טל רומן

הגיע הזמן לומר לבן הזוג שלך: "מאמי, שתדע שזייפתי"

זיוף אורגזמה פוגע לא רק בך, אלא גם בבן הזוג שלך. טל רומן, מנחה למיניות בריאה, מסבירה שדווקא גילוי האמת יכול לחזק את הזוגיות

פורסם:
טל רומן, בת 29, מנחה, מרצה ומלווה בתחומי היחסים והמיניות הבריאה. בזוגיות, גרה בתל־אביב

היי טל, האם ב־2023 נשים עדיין מזייפות אורגזמה?
"חד־משמעית כן. אני שומעת על זה מנשים שמגיעות אליי, גם צעירות וגם מבוגרות".
מבאס לשמוע. למה הן עושות את זה?
"נשים שמתקשות להגיע לאורגזמה חושבות שמשהו בגוף שלהן דפוק או שהן לא מסוגלות לחוות עונג כלל. הן אומרות לעצמן, 'בגלל שאני לא יכולה אני אשחק את זה', ואז הן מסתירות את האמת מבן הזוג רק כדי לא לפגוע בו ולא לבאס אותו. חלקן התחילו לזייף כבר בתחילת הקשר, ואז לכאורה אין להן ברירה אלא להמשיך עם השקר. כשהן באות אליי, אחרי שנים שהן מזייפות, הן אומרות לי שזה כבר כל כך מושרש בזוגיות שלהן, שהן לא יכולות לשבור לבן הזוג את המציאות שהוא התרגל אליה ולהתוודות בפניו. כשהן התחילו לזייף הן לא תיארו לעצמן שזה יימשך כל כך הרבה זמן".
מה המחיר של לא להיות אותנטית במיניות?
"אם במקום הכי אינטימי ופגיע שלך את לא יכולה להביא את עצמך באופן אותנטי, את בעצם יוצרת אצלך סוג של ניתוק גופני. את רק מרחיקה את עצמך מהמטרה של עונג במיטה, כי בשביל להתענג צריך להיות במגע מיני שנעשה מתוך חיבור לעצמך. נשים רבות חושבות מראש שהן לא מסוגלות לכך, אז הן בעצם מוותרות על עצמן, וזה ממש חבל.
"בנוסף, את משפיעה על מערכת היחסים הרגשית שלך עם בן הזוג, וזה עלול לייצר ריחוק ביומיום הזוגי שלכם. הרבה נשים אומרות לעצמן, 'למען שלום בית ובשביל לא לפגוע אני אראה לו שאני נהנית', אבל בפועל קורה ההפך. זה הופך לכדור שלג של שקרים שרק הולך ומידרדר".
"כשנשים באות אליי אחרי שנים שהן מזייפות, הן אומרות שזה כבר כל כך מושרש בזוגיות שלהן, שהן לא יכולות לשבור לבן הזוג את המציאות"
בן הזוג משוכנע שהכול טוב אצלו במיטה, בזמן שקורה בדיוק ההפך.
"על פני השטח כן, אבל בפועל ברגע שאישה מגיעה לסקס ממקום של ריצוי - וזה לא קורה רק בזיוף אורגזמה, אלא ממש בביצוע אקטים שלא נעימים לה - אז גם הסקס עצמו רחוק מלהיות מענג וכיפי. היא מעמידה פנים שטוב לה, אבל בשלב מסוים הגוף שלה ידבר. פתאום היא פחות תימשך לפרטנר, פחות תחשוק בו ופחות תיפתח אליו ברמה האינטימית. גם הגבר יושפע מהמצב הזה. יכול להיות שבתת־מודע שלו הוא ירגיש שמשהו כאן לא עובד ויתחיל להתרחק ממנה. הוא לא ידע אפילו למה הוא עושה את זה".
מה תייעצי למי שכבר שנים מזייפת ורוצה להפסיק עם ההרגל?
"תמיד שווה לפנות לייעוץ מקצועי, כי אולי יש פה משהו שאת צריכה לעבד עם עצמך לפני שאת מוציאה את זה החוצה".
החשש הוא כמובן למוטט את הביטחון העצמי של בן הזוג.
"חשוב להבין שזאת הולכת להיות שיחה מורכבת, שבהחלט עלולה לטלטל את הצד השני, אבל גם אם הוא ייפגע, זה עדיף מלהמשיך לחיות בשקר.
"הדרך לעשות את זה בצורה כמה שיותר רכה, עדינה ולא מאשימה היא להתחיל בחיובי: 'מאמי, אתה יודע כמה אני אוהבת אותך וכמה אכפת לי ממך, ואני רוצה לספר לך משהו שמאוד לא פשוט לי לספר. בגלל שאני כל כך אוהבת אותך ויש בתוכי מקום שלא רוצה לאכזב אותך, אז שתדע שזייפתי אורגזמה. אני מבינה היום שטעיתי, ואני ממש אשמח שנלמד ביחד לעבוד על זה'. יכול להיות שהוא יגיד, 'וואו זה קשוח לשמוע', אבל מתוך הקושי יכולה לצאת קירבה יותר חזקה".
סקס טיפ:
"לפני שאת מתחילה במגע באיבר המין, שימי עליו יד וחכי כמה שניות. זה יעזור לך לדייק את המגע".
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button