היפים והאופנתיים. היילי וג'סטין ביבר, קרן מור ומנשה נוי, Young Emperors

כאן מתלבשים בכיף: הזוגות המפורסמים עם הכי הרבה סטייל

מי הזוג הרוקיסטי המגניב של הרגע, איזה זוג מתלבש תואם ומעלה סרטון ומי הזוג הטרי שמעורר ציפיות? תכירו את הזוגות שכל הופעה משותפת שלהם היא חגיגה לעיניים

פורסם:
הזוג: מאיה בר ואלישע בנאי
הסגנון שלהם: קז'ואל עם אופק רוקיסטי
9 צפייה בגלריה
מאיה בר ואלישע בנאי
מאיה בר ואלישע בנאי
הרוקיסט והדוגמנית. מאיה בר ואלישע בנאי
(צילום: אור גפן)


הבחירה של ליאורה שוסטר: "ז'אנר הרוקיסט והדוגמנית תמיד היה הטופ מבחינתי. ממיק ג'אגר וג'רי הול, דרך דיוויד בואי ואימאן, אקסל רוז וסטפני סימור, ג'ימי היינס וקייט מוס, אביב גפן ושני פרידן והרשימה עוד נמשכת - לאורך ההיסטוריה, כוכבי רוק ודוגמניות תמיד נצמדו זה לזה, וזה תמיד נראה פגז. כי בואו, איפה אפשר פה לטעות? הם מגיעים עם גיטרה וקעקועים, הן עם יופי עילאי. זה שידוך שפשוט נועד להיות.
אבל החיבור בין אלישע בנאי למאיה בר (או ברששת, היא קוראת לעצמה בשני שמות המשפחה) הוא שיקי בעיניי גם בלי קשר להשתייכותם למסורת הנ"ל. תראו למשל איך הם מגיעים לפרמיירה: היא בשמלה שחורה קטנה, נעלי עקב וזהו - כל כך פשוט וכה מדויק. הוא בג'ינס, קעקועים ומשקפי שמש שסוגרים פינה. אין פה צורך ביותר וזה מושלם. את אותו סטייל תמצאו באינסטגרם של השניים: החופשה שלהם על חוף ביוון נראית כמו הפקת אופנה. הם לא מייצרים רעש וצלצולים, אבל חוסר המאמץ (או חוסר המאמץ לכאורה) הוא שמעורר קנאה. בקיצור, אני מאחלת לשניים האלה שיישארו יחד ויביאו לעולם עוד נצר למשפחת בנאי (שגם הוא, מן הסתם, יקים להקה).

הזוג: ג'סטין והיילי ביבר
הסגנון שלהם: סטריט עם יציאות מחויטות
9 צפייה בגלריה
היילי וג'סטין ביבר
היילי וג'סטין ביבר
נינוחים. היילי וג'סטין ביבר
(צילום: GettyImages/Amy Sussman)

9 צפייה בגלריה
היילי וג'סטין ביבר
היילי וג'סטין ביבר
(צילום: Splashnews)

הבחירה של אהובית רבי-גולן: אני אוהבת מאוד את הזוג הזה. נראה שהם נינוחים מאוד זה לצד זו ולמרות התהילה, הכסף והיופי - יש להם משהו עצוב בעיניים והמשהו הזה משאיר אותם אנושיים. מה שעוד אני אוהבת בהם הוא את האופן שבו כל אחד נאמן לסגנון הלבוש שלו, לא מנסה להתאים את עצמו לאחר או למצוא חן - הם נשארים הם, גם כשהם על השטיח האדום וגם כשהם סתם הולכים לאכול ארוחת ערב יחד. אם בא להיילי להיראות כמו טום בוי, היא תלבש קפוצ'ון ענק וסניקרס, ואם היא קמה על הצד הגירלי שלה, היא תלבש שמלת סאטן עדינה ונעליים מתוכשטות. והוא? הוא כנראה ימשיך להיצמד לקסקט ולמכנסיים השלוכיים שלו שמנקים את כל הסמוכטות מהמדרכות והיא תמשיך להכניס אותו הביתה. וזאת, חברות, אהבה אמיתית.

