוף) בו הוחדרה.
תפקידה של החומצה הינו למלא את הקמט באזור המוזרק בפנים, לשפר את מרקם העור ולהפוך את מראה לרענן יותר, צעיר ומתוח. למה זה משמש? למגוון רחב של מילוי קמטים: לשפתיים, לקמטים בצידי הפה, למילוי ועיצוב עצמות לחיים, עיצוב הסנטר, עיצוב אף, שיקום קו הלסת ועוד. ד"ר קרופניק מסבירה כי "ככל שהתכשיר סמיך יותר - הוא מתאים לצורך מילוי קמטים עמוקים יותר להענקת נפח, וככל שהוא דליל יותר - הוא מתאים למילוי קמטוטים וקמטים שטחיים. לדבריה, "הקמט משתפר מיד עם ההזרקה של החומר, והתוצאה נראית לעין באופן מיידי. לאחר ההזרקה מתקיימת ספיחת מים בתוך החומר, המעלה את יעילותו. הזרקת חומצות היאלורונית מגרה את הקולגן הטבעי שבגוף ולא נותנת לקמט להתפתח. גם אחרי שהחומר נספג בעור והשפעתו פגה - הקמט לא חוזר למצבו ההתחלתי, והוא הופך שטחי יותר ופחות נראה לעין". חומצות היאלורוניות מחזיקות מעמד בטווח של חצי שנה עד שנה וחצי, בהתאם לסוג העור ועומק הקמט. החומר עצמו מתפרק ונספג באופן טבעי.
עלויות:
עלות מזרק נעה בין 1500-2000 ש״ח . באמצעות מזרק אחד בלבד לא ניתן להגיע לתוצאה הסופית. נזדקק לשניים, שלושה לפחות על מנת לקבל את התוצאה הרצוייה. מדובר בהוצאה כספית לא מבוטלת, יש לומר ״כבדה״, שהמטופלים יחשבו פעמיים לפני שיקחו אותה. החשש הכי גדול הוא לשלם עבור הטיפול ולא לקבל את התוצאה הרצויה, להרגיש שהכסף ״נזרק״.

עסקאות באחראיות בעולם הרפואה האסתטית

אך מה קורה שהתוצאה אינה מתקבלת, שמטופל ממש לא מרוצה, מתי עליו להגיע לבצע שוב את הפרוצדורה? כמה זמן זה יחזיק?
אלו שאלות שבתור רופאים לרפואה אסתטית נשמע על בסיס יומי, והתשובה אינה חד משמעית. הרופאים לעולם לא יתחייבו לפרק זמן נתון מאחר ואין ביכולתם להעריך את התוצאות המשוערות. יכול להיות שמטופלת אחת תעשה ספורט בתדירות גבוהה ולכן הגוף שלה יפרק את החומצה מהר יותר, מטופל אחר מעשן מה שמוביל לפירוק החומצה מהר יותר ואילו נוסף מטופל שאצלו תתפרק החומצה לאט ותחזיק לזמן ממושך יותר. אף אחד מהרופאים לא יכול להתחייב או לתת מענה לשאלות אלו.
חשוב לזכור! תוצאה אסתטית טובה תלויה ב-4 גורמים:
1. כמות נכונה של חומר
2. סמיכות נכונה של חומר
3. הזרקה נכונה של רופא
4. מטבוליזם הטבעי של גוף המטופל - מהו קצב הפירוק הטבעי של המטופל את החומר.
רשת מרפאות פייס קליניק מבית ד״ר קרופניק מביאה את הבשורה
רשת מרפאות בפריסה ארצית עם 72 נקודות בכל הארץ אשר נותנות מענה ללקוחותיהן. הבשורה היא שכל הלקוחות שמבצעים טיפולים ברשת, על פי הנחיות הרופא- מקבלים תעודת אחריות על הטיפול שבוצע. תעודת אחריות כמו זו שמקבלים על שואב אבק, על רכב, על טלפון או על כל מוצר חשמלי אחר יש גם תעודת אחריות על טיפולים אסתטיים.
4 צפייה בגלריה
ד"ר קרופניק
ד"ר קרופניק
אחר יש גם תעודת אחריות על טיפולים אסתטיים
(צילום: David sason)
מה היא מקנה ואיך ניתן לקבלה?
לאחר שלקוח מבצע טיפול הוא מקבל אחריות לתקופה של 12 חודשים, על התוצאה הסופית, בהתאם להנחיות הנדרשות. כ-30 ימים לאחר הטיפול, במידה והלקוח מעוניין או מרגיש שחסר לו מהנפח, ואו הכמות המוזרקת וברצונו להוסיף מעט מהחומר המוזרק מכל סיבה שהיא הוא רשאי להגיע ולבצע טיפול נוסף לאותו אזור ללא עלות.
ברשת מרפאות פייס קליניק יוצאים מנקודת הנחה שכל לקוח שנתקל איי פעם בצורך להפעיל את האחריות הקיימת מחשש מסויים האם היא תקפה, או בשל גרימת נזק, אי עמידה בתנאי השימוש של טיפול כזה או אחר- אנו כאן בשבילו. אנו מאמינים כי לכל לקוח קיימת הזכות להפעיל את האחריות ולהיות מרוצה, ללא הקשר להאם התוצאה נשמרה או לא.
בתקופת הזמן בה האחריות תקפה (במהלך 12 החודשים מרגע הטיפול), במידה והמטופל מרוצה מהתוצאה הסופית ואינו זקוק בתחזוק האזור המוזרק. הוא רשאי לממש את האחריות ולהמיר אותה למזרק אחד בחינם לכל חלק בפנים שיבחר לבצע בו הזרקה. לקוחות זכאים לממש את האחריות לטובת טיפול נוסף במידה ולא התזקקו לתקן את הטיפול הראשי שנעשה.
רשת מרפאות פייס קליניק, מאת ד״ר קרופניק מביאים את הבשורה לעולם האסתטיקה ומעניקים אחריות על הטיפולים, זוהי הרשת היחידה בארץ הפועלת באופן זה. בכך היא מבטיחה למטופל את השקט הנפשי, מבטיחה שיהיה מרוצה מהתוצאה הסופית במידה ולא יהיה לו למי לפנות-ללא תשלום נוסף, הרי שמדובר בהוצאה כבדה. בעולם בו המחייה מאוד יקרה, מעלים מחירים ומיסים. ועדיין קיים רצון לקבל תמורה למחיר. ד״ר קרופניק מאמינה שהלקוח במרכז ומגיע לו לקבל את הטוב ביותר בתמורה לתשלום.

