הגר משה ניר פור. "הוא זה שתמיד חתך. אני אף פעם לא חתכתי"

ניר והגר מתכוננים לחתונה: "היו לי מערכות יחסים הרסניות. לא ידעתי שיש גברים כמוהו"

רגע לפני החתונה של הגר משה וניר פור, הזמנו את עוקבות "לאשה" הרווקות להפנות שאלות לזוג היחיד מ"חתונה ממבט ראשון" שהחזיק מעמד. אז איך לא איבדו תקווה? ומתי הבינו ש"זה זה"?

פורסם:
הגר וניר עונים על כל השאלות
( כתבת וידאו: אביב וינברגר, צילום: חגי דקל)
כמה חודשים לפני שניר פור (42) הציע לה נישואים, נכנסה הגר משה (41) לחרדה שאולי זה לעולם לא יקרה. הפרידה המפתיעה של דניס רוסקוב והדר ברייר לא עזרה לתחושת הביטחון שלה. "חששתי שאולי אנחנו הבאים בתור, שזה מידבק", היא מספרת בכנות. "אמרתי לניר, 'אנחנו לא באותו מקום, נכון?'. רציתי לדעת אם יש מעלינו סימן שאלה".
ניר: "אני חבר טוב של דניס, והגר נכנסה לסרטים".
הגר: "ניר ענה לי שמה שהיה בין הדר לדניס לא רלוונטי לזוגיות שלנו, מלבד העובדה שכולנו התחלנו בטלוויזיה. אבל עדיין, זה היה סוג של בדק בית עם עצמי. התחיל אצלי לחץ של מה קורה. מסביב כל הזמן אמרו לי 'הוא לא מציע לך?'. חיכו שניפרד או שמשהו יקרה. תמיד אמרתי שחתונה לא חשובה לי. אני רוצה משפחה. פחות חשוב לי המסביב. אבל אז התעורר הצורך בהצהרה ובמחויבות. אמרתי לניר שאני רוצה טבעת".
ניר: "אמרתי לה 'בקרוב', אבל שתיתן לי לעשות את זה בדרך שלי".
מה הייתה הדרך שלך?
"תמיד ידעתי שאציע בהר הנמלה ליד צוק ארבל. החלטתי שנגיע לשם ביום שישי אחר הצהריים ואציע בשקיעה".
הגר: "הוא הציע שנעשה טיול שטח בסוף השבוע. הייתי אחרי תורנות לילה, מפורקת מעייפות, אבל זרמתי איתו".

4 צפייה בגלריה
הגר משה ניר פור
הגר משה ניר פור
"מסביב כל הזמן אמרו לי 'הוא לא מציע לך?'"
(צילום: שי פרנקו, סגנון: פיני זומר)

החתונה מתוכננת לאמצע אוקטובר, ככל הנראה בקיסריה, בשקיעה. בימים האחרונים הם בסיור לוקיישנים אינטנסיבי. ומכיוון שהזוגיות של ניר והגר התחילה בתוכנית "חתונה ממבט ראשון", שבה רווקים מחפשים אהבה, ביקשנו מנשים פנויות (באמצעות הרשתות החברתיות של "לאשה" וגם דרך קבוצת הפייסבוק "מחליקות שמאלה") להפנות אליהם שאלות. הנה התשובות המעניינות שקיבלנו.

יסמין (35), רמת־גן: מתי הבנתם ש"זה זה"?
ניר: "בחודשיים האחרונים. ברגע שהבנתי שנהיה ביחד כל החיים והרגשתי עם זה טוב, קניתי את הטבעת".
הגר: "לא היה אצלי רגע אחד כזה. בכל פעם שאני רואה אותו עם ילדים אני מתמוגגת ורוצה שהוא יהיה אבא של הילדים שלי. זה גם מגיע אליי בהבלחות בכל פעם שהוא דואג לי ועוטף אותי ושאני מרגישה שאני יכולה לסמוך עליו.
הגר: "ניר הרבה יותר רומנטי ממני, אבל אני כל הזמן עושה מחוות שלא בהכרח נחשבות רומנטיות. קניתי לך חולצה יפה ליום שישי, זה לא נחשב?"
"כשהצילומים הסתיימו, שנינו אמרנו 'כן' על להמשיך ביחד. (פונה לניר) מיד אחרי, נסעת לשבועיים לטיול בחו"ל עם המשפחה שלך. הייתם בים השחור. רבנו לפני שנסעת, ובשבועיים האלה היינו בנתק. לא דיברנו מילה. שלחת לי איזה ווטסאפ משם ועניתי לקוני. כשחזרת, נפגשנו ב'אונאמי' והחלטנו שנותנים צ'אנס. חזרנו לדירה שההפקה סִבלטה ושהחלטנו להישאר בה עד שהחוזה ייגמר, ובאחד הבקרים, שדווקא התחילו קשוח, אמרת לי שאתה אוהב אותי. זה היה בשישי בבוקר. פיזרת פרחים בכמה נקודות בבית והשארת גם פתק. אחרי שאמרת לי את זה, מיד עניתי שגם אני".
ניר: "מפתיע, אבל אני לא זוכר".
הגר: "איזה מאכזב, יא אללה".
ועדיין, הבנו מי כאן הצלע הרומנטית.
הגר: "ניר הרבה יותר רומנטי ממני, אבל אני כל הזמן עושה מחוות שלא בהכרח נחשבות רומנטיות. אני עושה כביסה, מקפלת לו, דואגת לו באופן כללי. קניתי לך חולצה יפה ליום שישי, זה לא נחשב?".


