להיראות במיטבך עם הטכנולוגיה המתקדמת של פריים מדיקס

תזכרו את השם: ELASTY מותג חומרי המילוי המתקדם מדרום־קוריאה עושה עלייה

בשוק רווי של חומרי מילוי, קשה להצביע על החומר שיהיה הנכון עבורנו וחשוב מכך, בטוח לשימוש. במקרה הזה יש תשובה ברורה: ELASTY, מותג חומצה היאלורונית וחומרי מילוי ביבוא ובשיווק בלעדי של חברת פריים מדיקס, יבואנית ומפיצה ציוד רפואי אסתטי

מוגש מטעם פריים מדיקס
פורסם:
החומצה ההיאלורונית של ELASTY שייכת למשפחת מוצרים רחבה המיוצרת בדרום־קוריאה, מעצמת האסתטיקה והטיפוח העולמית, במפעלים מתקדמים וחדשניים. החברה המייצרת נחשבת למובילה בתחום הרפואה האסתטית והיא בעלת מוניטין של 35 שנה בענף, מה שמבטיח שהמוצר היוצא ממפעליה הוא איכותי ובטוח לשימוש.


אז למה דווקא ELASTY?

בראש ובראשונה בזכות הטכנולוגיה המתקדמת מדרום־קוריאה, הנחשבת לבירת האסתטיקה העולמית. בנוסף, ELASTY מתפארת בתוצאות ארוכות טווח הנשמרות לאורך זמן בזכות שימוש ב־100% חומצה מצולבת. הכי חשוב - חומרי המילוי של ELASTY מכילים רק כאלפית אחוז של חלקיקים חופשיים וללא שאריות BDDE או אנדוטוקסינים, כך שהשימוש בחומר הוא בטוח ביותר לעומת חומרי המילוי המתחרים המכילים 8%-16% חומצה לא מצולבת.

3 צפייה בגלריה
המוצרים של פריים מדיקס
המוצרים של פריים מדיקס
(צילום: יח"צ)

על המשווקת פריים מדיקס

פריים מדיקס היא יבואנית ומפיצה מובילה בישראל לציוד רפואי, בדגש על התחום האסתטי. לחברה סל מוצרים רחב המהווה ONE STOP SHOP לציוד מקיף לקליניקות אסתטיות, הכולל מוצרי הזרקה, תרופות מרשם, ציוד מתכלה ועוד. החברה גאה להיות הנציגה הרשמית של מוצרי ELASTY בישראל, המגיעים מחברת DONGBANG מדיקל העולמית. פריים מדיקס החלה את פעילותה בשנת 2016 ומאז מייבאת מוצרים מובילים בטכנולוגיות מתקדמות מספקים בעלי שם עולמי, בדגש על מקצועיות, איכות ושירות ברמה הגבוהה ביותר. החברה עורכת השתלמויות מקצועיות לרבות סמינרים, קורסים והדרכות בקבוצות או אחד על אחד, עם הרופאים המובילים בענף. כל אלה עוסקים במגוון הפרוצדורות והמוצרים, כגון הזרקות, חוטים ועוד. כל המוצרים עומדים בתקנים מחמירים ובעלי אישורים של KFDA ,FDA ,CE ומשרד הבריאות. השיווק והמכירה הם לרופאים, מרפאות ובתי חולים בלבד.

3 צפייה בגלריה
המוצרים של פריים מדיקס
המוצרים של פריים מדיקס
(צילום: יח"צ)


חברת פריים מדיקס
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button