לראשונה קוראות "לאשה" מעצבות בעצמן את השער עם עדן פינס

הדוגמנית הרותחת ואייקון הסטייל מציגה לוקים שווים לקיץ בשער יוצא דופן של מגזין "לאשה" - ואתן מוזמנות לגזור ולשלב ביניהם. בונוס: עדן מספרת איך הפכה גם לאשת עסקים, למה החלה להתקרב לדת וכמה ילדים היא רוצה עם בן הזוג

פורסם:
עדן פינס על שער לאשה המיוחד
גיליון "לאשה" יוצא השבוע עם שער יוצא דופן, משחקי ומודולרי, שעליו מופיעה עדן פינס היפהפייה. עדן הצטלמה בארבעה לוקים שונים. בכל אחד מהם עוצבה לה תסרוקת אחרת, אם מהשיער המתולתל המדהים שלה או באמצעות פאה, ובכל אחד מארבעת הלוקים היא החליפה חולצה, מכנסיים (או חצאית) ונעליים. גם הלוגו של "לאשה" נצבע בצבע שונה בכל לוק. בכל אופציה סימנו שני מקומות לגזירה, במותניים ובברכיים, שבהם הקוראות מוזמנות לגזור את הנייר כדי להרכיב את השילוב שהן הכי אוהבות מתוך 64 אופציות.
הקוראות והעוקבות מוזמנות לצלם את השער שעיצבו, להעלות אותו לרשתות החברתיות ולתייג את המגזין (‭laishamag ‬ באינסטגרם ובטיקטוק, שבועון לאשה בפייסבוק).
6 צפייה בגלריה
  עדן פינס על השער המיוחד של לאשה
  עדן פינס על השער המיוחד של לאשה
(צילום: שי יחזקאל, הפקה וסטיילינג: תמי ארד ברקאי)

עוד בגיליון החדש - עדן מספרת בגיליון על ההתקרבות לדת, איך זה משתלב עם הצילומים הנועזים, הזוגיות עם אילן מסיקה והתוכניות לעתיד. הנה הצצה לחלק מהדברים שסיפרה:
דת
"גדלתי במשפחה חילונית, ועד גיל 21 אכלתי את כל השרצים שבעולם. בוקר אחד הלכתי להשקה, וניגשה אליי 'דורית גבות' (מעצבת הגבות דורית חלפון, י"מ). זה היה בתקופה שהיה סביבי הרבה הייפ, והיא אמרה: 'אני לא מאמינה שאת פה! כל חמש דקות מישהי נכנסת אליי ומזכירה את השם שלך. התפללתי לאלוהים שישלח אותך אליי. את חייבת להישמר. לשים שום! חמסה!'. ואז היא הוציאה מהתיק שלה סידור ותהילים ואמרה: 'שימי את זה בתיק ותשמרי'.
"אני אוכלת כשר, מדליקה נרות שבת וממעטת לנסוע בשבת. אני גם מתלבשת צנוע פעם בשבוע. מבחינתי זה כמו מישהו שצם יום בשנה, ביום כיפור"
"כשהסתיימה ההשקה נסעתי עם הקורקינט להיפגש עם חברה בים. בזמן שרכבתי בטיילת חשבתי 'איזו שיחה הזויה זו הייתה'. פתאום רוכבת אופניים התנגשה בי, עפתי על הרצפה ונשברו לי השיניים. באותו רגע אמרתי, 'זה סימן מאלוהים'. מאז התחלתי להתקרב לדת. כל בוקר אני אומרת את 'מודה אני לפניך', 'אשר יצר' ו'ברכת השחר', אוכלת כשר, מדליקה נרות שבת וממעטת לנסוע בשבת. אני גם מתלבשת צנוע פעם בשבוע. מבחינתי זה כמו מישהו שצם יום בשנה, ביום כיפור".
6 צפייה בגלריה
 עדן פינס
 עדן פינס
"כל בוקר אני אומרת את 'מודה אני לפניך'"
(צילום: שי יחזקאל, הפקה וסטיילינג: תמי ארד ברקאי)

עירום
"אנשים לפעמים מבקרים אותי, אומרים: 'את מדברת על חיבור לדת ואז מצטלמת חצי עירומה?'. אבל מצידי שידברו עד מחר. אני מצטלמת ככה כי בא לי. כִּיף? יש רבנים שמטרידים מינית, אברכים שנואפים, וכל אלה קוראים לעצמם דתיים. בעיניי, לפי הדת הכי חשוב להיות אדם טוב. דרך אגב, לפני שנה הציעו לי תפקיד משחק שדרש עירום מלא וסירבתי, בעיקר בגלל ההורים שלי".
"יש רבנים שמטרידים מינית, אברכים שנואפים, וכל אלה קוראים לעצמם דתיים. בעיניי, לפי הדת הכי חשוב להיות אדם טוב"


6 צפייה בגלריה
 עדן פינס
 עדן פינס
"אני מצטלמת ככה כי בא לי. כִּיף?"
(צילום: שי יחזקאל, הפקה וסטיילינג: תמי ארד ברקאי)