4 צפייה בגלריה
הגר משה ניר פור
הגר משה ניר פור
"מבחינתי, זה היה יכול לעבוד אם היינו נפגשים באופן מקרי"
(צילום: שי פרנקו, סגנון: פיני זומר)

לילך מרקוביץ' (27), עכו: אתם חושבים שאם הייתם נפגשים בחיים האמיתיים, זה היה מצליח ביניכם?
הגר: "גילינו שלמדנו בבר אילן באותן שנים, 2008-2004, בבניין למדעים מדויקים. אנחנו גם חושדים שהיינו יחד בקורס בביולוגיה. בטוחה שנתקלנו אחד בשנייה. לצערי הרב, אם הייתי פוגשת את ניר בחיים האמיתיים לא הייתי נותנת צ'אנס. כל השנים יצאתי עם גברים שהם ההפך הגמור ממנו. תנו לי את האפל, המסתורי והלא פנוי רגשית, שיפגע בי למוות. סך הכל, בחורה בריאה בנפשה. הייתי עם גברים שהודיעו לי שהם לא פנויים למשהו רציני, ואז התחתנו עם מי שהכירו אחריי. הייתי עם מישהו שכל פעם שהיה נפרד מחברה שלו, היה חוזר אליי. הייתה לי שנה זוגיות בלונג דיסטנס עם מישהו שגר בפאלו־אלטו. היו לי מערכות יחסים הרסניות, שרשרת תאונות, ואז התרסקתי. אפילו לא ידעתי שגברים כמו ניר קיימים".
ניר מציג עמדה הפוכה: "מבחינתי, זה היה יכול לעבוד אם היינו נפגשים באופן מקרי. בשלב הזה של החיים שלי ידעתי שצריך לתת צ'אנס. במערכות הזוגיות הקודמות שלי, בסופו של דבר לא רציתי להמשיך. הייתי מוכוון לקריירה וללימודים. גם בזוגיות שהייתה לי לפני ארצות־הברית (בתקופה שעשה פוסט דוקטורט ב־MIT) וגם בזוגיות שם, לא התקרבתי באמת. הגר הייתה הראשונה שיכולתי בקלות לראות עתיד איתה".

ניר: "האמנתי שההפקה באמת רוצה שנצליח. שהרייטינג הוא לא מה שמעניין ושזו סדרה דוקומנטרית. התפכחתי. היום אני מבין יותר את העולם הזה"

מה גרם לשני אנשים נורמטיביים להתמסר לפורמט של ריאליטי? בסופו של דבר מדובר ברייטינג ובכסף על חשבונכם.
הגר: "זו סיטואציה של ווין־ווין. ברור שמשתמשים בנו, ברור שהמטרה לעשות טלוויזיה טובה. אין מה להיתמם. אבל כל עוד אני מרוויחה משהו, אין לי בעיה לתת".
ניר: "באנו תמימים. אני באתי עם אמונה שההפקה באמת רוצה שנצליח. שהרייטינג הוא לא מה שמעניין ושזו סדרה דוקומנטרית. אכלתי את זה. התפכחתי. היום אני יותר עם יד על הדופק ומבין יותר את העולם הזה. הראיונות או הפרסומת שעשינו היו פאוזות מגניבות בין העבודה ללימודים. חוויות שאיפה אני יכול לחוות אותן? זה חמוד, אבל זה לא החיים שלנו. הצעתי נישואים כשרציתי להציע, ואנשים אשכרה שואלים אותנו אם זה בתזמון עם העונה החדשה שעלתה כמה ימים אחרי. ברור שלא".
4 צפייה בגלריה
הגר משה ניר פור
הגר משה ניר פור
"סיטואציה של ווין־ווין"
(צילום: שי פרנקו, סגנון: פיני זומר)

שירן קורמן (35), כרמיאל: איך במרוצת הזמן לא איבדתם את התקווה למצוא אהבה?
ניר: "אני זוכר שלפני התוכנית הלכתי לרופא המשפחה שלי עם טופס הבדיקות שההפקה נתנה לי. הוא סיפר לי שגם הוא התחתן בגיל מאוחר וכבר איבד את התקווה שזה יקרה לו. באותו הרגע אמרתי לעצמי שלמרות שיש קושי ושזה מייאש, עדיין לא הגעתי למצב של אובדן תקווה".
הגר: "בגיל 37 הקפאתי ביציות וגם קניתי זרע בבנק הזרע. אחרי האירוסים, המנהלת של בנק הזרע שלחה לי הודעת מזל טוב. אמרתי לה שאם היא כבר יצרה איתי קשר, אז אפשר לשחרר את המנות חזרה לבנק"
הגר: "לי היו רגעים קשים שכבר חשבתי שזה לא יקרה לי - חגים ותקופות עמוסות בלימודים שבהם הכי הייתי צריכה מישהו שם לצדי, ולא היה. בגיל 37 הקפאתי ביציות וגם קניתי זרע בבנק הזרע. אחרי האירוסים המנהלת של בנק הזרע שלחה לי הודעת מזל טוב. אמרתי לה שאם היא כבר יצרה איתי קשר, אז אפשר לשחרר את המנות חזרה לבנק".
  • הראיון המלא עם הגר משה וניר פור מתפרסם בגיליון "לאשה" החדש, עכשיו בדוכנים
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button