פפיונים על המסלול ועל הציפורניים

הטרנד שכובש את עולם הציפורניים

נמאס לכן כבר לראות פפיונים בכל מקום? בעיה, כי באביב הזה תמצאו אותם אפילו על הציפורניים

פורסם:
בניגוד מעניין ל"מוב ווייפ" (טרנד ביוטי שמקדש את הסטייל המוגזם והגדול מהחיים של נשות המאפיונרים, ע"ע כרמלה סופרנו) מתפשט לו גם טרנד ה"קוקט", או באנגלית Coquette Aesthetic  - אסתטיקה שמקדשת מראות מתוקים וילדיים, בניגוד לסקסיים וסוּפר נשיים.
"יש מלא ביקוש לאחרונה לפפיונים", משתפת אותנו אמנית הציפורניים ליבי פודוליץ', בעלת הסטודיו Nail Art Libby. "אין לי ספק שזה קורה בזכות טרנד הקוקט שכובש את טיקטוק והופך את הלבוש למתוק ונשי". "הפפיון הוא ללא ספק הדגל של הבחורה הקוקטית", מוסיפה אמנית הציפרניים אינה בלי, בעלת הסטודיו Very Extra Nails.

למה לדעתך הטרנד הזה גלש בעצימות גבוהה כל כך גם לעולם הציפורניים?
"ציפורניים הן תמיד המקום שנורא קל לתרגם אליו טרנדים. הפפיונים עצמם הם טרנד גדול מאוד כרגע, אבל בניגוד למסלולי התצוגות אני לא אלך עכשיו ברחוב עם חליפה שלמה של פפיונים".
"יש לי כבר שלושה חודשים ציפורניים עם פפיונים בצורה כזו או אחרת", מסכימה איתה מעצבת התכשיטים נועם אלעזר, "כציור או כצ'ארם, כבר החלפתי שלושה סטים שכולם כללו פפיון".

אוקיי, השתכנענו. איך הכי נכון לעשות את זה?
"אפשר ללכת על ציורים שטחיים, צ'ארמים מודבקים או פיסול בתלת־ממד. הרוב מבקשות ממני קישוט על אצבע אחת או שתיים. למיטיבות הלכת יש גם סטים שלמים", אומרת פודוליץ'.
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button