השקעה בטיפולים אסתטיים תורמת לשימור איכות העור

אין גיל לנעורים: טיפולים אסתטיים מותאמים לפי גיל

ד״ר צחי וידר, כירורג מומחה לטיפולי אסתטיקה רפואית מתקדמת, משתף מניסיונו אודות הטיפולים האסתטיים המותאמים לצרכי הגילאים השונים, ומה בכל זאת משותף לכולן

מוגש מטעם אלרגן אסתטיקס, חברה של Abbvie
פורסם:
טיפולים אסתטיים כבר אינם נחלתן של נשים בוגרות, שרוצות לתקן את נזקי הזמן. היום מגוון המטופלות רחב יותר ונשים צעירות כבר בגילאי ה-20 מעודכנות בחידושים האחרונים בתחום טיפולי האסתטיקה. אם עד לפני כ-5 שנים, היה מקובל לפנות לטיפולי אסתטיקה בגיל מבוגר, הגבולות בין הדורות היטשטשו וכיום ניתן לפגוש בקליניקות האסתטיקה לקוחות מכל פלחי הגיל. ״מגיעות אליי למרפאה נשים בשנות ה-50, שמביאות את בנותיהן בנות ה-20. ישנה עליה משמעותית במודעות בקרב הגילאים הצעירים, וטיפולי אסתטיקה הפכו לנורמה״, מספר ד״ר צחי וידר, מנהל מרכז רפואי VIV Clinic, לאסתטיקה מתקדמת והצערת הגיל הביולוגי.


שוחחנו עם ד"ר וידר על השונות בין המטופלות בגילאים השונים בנוגע לציפיות מהטיפול, לצרכיהן הייחודיים ולמענה הטיפולי המתאים. היה מרתק.
האם אתה מזהה הבדל בגישות לטיפול של כל קבוצת גיל בקרב הלקוחות שלך?
״ההבדלים הולכים ומטשטשים מדי שנה. אם בעבר, הטיפולים ניתנו בעיקר לנשים בגילאי 50 ויותר לטיפול בסימני ההזדקנות, היום יש מגמה של נשים צעירות, שמודעות לחשיבות של טיפולים למניעת תהליך הזדקנות העור ושימור המצב הקיים. השימור מתחיל קודם כל באורח חיים בריא, בתזונה, בפעילות גופנית ותוספי מזון, וממשיך בשגרת טיפוח ובשגרת טיפולים אסתטיים. בנוסף המטופלות הצעירות מתעניינות יותר בביוטיפיקיישן (מיקסום היופי הייחודי של כל אחד מאיתנו)״.

גילאי 20-35: אידאל היופי דרך הפילטר.

הטיפולים המבוקשים: עיצוב ומילוי שפתיים
״דור זה גדל מול מסכים מגיל צעיר ומבלה חלק ניכר מזמנו ברשתות החברתיות. צעירים כיום מצטלמים בסדרי גודל שלא הכרנו, רואים את עצמם ואת אחרים באופן תדיר בתמונות ובסרטונים, והמודעות למראה החיצוני היא גבוהה במיוחד. כמעט כל דבר מפריע להם. בשיחת הייעוץ, חשוב לערוך תיאום ציפיות ולהדגיש בפניהם שהמציאות לא יכולה לחקות פילטר, דוגמנית או משפיענית. על התוצאה להיראות טבעית ולהתאים למבנה הפנים האינדיבידואלי של המטופלת עצמה.

6 צפייה בגלריה
דוגמניות יופי טבעי
דוגמניות יופי טבעי
שפתיים הן נושא מרכזי
(צילום: אלרגן אסתטיקס)

