"אני ממליץ לכל מי שרוצה לשמור על גוף ופנים נעריים". דוד דביר בטיפול אצל ד"ר לורה מוצניק

"אני אמשיך לעשות טיפולים אסתטיים כל עוד אני יכול"

גם דוד דביר הניח את היקר לו – הפנים שלו, בידיה האמונות של ד"ר לורה מוצ'ניק, מומחית לרפואה אסתטית. אז מה הוא עושה ואיך הוא נראה? צפו בווידיאו

מוגש מטעם: ד"ר לורה מוצניק
פורסם:


לא מעט אנשים שמופיעים על המסך שלכם מוסיפים לאורח החיים שלהם גם טיפולים אסתטיים. זה תמיד חשוב ואולי אפילו יותר כשמדובר באנשים עם פרופיל גבוה שכולנו רואים כמה פעמים בשבוע. אחד מהם הוא דוד דביר, שפותח את הלב ומשתף אותנו למה הרגיש שהוא צריך להתחיל טיפולים אסתטיים, איך זה גורם לו להרגיש והכי חשוב: מי הרופאה המנצחת שלו, שאותה הוא לא יחליף לעולם
"הפעם הראשונה שהבנתי שאני רוצה להתחיל בטיפול אסתטי הייתה כשהייתי בן 58", הוא מספר לנו. "ממש כשעלתה לאוויר התוכנית 'נולד לרקוד'. זו הפעם הראשונה שראיתי את עצמי בצילומים ולא אהבתי, ישר התחלתי לחפש מה אני יכול לעשות".
במסגרת חיפושיו הוא הגיע לד''ר לורה מוצ'ניק. היום הוא מגיע אליה לטיפולי תחזוקה שוטפת בכל ארבעה חודשים בממוצע, ונהנה מטיפול מסור ששומר אותו צעיר וטבעי.
"גיל זה לא רק מספר" מסבירה ד''ר מוצ'ניק. "אנחנו מטפלים מגיל צעיר עד גיל מבוגר, יש לי מטופלות שהן מעל גיל 80 ונראות נפלא. הטיפול לא תלוי בגיל אלא בהרגשה ואני נותנת את האפשרות לתוצאה מקסימלית בעזרת שילוב של כמה דברים: טכניקה מתקדמת, הזרקות, חוטים ומכשור. חשוב להבין שאין חוקים בטיפולים אסתטיים, זו גישה מאוד אינדיבידואלית. לכל מטופל ומטופל יש ויז'ן, רצונות משלו, גנטיקה ואורח חיים שונים". ד''ר מוצ'ניק צריכה להתאים את הטיפולים גם לפי הצרכים של הטיפולים למטופל ולהעניק טיפול מקצועי ברמה גבוהה.
2 צפייה בגלריה
לאשה
לאשה
"האחריות שלי כרופאה היא מול כל המטופלים". ד"ר לורה מוצניק
(צילום: רחלי פרידמן)
"האחריות שלי כרופאה היא מול כל המטופלים, גם להשתמש בחומרים הכי מתקדמים ומקצועיים שמשפרים את הטקסטורה של העור ושמרימים את הפנים לטווח הארוך וכל זאת, כשהם מעניקים מראה טבעי. בהקשר של מראה טבעי אני חייבת לציין את 'סקולפטרה' – דור אחר לגמרי של חומרים, פולימר שנותן ייצור קולגן אינטנסיבי ומראה טבעי לטווח ארוך. התוצאות מחזיקות בין שנתיים וחצי לשלוש".
הטיפול בסקולפטרה קצר מאוד ואורך כמה דקות בלבד, מסבירה ד"ר מוצ'ניק, כך שאפשר לעשות אותו ולחזור לפעילות רגילה. בסך הכול מדובר בסדרה של טיפולים - עושים טיפול ראשון ואחרי חודשיים מגיעים לטיפול נוסף, במידת הצורך חוזרים גם לטיפול שלישי.
דביר מסכים ומוסיף שהוא אדם זורם מאוד: "אני לא עקשן ולא דעתן יותר מדי, רק במקצוע שלי. הקשר עם לורה מצוין, אנחנו זורמים ביחד, מה שהיא מציעה אני עושה ללא התנגדות וגם ללא אלחוש. אנחנו צמד חמד של ממש".
ומה לגבי הדעה הרווחת שגברים מתביישים בטיפולים אסתטיים? ובכן, כרגיל, לדביר יש תשובה מוכנה שמתאימה לו בדיוק: "אני לא מתבייש. אני אפילו גאה בזה וממליץ לכל מי שרוצה לשמור על גוף ופנים נעריים, במיוחד במדיה שלי. אני מפרגן לכל אחד שעושה את זה ומעודד אותו, ואני אמשיך לעשות את זה כל עוד אני יכול. אצלי כל נושא הטיפוח והזרקות זה חלק מהחיים, אני לא מפריד את זה מעבודה עם הגוף או מאוכל. אני עושה הכול במידה - אני אוכל פחות, אני מתאמן יותר, אני עושה טיפולי פנים כמה שצריך - זה חלק מהחיים שלי וזה יהיה כנראה לעד".
The Butterfly Button