הזוג: כרמל בין ואסף יונש
הסגנון שלהם: קצת מכאן וקצת לא מעכשיו
9 צפייה בגלריה
אסף יונש וכרמל בין
אסף יונש וכרמל בין
נהנים לתאם. אסף יונש וכרמל בין
(צילום: רפי דלויה)


הבחירה של מרב פרנק-הוכברג: את צמד השחקנים המוכשרים ראיתי בהצגה "המלט" לפני יותר מחצי שנה וכנראה ששם, מאחורי הקלעים, התחילו העניינים להתחמם (הזוגיות הקודמת של בין הייתה עם השחקנית ג'וי ריגר). יונש, שהתגלה כסופר־כריזמטי בסדרה "מי שמע על חווה ונאווה", מקפיד בלבוש והסגנון שלו קצת וינטג'י, מחויט לייט ומרפרר לכוכבי עבר. בין הדקיקה, עם רעמת השיער המכובדת, מזפזפת בין סגנונות, בין גברי לנשי, בין אוברסייז לצמוד וחשוף ותמיד נראית כמי ששולטת במראה שלה. עושה רושם שהם נהנים לתאם וליצור מראה מלוכד (כמו כאן, בפרמיירה של ההצגה "בבצ'יק" של בית ליסין), וזה רק מוסיף להם נקודות. מחכה לעוד הרבה הופעות פומביות שיעלו את מפלס העניין וגם פינוקים בסטורי.

הזוג: קרן מור ומנשה נוי
הסגנון שלהם: אקלקטי־בוהמייני
9 צפייה בגלריה
קרן מור ומנשה נוי
קרן מור ומנשה נוי
צמד בסטייל. קרן מור ומנשה נוי
(צילום: לנס הפקות)

9 צפייה בגלריה
קרן מור ומנשה נוי
קרן מור ומנשה נוי
(צילום: שאול גולן)

הבחירה של מלי זיידמן: בבואי לבחור זוג מגה־אופנתי, ורצוי ישראלי, נתקלתי באתגר. בבחינה מקיפה של זוגות הסלבס הישראלים נותרתי עם היצע דל מאוד, לטעמי. נכון, נשים עם בחירות מבריקות וסטייל נוטף יש בשפע, גברים עם לוקים מפתיעים ותעוזה אופנתית יש לא מעט - אבל צמדים כאלה אפשר לספור על יד אחת. קרן מור ומנשה נוי שומרים על הטייטל הזה כבר שנים: היא, עם האודם האדום והסטייל הבלתי מתפשר, ביססה את מעמדה כאייקון אופנתי כבר מזמן ותמיד התברגה בכל הרשימות הנכונות, והוא, עם החיבה לצבעים מונוכרומטיים אבל תמיד עם קריצה משלו, והשפם הזה, שמופיע לסירוגין בחיינו ועושה את כל העסק עוד יותר שרמנטי. אבל יותר מהכול, עושה רושם שלשניהם תמיד נוח בבגדיהם ובעורם - וזה, גבירותיי, הדבר שהופך כל לוק לנחשק.

הזוג: Young Emperors
הסגנון שלהם: מוחצן, מוקצן וממותג
9 צפייה בגלריה
איזבל שאפו ונלסון טיבריין, Young Emperors
איזבל שאפו ונלסון טיבריין, Young Emperors
הזוג המגניב. איזבל שאפו ונלסון טיבריין, Young Emperors
(צילום: GettyImages/Pascal le Segretain)

9 צפייה בגלריה
איזבל שאפו ונלסון טיבריין, Young Emperors
איזבל שאפו ונלסון טיבריין, Young Emperors
(צילום: GettyImages/Victor Boyko)

הבחירה של אביב וינברגר: Young Emperors הוא זוג יוצרי תוכן צרפתים בשם איזבל שאפו ונלסון טיבריין (Isabelle Chaput and Nelson Tiberghien), והם, כמה נוח, גם זוג בחיים האמיתיים. הם מתלבשים בבגדים תואמים בלוקים מלאי סטייל, של המותגים הכי שווים, ובעצם מעלים לרמה אחרת את המושג הופעה זוגית. לאפטר פארטי של המט גאלה הם לבשו לוק תואם של חצאית שחורה וחולצה לבנה ובאמת, מה שאני בעיקר אוהבת אצלם זה את המסר שאפשר לערבב בין הארון הנשי לגברי בצורה דו־סטרית. הם יוצרים סרטונים קצת קיטשיים ודביקים, אבל עם אפקטים מגניבים וחשיבה יצירתית, ותמיד יש קונספט מעניין ומיוחד. לאחרונה הם קפצו מתוך תיק של לונגשאמפ, שטו בתמזה כשברקע הביג בן ואכלו ארוחת בוקר צבעונית לצלילי להקת הבנות הקוריאנית "ניו ג'ינס". אם יש זוג מגניב ואפילו קצת מעורר קנאה, אז מצאתי אותו.
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button