בגיל צעיר, כשהעור עדיין מלא לחות, שפתיים הן נושא מרכזי, כמו גם שיפור הפרופורציות. פרופורציות נכונות בין חלקי הפנים מעניקות מראה אטרקטיבי ואופטימלי״, מספר ד״ר וידר. "המדיה הוויזואלית השלטת כיום מכתיבה גם מודלים של יופי. אם עד היום באסתטיקה הכרנו פרופורציה של שפה תחתונה עבה יותר או שפתיים באותו הגודל כפרופורציה נכונה לפנים והיינו מתייחסים בתמיהה לשפה עליונה גדולה יותר, היום אני מזהה טרנד אופנתי שהפך למקובל יותר בעקבות הפילטרים, כשמזוויות מסויימות, השפתיים נראות בנפח שונה. הצעירות נחשפות לאידאל יופי אחר באינסטגרם. למטופלת צעירה החושקת בעיצוב השפתיים אציע חומצה היאלורונית Juvéderm® VOLIFT. מבחינתי זהו פתרון פנטסטי למילוי שפתיים, וזהו חומר המילוי המועדף עליי לעיצוב השפתיים או לתוספת נפח. עור פנים מושלם גם חשוב לדור הזה, עם הרבה לחות בעור. חומצה היאלורונית Juvéderm® VOLITE מצוינת לשיפור איכות העור. היא מעניקה לחות אינטנסיבית והעור נראה נפלא. חשוב לזכור, ככל שהטיפולים מתחילים בגיל מוקדם, כך מצב העור נשמר טוב יותר בגילאים מתקדמים״.

6 צפייה בגלריה
דוגמניות יופי טבעי
דוגמניות יופי טבעי
ככל שהטיפולים מתחילים בגיל מוקדם, כך מצב העור נשמר טוב יותר
(צילום: אלרגן אסתטיקס)

גילאי 35-50: קמטוטים ראשונים ואיבוד נפח

הטיפולים המבוקשים: מילוי והרמה באזור הלחיים, העלמת שקעים באיזור העיניים
עם הגיל, ריכוז החומצה ההיאלורונית בעור פוחת, והעור הופך יבש יותר וגמיש פחות. הזרקת חומצה היאלורונית, שהיא חומר טבעי בגוף, תורמת להרמה, להשבת הנפח ולהחדרת הלחות והרעננות לעור.
״בגילאים אלו מתחילים לראות בעור הפנים שינויים ובעיקר איבוד נפח באזורים מסויימים, צניחה בעיקר באזור הלחיים ובאזור העיניים״, אומר ד״ר וידר. ״העור פחות מתוח, יש קמטוטים ראשונים, ואיכות העור יורדת עקב אובדן של חומצה היאלורונית, בין היתר, שתפקידה לשמור על איכות ולחות העור. טיפול מניעתי הינו חשוב גם בקרב קבוצת גיל זו. המטופלים לרוב מבינים, שהשקעה בטיפולים אסתטיים, תורמת לשימור איכות העור בעתיד. על מנת להוסיף נפח באזור עצמות הלחיים או הרקות ולבצע הרמה ופיסול של מרכז הפנים, המענה הטיפולי העיקרי והטוב ביותר הוא Juvéderm® VOLUMA.


6 צפייה בגלריה
דוגמניות יופי טבעי
דוגמניות יופי טבעי
טיפול מניעתי חשוב בקרב גילאי 35-50
(צילום: אלרגן אסתטיקס)

מה לגבי איזור העיניים?
״בסביבות גיל 40, מתחילים להופיע שקעים מתחת לעיניים, הקמטים בצידי העיניים הופכים בולטים יותר ואף מתחילה צניחה של הגבות והעפעפיים, מה שתורם למראה ׳עייף׳. באיזור שקעי העיניים, אני מעדיף לטפל בחומצה היאלורונית Juvéderm® VOLBELLA, שהיא בסמיכות עדינה יותר ומסייעת להשיג תוצאות טבעיות. לטיפול בעצמות הלחיים או בפתיחת אזור העיניים, עדיף להשתמש בחומצה סמיכה יותר כמו Juvéderm® VOLUMA.

