"התפקיד שלנו הוא לגרום לאנשים להרגיש טוב"

מתעניינים בטיפול רפואי אסתטי? כך תגיעו מוכנים לשיחת הייעוץ

שיחת הייעוץ היא הפגישה הראשונה שתתרחש כשמגיעים לקליניקה לטיפולים רפואיים אסתטיים. למרות זאת, חשוב להגיע אליה עם ידע בסיסי וכיוון אישי, כדי להוציא ממנה את המיטב. איך עושים את זה? צפו בפאנל מומחים שמסביר כדי שתגיעו מוכנים לשיחת הייעוץ

מוגש מטעם אלרגן אסתטיקס, חברה של Abbvie
פורסם:


כשאנחנו מתעניינים בטיפול רפואי אסתטי אנחנו מבצעים מחקר מקיף על מנת לבחור בטיפול הנכון, ברופא הנכון ובחומר המילוי הנכון. העניין הוא שלפעמים המידע שנאסף מחברים ומהרשתות קצת מבלבל אותנו ולא תמיד מדויק. אז מה באמת חשוב שנדע לפני הטיפול האסתטי? מה חשוב שנעשה כדי להגיע מוכנים ובטוחים יותר לשיחת הייעוץ? על שאלות אלו נענה בעזרתם של האורחים שלנו באולפן –
ד"ר צחי וידר, כירורג וממובילי תחום האסתטיקה הרפואית בישראל וד"ר אסי דרור, מצוות הרופאים של המרכז הרפואי ויו קליניק.


ד''ר וידר מסביר ששיחת הייעוץ תמיד תחל באנמנזה רפואית ומטרתה להכיר את כל ההיסטוריה הרפואית של אותו מטופל, כולל תרופות שהוא לוקח ורגישויות לתרופות. מטרה נוספת היא להבין את צרכי המטופל ואת רקע הטיפולים האסתטיים שלו, אם קיים.
חשוב מאוד לרופא בשיחת הייעוץ להבין מהו אידיאל היופי עבור המטופל, שכן לא תמיד הוא תואם לאידיאל היופי המוכר בתחום, ויכול להיות מושפע מטרנדים ומאופנה.
אז מה חשוב בעצם שהמטופלת תכין לפני פגישת הייעוץ?
"מה שהכי חשוב שהמטופלת תכין ותבדוק, הוא באיזו חומצה היאלורונית משתמשים בקליניקה. יש סוגים רבים של חומצות באיכויות שונות וסמיכויות שונות, והיכולת של אותו חומר להתחבר לרקמות הוא שונה. יכולת ההרמה שונה, אז חשוב מאוד לדעת בדיוק איזה חומר מזריקים. אצלנו בקליניקה מזריקים חומצה היאלורונית ג'ובידרם, שהיא למעשה עונה על כל הצרכים הללו".
אז לאחר בדיקת הרקע הרפואי, מה השלב הבא?
"השלב הבא הוא לבנות את תוכנית הטיפול. תוכנית הטיפול יכולה להיות קצרה או ארוכה והיא תכלול מרכיבים שונים", מסביר ד''ר וידר. "אנחנו אוהבים להכניס את המטופל בכניסה רכה לעולם הזה ולבנות תוכנית טיפול הדרגתית וסדורה".
"בהמשך לד"ר וידר", מוסיפה ד''ר אסי דרור, "הייתי רוצה להוסיף שמה שעוזר לנו להשיג את התוצאות הטבעיות ולבנות את התוכנית הזאת בצורה נכונה והדרגתית, היא שיטה שאנחנו עובדים איתה, שנקראת ™MD-Codes אלו הם בעצם קודים לטיפול שהומצאו ונבדקו על ידי ד"ר מאוריציו דה מאיו, פלסטיקאי מברזיל".
השיטה הזאת מתייחסת ל־Aging Trigger Points, אותן נקודות שמשם מתחילה ההזדקנות, ואנחנו מתייחסים לפי הסדר לאזורים האלה, על מנת לבנות את התוכנית בסדר נכון ולעבוד לאט לאט, להתקדם איתה.