כסף

"הסיבה שרציתי להפוך לדוגמנית הייתה בעיקר התגמול הכלכלי. שלא אהיה תלויה באף אחד ושאוכל להשיג את כל הדברים שחלמתי עליהם בילדות. הדבר היקר הראשון שקניתי בכסף של הדוגמנות היה מכונית מיני קופר. העובדה שגדלתי בחוסר, והפחד שיום אחד שוב לא יהיה לי, הביאו אותי או לבזבז המון או לשמור ולחסוך. בעזרת טיפול פסיכולוגי שעברתי הבנתי שזה בא לידי ביטוי אצלי בעוד התנהגויות. למשל, כשסבלתי מהפרעות אכילה: או שלא הייתי אוכלת כלום או שהייתי אוכלת המון. גם ברגשות: או שאני נותנת את כל כולי, או שאני לא נותנת בכלל. הכל קשור אחד בשני, והיום לפחות, בזכות המודעות, אני עובדת על זה".
6 צפייה בגלריה
 עדן פינס
 עדן פינס
"מזכירה לעצמי שאני לא צריכה לקחת ללב טוקבקים"
(צילום: שי יחזקאל, הפקה וסטיילינג: תמי ארד ברקאי)
אשת עסקים
"לפני שלוש שנים וחצי עלה לי רעיון להקים מותג טיפוח לתלתלים. זה נבע בעיקר מהתסכול האישי שלי. למרות שעל פניו יש הרבה מוצרים לתלתלים, לא הרגשתי שיש מוצר שממש מספק אותי. נפגשתי עם בעלי מפעלים בארץ, הרכיבו לי כל מיני פורמולות, אבל לא הייתי מרוצה. בסוף הרגשתי שאני לא יכולה לעשות את זה לבד, חברתי לחברת 'א. רייס' ובעזרתם הצלחתי לייצר את המוצרים שרציתי. למותג שלי קוראים 'Fifi Beauty' ואני כל כך גאה בו. הקמתי מותג לא רק כדי להרוויח כסף, אלא במטרה שיעשה טוב לאנשים".
"אילן הראה לי את הדירה, התלהבתי ורציתי לחתום, אבל בסוף הוא כתב לי שהדירה אמורה לעבור תמ"א. אמה התברר אחרי שהתחלנו לצאת? שהוא מעולם לא תכנן להשכיר את הדירה שהוא הראה לי. הוא פשוט רצה להכיר אותי"

זוגיות

"אני בזוגיות כבר שנתיים עם אילן מסיקה (בן 28, בן למשפחה בעלת מותג תכשיטים מצליח, י"מ). סיפור ההיכרות שלנו מצחיק. זה התחיל כשהייתי בת 20 וחיפשתי דירה בתל־אביב. חבר משותף חיבר בינינו, אמר שלאילן יש דירה להשכרה. אילן הראה לי את הדירה, התלהבתי ורציתי לחתום, אבל בסוף הוא כתב לי שהדירה אמורה לעבור תמ"א והוא לא מרגיש בנוח להשכיר לי אותה. אחרי זה הוא הציע לי להיפגש איתו לדרינק וסירבתי. הייתי בדיוק אחרי אותה זוגיות הרסנית, אז כתבתי לו שאני לא פנויה רגשית. עברה שנה ושוב הוא הציע לי לצאת איתו. הייתי בזוגיות וסירבתי בפעם השנייה. לפני שנתיים יצאתי למסיבה וראיתי בה את אילן. חשבתי לעצמי 'איזה חתיך'. ניגשתי אליו, התחלנו לדבר, ומאז לא נפרדנו. ומה התברר אחרי שהתחלנו לצאת? שאילן מעולם לא תכנן להשכיר את הדירה שהוא הראה לי. הוא פשוט רצה להכיר אותי".
6 צפייה בגלריה
 עדן פינס
 עדן פינס
"רוצה להיות אמא לחמישה ילדים. אילן מעודכן"
(צילום: שי יחזקאל, הפקה וסטיילינג: תמי ארד ברקאי)


טוקבקים

"אני קוראת טוקבקים, מזכירה לעצמי שאני לא צריכה לקחת ללב, אבל הרבה פעמים נפגעת. יש קבוצה בפייסבוק בשם 'רעננים עילאיים ומתנשאים', ולפני חודשיים ראיתי שהם העלו פוסט עם צילום מסך של ריאיון איתי, שבו הכותרת הייתה: 'עדן פינס מספרת לראשונה על הילדות הקשה ברעננה' - כשמעל הצילום הם כתבו: 'כשהגעת ל'לה גופרה' והודיעו שהם כבר סוגרים'. מדובר בגלידרייה שבה כל בני הנוער ברעננה היו נפגשים בשישי, והם בעצם הסתלבטו על מה שאמרתי. ראיתי גם שחלק מהבנות שעשו עליי חרם עשו לפוסט הזה לייק. זה היה דוחה ברמות. לא משנה כמה שנים עברו מאז, נעלבתי מאוד".

6 צפייה בגלריה
עדן פינס בקמפיין רנואר. משמאל: בקמפיין לאיל מקיאג'
עדן פינס בקמפיין רנואר. משמאל: בקמפיין לאיל מקיאג'
יש תוכניות לעתיד. עדן פינס בקמפיין רנואר. משמאל: בקמפיין לאיל מקיאג'
(צילום: לירן מור, דודי חסון)

חלומות

"ברור לי שאילן הוא הגבר שאני רוצה להתחתן איתו, והייתי רוצה להיות אמא לחמישה ילדים. אילן מעודכן. אני מתכוונת לחכות לפחות שנתיים עם עניין האימהוּת ובגלל זה כרגע אני לא לחוצת חתונה. מבחינת קריירה ברור לי שדוגמנות זה לא לכל החיים, ואני מכינה את הקרקע. אני מתכננת בעתיד לפתוח מותגים נוספים. שיחקתי בסדרות נוער כמו 'בני אור', ואני מעוניינת להתרחב בתחום המשחק. ומי יודע, אולי יום אחד גם אהיה וטרינרית. אני עדיין לא נוטשת לגמרי את החלום הזה".

הראיון המלא עם עדן פינס בגליון הגזירה המיוחד של "לאשה", עכשיו בדוכנים
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button