4 צפייה בגלריה
ד"ר קרופניק
ד"ר קרופניק
המרכז של ד״ר קרופניק עוסק לא רק בטיפולים אסתטיים אלא גם בהשתלות שיער
(צילום: David sason)

השתלות שיער

המרכז של ד״ר קרופניק עוסק לא רק בטיפולים אסתטיים אלא גם בהשתלות שיער. אותה השתלה, כשחושבים עליה ישר עולה קונוטציה לטורקיה. אך כאן היא מציעה השתלות כחול לבן, לנשים וגברים. זאת ועוד מציעה החברה, השתלה באזורים שעד כה היו פחות נגישים להשתלה כמו: השתלת גבות- ידוע כי נשים כל חייהן נלחמות עם הגבות החל ממיקרובליידינג, קעקועים זמניים ונצחיים (קעקוע) כעת הן יכולות להשתיל שיער גם בגבות. אנחנו מאפשרים להחזיר את הגבות כפי שהיו.
לפחות 35% מאוכלוסיית הגברים בישראל סובלים בדרגה כזאת או אחרת מהתקרחות ומעוניינים לטפל בבעיה . תיירות השתלות השיער בטורקיה פרחה, ובמשך שנים רוב המטופלים היו נוסעים לבירת השתלות השיער בעולם, נהנים ממחירים זולים להשתלת שיער חדשה ביחד עם חופשה. בישראל היה מענה נמוך יחסית כי היו מספר רופאים בודדים שעסקו בהשתלות שיער (4 במספר עד שנת 2020).
מתוך המצוקה רופאים אשר מבצעים את הפרוצדורה בארץ, העלויות הגבוהות לעומת טורקיה ועם העובדה שנסגרו השמיים, המצב בארץ הפך לטירוף. יש עלייה של מאות אחוזים במספר המטופלים שמבקשים לעשות טיפולים בארץ והן עלייה מצד רופאים המעוניינים לעבור הכשרה להשתלת שיער, המניחים שהמצב לא ישתפר.
האם המצב הביטחוני הולך להפוך את שוק השתלת השיער בארץ? ההליך הרפואי הוא לא פשוט, דורש החלמה וטיפולים בלי ״אמא ואבא״ שידאגו לך. עלות ממוצעת של השתלת שיער בטורקיה נעה סביב 10-12 אלף ₪ ובארץ כיום סביב 17 אלף ₪ - פער שאינו משמעותי בהשוואה לעבר.
ומה בנוגע להשתלות שיער, גם שם קיימת אחריות?
גם כאן רשת מרפאות של ד״ר קרופניק דואגת לאחריות והפעם היא לכל החיים באזור המושתל- כל מטופל שמבצע השתלה במרכזי השתלות של ד״ר קרופיק מקבל כתב אחריות לכל החיים השיער המושתל. את התוצאה הסופית ניתן לראות לאחר 12 חודשים. האחריות כפופה בהתאם לביצוע הנחיות המתקבלות על ידי הרופא המטפל.
לבירורים ופרטים נוספים:
מייל: leads@drkrupnik.co.il
טלפון: 035067501 או 6737*
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button