1 צפייה בגלריה
יעוץ אסתטי
יעוץ אסתטי
"התפקיד שלנו הוא לגרום לאנשים להרגיש טוב"
(צילום: אלרגן אסתטיקס)

זו הסיבה שמצלמים לפני הטיפול?
"כן", אומר ד''ר וידר. "אנחנו תמיד מצלמים לפני הטיפול אבל בנוסף, יש לנו טכניקות שיודעות לעשות אנליזה של העור בצורה מיטבית, כי הרבה פעמים העין שלנו, שהיא מנוסה, לא חדה כמו בינה מלאכותית שהיום אנו משתמשים בה כדי להבין איזה טיפולים הכי טובים לאותו בן אדם".


זאת אומרת, יש פה בעצם איזושהי גישה שהיא הוליסטית, שהיא מסתכלת ומקיפה?
"לגמרי. אני חושב שכל הסתכלות שהיא לא הוליסטית, כפי שעשינו בעבר, בעבר באנו ומילאנו את הקמטים הנזולביאליים (בצידי האף והפה), והתוצאה – זה שיפר קצת, אבל זו לא הייתה גישה שהיא מספיק טובה. היום בגישה ההוליסטית אנחנו מסתכלים על כל האלמנטים של העור ויודעים להחזיר את המצב לקדמותו, ואנחנו מגיעים לתוצאות איכותיות".
ואם למשל מגיעה מטופלת והיא רוצה לטפל רק באזור מסוים או אחר? אתם נותנים הכוונה? אתם תסרבו לטיפול כלשהו?
"לא נסרב" אומר ד''ר וידר, "אבל נסביר שאותו קמט שמפריע לה הוא רק התוצאה של תהליך שהתחיל הרחק משם בתשתית הפנים, ואז אנחנו נסביר לה בצורה מאוד הגיונית ומובנת למה אנחנו כן רוצים להתחיל בלתקן את היסודות ואחר כך להמשיך לאזור הספציפי'".
ד''ר דרור מדגישה שחשוב להסביר שטיפול מקומי בקמט או קפל כזה או אחר, לא תמיד ישפר את זה בצורה מיטבית, כאשר הגישה ההוליסטית תיתן תוצאה יותר טובה ויותר טבעית. ד"ר וידר מוסיף, "יחד עם זאת אני אף פעם לא אסרב, כי בעצם אנחנו צריכים ללכת קצת מלמעלה ולהבין שהתפקיד שלנו הוא לגרום לאנשים להרגיש טוב ואני יכול לפעמים לעשות את זה בדברים נראים לי שוליים, אבל לאותו בן אדם יכולים להיות מאוד מאוד מרכזיים, וזו הסיבה שהוא מגיע אלינו, זה מה שחשוב".

למידע נוסף על מוצרי ®Juvéderm בקרו באתר

גילוי נאות: ד"ר צחי וידר וד"ר אסי דרור משמשים כיועצים רפואיים וחברים בפורום ההדרכה הישראלי של חברת אלרגן אסתטיקס, חברה של Abbvie, המשווקת את מוצרי ®Juvéderm ו-™HArmonica הנאמר בכתבה מייצג את חוות דעתם של הרופאים.
התוכן מקודם ע"י חברת Abbvie. התוכן מיועד לישראלים מעל גיל 18. יש להתייעץ עם רופא כדי לוודא שהטיפול במוצרי ®Juvéderm ו\או ™HArmonica הוא הטיפול המתאים עבורך. למידע נוסף על מוצרי ®Juvéderm בקרו באתר www.juvederm.co.il לדיווח על תופעות לוואי בלבד יש לפנות באמצעות qaisrael@abbvie.com.
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button