גילאי 50 ומעלה: החזרת עטרה ליושנה

הטיפולים המבוקשים: הגדרת קו הלסת, שיפור עור הצוואר, החלקת קמטים וקפלים באזור הפה
אחד מסימני הגיל המובהקים בקבוצה זו הוא אובדן וצניחה של חלק ניכר של השומן התת-עורי בפנים. בנוסף, עם הגיל משתנה גם מבנה עצמות הגולגולת ומתרחשת נסיגה של העצם באזור הלחיים והסנטר. בשילוב עם הירידה בגמישות העור, נוצר מראה נפול.
״השבת נפח הוא האלמנט המרכזי בטיפולים בגילאים אלה, לצד טיפול באיכות העור״, מדגיש ד״ר וידר. ״העור נראה מקומט ולא אחיד כתוצאה מנזקי שמש, עישון ועוד. אם בעבר טיפלנו בקמטים וניסינו למלא אותם, כיום הגישה השתנתה לגמרי. לא ניתן למלא את הקמט ולהשיג את המראה האופטימלי, אם התשתיות אינן תקינות. אם אין נפח ואין תמיכה לרקמה התת עורית, ההישגים שנגיע אליהם רק על ידי מילוי קמטים יהיו חלקיים. הגישה הנכונה לטיפול אסתטי, היא קודם כל לטפל בתשתיות, למלא את השקעים באיזור הרקות, להחזיר את הנפח וההרמה באזור הלחיים, לתקן את קו הלסת שהיטשטש, ואז לשפר את מראה העור. גם במקרה הזה אני ממליץ להשתמש Juvéderm® VOLUMA להרמה ולמילוי מרכז הפנים. להרמה ומילוי אזור הפנים התחתון אני אוהב לעבוד עם Juvéderm® VOLUX, שחולל מהפכה בפיסול קו הלסת והסנטר ומסייע למתוח את עור הצוואר, שמתחיל בגילאים הללו להיראות פחות מוצק. בפגישת הייעוץ אני נוהג לבקש לראות תמונה של האישה מגיל צעיר יותר, כדי לסייע לה להחזיר עטרה ליושנה. לתוספת אינטנסיבית של לחות ולשיפור מרקם העור, המוצר שאני משתמש בו הוא Juvéderm® VOLITE."

6 צפייה בגלריה
דוגמניות יופי טבעי
דוגמניות יופי טבעי
השבת נפח הוא האלמנט המרכזי
(צילום: אלרגן אסתטיקס)

התחלנו בשאלה מה ההבדלים בין הצרכים והרצונות של כל אחד מהדורות. מה המכנה המשותף לכולם?
״ראשית, קיימת היום מודעות רבה לנושא שגרת טיפוח וטיפולים. זה מתחיל ממניעה ובהדרגה עובר לתיקון פגמים ואיכות העור ובהמשך לשיקום תשתיות והצערת העור. קו מנחה משותף נוסף, חוצה גילאים למטופלות בטיפולים אסתטיים, הוא השאיפה למראה טבעי. צעירות ומבוגרות כאחד מעוניינות בתוצאה טבעית. הן רוצות להיראות טוב יותר לאחר הטיפול האסתטי, אולם עדיין רוצות להיראות עצמן מבלי שיבחינו באופן בולט שעברו טיפול אסתטי בפנים. כרופא שמעריך איכות ומקצועיות, למוצרי ®Juvéderm יש יתרון של ממש ביכולת להשיג את המראה הטבעי״.
"לשמחתנו, יש מגוון רחב של מוצרים ומנעד גדול של אפשרויות ואנחנו, כרופאים מטפלים, צוברים בהדרגה יכולות להגיע לתוצאות אופטימליות. אני מטפל טוב יותר מאשר הייתי לפני חמש שנים, הטכניקה השתפרה וגם איכות החומרים. בקרת איכות המוצרים היא סוגיה חשובה ביותר. כשחומר מילוי מיוצר על ידי חברת תרופות מהמובילות בעולם, אתה יודע שמדובר באיכות פרמצבטית״. מסכם ד״ר וידר.

6 צפייה בגלריה
דוגמניות יופי טבעי
דוגמניות יופי טבעי
הגישה הנכונה לטיפול אסתטי היא קודם כל לטפל בתשתיות
(צילום: אלרגן אסתטיקס)

למידע נוסף על מוצרי ®Juvéderm בקרו באתר

  • גילוי נאות: ד"ר צחי וידר משמש כיועץ רפואי וחבר בפורום ההדרכה הישראלי של אלרגן אסתטיקס, חברה של Abbvie, המשווקת את מוצרי ®Juvéderm.
התוכן מקודם ע"י חברת אבווי ביופארמה בע"מ. התוכן מיועד לישראלים מעל גיל 18. יש להתייעץ עם רופא כדי לוודא שטיפול במוצרי ®Juvéderm הוא הטיפול המתאים עבורך. הדוגמניות טופלו באמצעות מוצרי ®Juvéderm, התוצאות עשויות להשתנות ממטופלת למטופלת. לדיווח על תופעת לוואי יש לפנות באמצעות qaisrael@abbvie.com
IL-JUV-230025
Production date Mar 2023
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button