רוני בר ביום הקוסמטיקאיות הבינלאומי

"היופי הפנימי עולה בחשיבותו על היופי החיצוני"

חברת לאונרדו לאסתטיקה, בשיתוף המאפר ירין שחף וארגון ויצו, אירחה לכבוד "יום הקוסמטיקאית הבינלאומי", נשות מקצוע מכל רחבי הארץ, וביחד הם דנו באלימות במשפחה, ואיך הקוסמטיקאית, שמהווה אוזן קשבת למטופלת, יכולות לסייע בזיהוי "סימנים אדומים". צפו בווידיאו

מוגש מטעם לאונרדו לאסתטיקה
פורסם:


״קבוצת לאונרדו לאסתטיקה״ ציינה את ״יום הקוסמטיקאית הבינלאומי״ במפגש חווייתי וייחודי לנשות מקצוע מכל רחבי הארץ. האירוע התקיים בבית ירין שחף בתל אביב ובמרכזו עמד המאבק בתופעת האלימות במשפחה, שאותה חווים בעיקר נשים וילדים.
קבוצת לאונרדו, אשר חרטה על דגלה את נושא מיגור האלימות, אירחה את מנכ"לית ויצו העולמית הגב' מירה מינס, לרגל השקת שיתוף הפעולה ארוך הטווח בין הארגונים.
על מנת לחבר את אוכלוסיית הקוסמטיקאיות ליעד החברתי של מיגור האלימות, הוצגה באירוע טכנולוגיית ההיפר פולס, המביאה עמה את החידושים העדכניים והמתקדמים ביותר בתחום האסתטיקה.
אמן האיפור המוביל ירין שחף התגייס אף הוא לשיתוף הפעולה הקהילתי והדגים טכניקות מתקדמות בתחום האיפור, תוך שיתוף הקהל במעורבות החברתית שלו.
באירוע המרגש נכחו עשרות קוסמטיקאיות שנהנו משילוב של תוכן מקצועי עם תוכן חברתי־קהילתי, הממוקד בזיהוי "סימנים אדומים" בקרב המטופלים ובסביבתן הקרובה.
המשתתפות צוידו בחוברות הדרכה ייעודיות מטעם הצוות המקצועי של ויצו, שהוא ארגון הנשים הגדול והוותיק בישראל, שחגג לא מכבר 103 שנים להיווסדו.
מנכ"לית ויצו, מירה מינס, סיפרה כי נשים רבות נפגעות מאלימות שאינה משאירה סימנים פיזיים, כגון אלימות כלכלית, חברתית ומילולית, אשר שמוסתרת אפילו מהסביבה הקרובה ביותר מתוך חשש, בושה או בחלק מהמקרים –הדחקה.

3 צפייה בגלריה
איריס בר עם גליה תורן חן, מירב כהן ויעל גולדמן
איריס בר עם גליה תורן חן, מירב כהן ויעל גולדמן
הפרזנטורית יעל גולדמן, המנכ"לית השותפה איריס בר, הקוסמטיקאית מירב כהן ומנחת הטלוויזיה גליה תורן חן
(צילום: אולגה לי)

הקוסמטיקאיות כמחוללות שינוי

איריס בר, מנהלת קלינית ומנכ"לית שותפה בקבוצת לאונרדו לאסתטיקה, ציינה כי הקוסמטיקאית, כאשת מקצוע, חווה תקשורת אינטימית עם הלקוחה ולא פעם מהווה אוזן קשבת לאותם סיפורים שנשים מתקשות לחלוק עם אחרים. לאותן הקוסמטיקאיות אשר מגלות רגישות ואמפטיה, ישנה יכולת לחולל שינוי עצום בחיי המטופלים ובחיי הקהילה בכלל.
במהלך האירוע, בהנחיית מגישת הטלוויזיה והסופרת החברתית, גליה תורן חן, השיקה קבוצת לאונרדו את תוכנית הפעולה ארוכת הטווח שנבנתה עם המומחיות המקצועיות של ויצו ושמטרתה היא גיוס קהילת הקוסמטיקאיות הישראלית להעלאת מודעות לתופעת האלימות.
פעילות זו תגיע לשיאה בחודש נובמבר, שבמהלכו מציינים את "חודש המאבק הבינלאומי באלימות כלפי נשים". הפעילות תכלול הדרכות והכשרות לצד ביקורים וטיפולים קוסמטיים במקלטים לנפגעות אלימות.
"כחברה העוסקת בטכנולוגיות אסתטיות, אנו יודעים כי היופי הפנימי עולה בחשיבותו על היופי החיצוני ותומך בתהליכי החלמה של העור ובתחושת המסוגלות והרווחה הפסיכולוגית של הקוסמטיקאיות והמטופלות שלנו", טוען רוני בר, מנכ"ל ויו"ר קבוצת לאונרדו לאסתטיקה, ומוסיף: "נושא המלחמה באלימות, במיוחד זו המוסתרת מהעין, מנחה אותנו לאורך שנים ואנו נחושים לגייס את מיטב העוסקות ביופי להיות קשובות, בשיחות האינטימיות עם המטופלות לתמרורי האזהרה ולסימני המצוקה. אני מרגיש שהגיע הזמן שכולנו נתגייס למאבק באלימות וביחד נצליח לצמצם ואף למגר את התופעה"
3 צפייה בגלריה
איריס בר מטפלת ביום הקוסמטיקאית הבינלאומי
איריס בר מטפלת ביום הקוסמטיקאית הבינלאומי
איריס בר מטפלת ביום הקוסמטיקאית הבינלאומי
(צילום: אולגה לי)

חברה מובילה בתחומה

קבוצת "לאונרדו לאסתטיקה" הינה מותג בינלאומי תוצרת כחול לבן, מהמובילים בתחום האסתטיקה הרפואית בארץ ובעולם, מאז שנת 2007.
הקבוצה מפתחת, מייצרת ומשווקת מכשור טכנולוגי מתקדם לרופאים, לקוסמטיקאיות ולקליניקות בטכנולוגיית היפר פולס ALT, הנחשבת לטכנולוגיה המתקדמת והמהירה בעולם ומשמשת קהלים שונים ומגוונים ב־25 מדינות על גבי הגלובוס.
הצטרפו אלינו למאבק באלימות כלפי נשים ותוכלו גם אתם להיות חלק ולהשפיע לטובה.
צוות לאונרדו זמין ב־6104*, בימים ראשון-חמישי בין השעות 17:00-9:00 ובעמודי האינסטגרם והפייסבוק:
אינסטגרם: https://www.instagram.com/leonardo_skin.care/
פייסבוק: https://www.facebook.com/Leonardogroup360/
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button