משפרת את מרקם העור, מעניקה הרמה ומצמצמת קמטוטים. הרמוניקה

הרמוניקה - טיפול האנטי אייג'ינג של דור העתיד

הרמוניקה הוא חומר מילוי משולב של חומצה היאלורונית וביוסטימולטור. למילוי, הרמה ושיפור מרקם העור במוצר אחד. איך הוא עושה את זה? למי זה מתאים? ומהו הפרופיל הבטיחותי שלו? ד"ר להבית אקרמן, מומחית ברפואת עור, עם חמישה דברים שכדאי לדעת על המהפכה בעולם האנטי־אייג׳ינג

מוגש מטעם אלרגן אסתטיקס, חברה של Abbvie
פורסם:
העור שלנו הוא האיבר הגדול בגופנו - והוא מכונה מורכבת מאוד. כידוע, תהליך ההתבגרות של העור מתחיל כבר בשנות ה־20 וה־30 שלנו כאשר ייצור הקולגן בעורנו יורד בכ-1.5% בכל שנה. קולגן הוא חלבון המיוצר באופן טבעי בעורנו ושומר עליו גמיש וחזק. החל משנות ה-40 של חיינו וסביב גיל המעבר רמת הקולגן בקרב נשים צונחת בכ-30% (!!) וממשיכה לרדת בהדרגה ככל שהשנים עוברות. נשים בעיקר, מאבדות מנפח הפנים, איכות העור נפגמת ורשת הפיגומים התומכת בעור, הלוא היא הקולגן, הולכת ונחלשת. בנוסף עם הגיל קיימת ירידה מתמדת בריכוז החומצה ההיאלורונית בעור שמעניקה לו לחות וגמישות. אובדן שני המרכיבים הללו גורם לירידה בנפח הפנים, אובדן של גמישות העור והופעת קמטים (גם בזמן מנוחה) וכתמי פיגמנטציה.


״ישנם מטופלים הזקוקים גם למילוי והרמה של העור וגם לטיפול במרקם ובאיכות העור. אם בעבר היינו מטפלים בעזרת מזרק של חומצה היאלורונית ובנוסף בעזרת מזרק המכיל סידן לעידוד ייצור הקולגן, היום ישנו פיתוח פורץ דרך שמגדיר מחדש את חוקי האסתטיקה: חומר מילוי משולב המכיל גם חומצה היאלורונית וגם סידן לתוצאות באפקט כפול. ובמילה אחת – הרמוניקה", מסבירה ד״ר להבית אקרמן, ״רוב חומרי המילוי העוריים בעלי מנגנון פעולה יחיד ואינם מסוגלים לספק לבדם את היתרונות המשולבים שהרמוניקה מעניקה״.

4 צפייה בגלריה
לפני (מימין) ואחרי
לפני (מימין) ואחרי
תוצאות באפקט כפול. לפני (מימין) ואחרי
(צילום: אלרגן אסתטיקס)

1. התנעה מחדש של ייצור הקולגן בעור
לפי ד"ר אקרמן, עד לא מזמן, רופאי עור ומומחים לאסתטיקה יכלו לעודד ייצור קולגן בעיקר בזכות מכשירי לייזר. כיום, ניתן לזרז את התהליך גם על ידי הזרקות, באמצעות הזרקת חומר המעודד את ייצור הקולגן העצמי בשכבה הפנימית של עור הפנים (מיקרוספרות של סידן הידרוקסיאפטיט). שימוש בחומר מתקדם כמו הרמוניקה, אשר משפר את מרקם העור, מעניק הרמה ומצמצם קמטוטים לאורך זמן, מעניק תוצאות טבעיות יותר ללא פשרות. ניתן להשתמש בו לשטחים נרחבים באזור הפנים כמו הלחיים, קו הלסת, קפלים בצידי הפה והסנטר. חשוב: אין להזריק את החומרים מסביב לעיניים, מסביב לפה או בשפתיים.


2. אפקט הרמה מיידי הודות לחומצה ההיאלורונית
כאמור, להרמוניקה אפקט כפול. הוא מכיל גם חומצה היאלורונית היעילה בהשבת נפח, שומרת על לחות העור ומעניקה לו הרמה ותמיכה. לכן, בשונה מביוסטימולטורים אחרים הקיימים היום בשוק, האפקט של הרמוניקה ניכר מייד לעין לאחר הטיפול בזכות החומצה ההיאלורונית, הקיימת במזרק, וזהו החידוש העיקרי של חומר המילוי הרמוניקה.

4 צפייה בגלריה
ניקולס, ג'ובידרם
ניקולס, ג'ובידרם
האפקט ניכר מיד לעין בזכות הטיפול החדשני
(צילום: אלרגן אסתטיקס)

3. עדין, טבעי, מהיר
הרמוניקה הוא חומר רב גוני המיועד לא רק למילוי והרמה, אלא גם לשיפור מרקם העור. ניתן להתאים את הכמות הנדרשת למצב העור ולגיל המטופלת. זהו מיצוי מושלם של שני החומרים, סידן וחומצה היאלורונית, שהופרדו עד היום. התוצאה: הרמה עדינה, שיפור איכות העור ושמירה על מראה טבעי, לתוצאות הנשארות לאורך זמן. בזכות החומצה ההיאלורונית מתקבל אפקט הרמה מיידי לאחר הטיפול. לאחר מכן, הודות לסידן אפקט ההרמה נמשך ומרקם העור משתפר במשך מספר חודשים לאחר הטיפול.
4. פרופיל בטיחותי גבוה
הרמוניקה נבדק במחקרים קלינים ונמצא יעיל לשימוש ובעל פרופיל בטיחותי גבוה. ההמלצה היא באזור ההזרקה של הרמוניקה לא לשלב חומרים נוספים באותו מפגש ולהמתין כמספר שבועות בין הטיפולים.

4 צפייה בגלריה
הרמוניקה מבית ג'ובידרם
הרמוניקה מבית ג'ובידרם
הרמוניקה מבית ג'ובידרם
(צילום: אלרגן אסתטיקס)

5. מה לגבי תופעות לוואי?
חומר המילוי הרמוניקה מכיל לידוקאין, חומר מאלחש, שיכול להפחית את הכאב בזמן הטיפול. בנוסף, תופעות הלוואי של הרמוניקה שדווחו בספרות עד כה הינן מקומיות וקלות כגון: נפיחות, גרד, שטף דם, אודם מקומי וכו', והן חולפות בטווח של שבוע.
שאל/י את הרופא/ה שלך על "הרמוניקה".

למידע נוסף על מוצרי ®Juvéderm בקרו באתר

גילוי נאות: ד"ר להבית אקרמן משמשת כיועצת רפואית וחברה בפורום ההדרכה הישראלי של חברת אלרגן אסתטיקס, חברה של Abbvie, המשווקת את מוצרי ™HArmonyCa.
התוכן מקודם ע"י חברת אבווי ביופארמה בע"מ. התוכן מיועד לישראלים מעל גיל 18. יש להתייעץ עם רופא כדי לוודא שטיפול במוצרי ™HArmonyCa הוא הטיפול המתאים עבורך. ניתן לעיין בעלון לצרכן לפני השימוש. הדוגמניות טופלו באמצעות מוצרי ™HArmonyCa, התוצאות עשויות להשתנות ממטופלת למטופלת. לדיווח על תופעת לוואי יש לפנות באמצעות:

IL-HAR-230025
Production date Mar 2023
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button