רוסלנה רודינה. "מה אכפת לכם שמישהי פצצה מצטלמת עם בגד ים? "

רוסלנה רודינה: "לבעלי ולי יש חשבונות בנק נפרדים"

תכירו את רוסלנה גרסת 2022: היא אשת עסקים (עם קו בגדי ים מצליח) נשואה באושר (כל אחד יודע על מה הוא משלם) אמא מסורה (שחוסמת לילד סרטוני רכילות ביוטיוב) ומצטלמת איך שבא לה (מי שמעיר הערות נחסם מיידית)

פורסם:
צפו בווידאו
( כתבת וידאו: אביב וינברגר, צילום: אסף מגל | עריכת וידיאו: רותם שבתאי)
לאחרונה הבינה רוסלנה רודינה שהגיעה השעה להתייעץ עם גורם מקצועי ולהבין איך היא מתווכת לבנה יאן, בן שבע וחצי, את המורכבות המשפחתית שאליה נולד. בכל זאת, לא לכל ילד יש אבא מפורסם כמו איל גולן, עם חמישה ילדים משלוש נשים שונות. רודינה דחתה את הרגע עד שהוא התפוצץ לה בפרצוף.
"זרקו ליאן בבית הספר 'לאבא שלך יש שלוש נשים'", היא מספרת. "הוא התקשר אליי בוכה. הוא מאוד נפגע. הוא גם לא הבין, שאל אותי 'למה אמרו את זה על אבא שלי?'. השערות עמדו לי. רציתי לרוץ לבית הספר ולא יודעת מה לעשות. החלטתי להתקשר למטפלת רגשית. אני עצמי סוחבת דברים לא פשוטים מהילדות שלי, ואני יודעת שאם הייתי מטופלת לא הייתי כל כך קשה עם עצמי ועם הסביבה שלי. כל ההתנהלות שלי הייתה שונה".
זו הפעם הראשונה שפנית לטיפול?
"בעלי התחנן שאלך לפסיכולוג. תמיד אני אומרת לו שאני מטפלת בעצמי, אבל בכל מה שקשור ליאן זה אחרת. הוא הילד היחיד שלי. אני לא רוצה שהוא יסתגר ולא ישתף, כמו שאני לא משתפת במה שעובר עליי. אז כולנו התחלנו להיפגש עם אותה מטפלת. גם איל הגיע לכמה פגישות. היא כבר הודיעה לי שעכשיו עוברים אליי, אני גם מתחילה להיות מטופלת אצלה. היא נפגשת עם יאן על בסיס קבוע ועובדת איתו דרך משחקים".
"זרקו ליאן בבית הספר 'לאבא שלך יש שלוש נשים'. הוא התקשר אליי בוכה. הוא מאוד נפגע. הוא גם לא הבין, שאל אותי 'למה אמרו את זה על אבא שלי?'"
שיתפת את בית הספר במה שקרה?
"התקשרתי למורה וביקשתי שתדבר עם ההורים, כי זה ברור שהילדים ניזונים מהבית. גם צריך לדבר עם הילדים. זה עולם חדש, יש אמא ואמא ואבא ואבא ויש הורים שמתגרשים ומתחתנים עוד פעם".
אבל רודינה לא הסתפקה רק בזה. "התחלתי לעשות סינון תכנים ביוטיוב. אחרי שהבנתי שיאן מתחיל להתעניין בסיפור המשפחתי ולחפש שם דברים, עברתי על ההיסטוריה של ההקלקות שלו והתחלתי לחסום סרטונים. כשרק נפרדנו, לא הבאתי בחשבון שיאן יגדל, ודיברתי והתראיינתי. עברתי תהליך עם עצמי ואני מנסה לסתום. האימפולסיביות שלי נרגעה. אני רוצה לשמור על הילד כמה שיותר. גם ככה איל ואני יודעים שיאן הולך לאכול קקה. אנחנו ביחסים טובים היום, ויאן לא מרגיש שהיה בינינו אי פעם תאקל. כשההורים שלי התגרשו הם עירבו אותנו. הייתי פינג־פונג ביניהם".
את לא מתכננת להסביר לו על המשפחה שלו?
"כשיאן יגדל וירצה לדעת יותר, נצטרך להסביר לו. הוא יֵדע את כל מה שצריך. אי־אפשר לברוח מזה. זו האחריות שלנו בסוף".
זה גם יהיה לתווך לו את פרשת "משחקי חברה", שנראה שנפתחה שוב.
"בסוף, את התשובות לזה לא אני צריכה לתת".
3 צפייה בגלריה
 רוסלנה רודינה
 רוסלנה רודינה
"כותבים לי בפרטי שמתפללים עליי, שמדליקים לי נר"
(צילום: שי יחזקאל, סגנון: אור לוזון)

ילד נוסף? מה זה עניינכם

להוציא את המהמורה הזו בדרך, רודינה (33) בטוב, תודה ששאלתן. היא כבר מזמן לא רק דוגמנית. האינסטגרם שלה, על יותר מ־800 אלף עוקביו, הוא עסק מגה־מניב. חוץ מזה, זו כבר העונה השנייה שהיא יוצאת בליין בגדי ים (בשותפות המותג "איזבלה") שנחטפים כמו לחמניות שיפון חמות במיוחד. בימים אלה היא גם עומלת על בושם חדש ומוצרים משלימים שיישאו את שמה, "רוסלנה". "יש לי שותף בדובאי שיפיץ את הבושם בעולם. השם רוסלנה יהיה כתוב בערבית", היא מתגאה. בנוסף לכל אלו, היא הספיקה גם לקטוף כמה תפקידי משחק נאים בסדרות "פולמון", "פמת"א" ו"אנחנו במפה".
אבל הדבר שהיא הכי גאה בו, כך נראה, הוא היכולת לקיים זוגיות טובה ויציבה, הרחק מאור הזרקורים, עם איש העסקים איתי פז (37). בימים אלה בני הזוג, שגרים ברמת־גן, חוגגים שנה לנישואיהם (שהגיעו אחרי ארבע שנות זוגיות). "עם איתי למדתי איך זוגיות מתנהלת באמת כמו שצריך, זוגיות בריאה. בעלי מכיר אותי כמו שאף אחד לא מכיר. אני לא מכירה את עצמי כמו שהוא מכיר אותי. הוא גם לא בן אדם של ריבים. אני יכולה לספור על כף יד כמה פעמים רבנו. זה קשר כל כך כיפי ואכפתי. מטורף כמה קיצוני ההבדל בין הקשר הקודם לקשר איתו".
על הנסיונות להרות: "יכול להיות שזה שאני עובדת 24/7 לא עוזר לי. יאן מסכן, כבר רוצה עוד מישהו איתו בבית. איתי כבר מזמן בשל לאבהות"
היה לו גם חשש להיכנס לקשר עם אקסית של איל גולן, שהצל גדול מדי?
"אין שום צל. הצל היחידי זו התקשורת שמייצרת כותרות. בזוגיות כל כך טובה אף אחד לא מאיים על אף אחד. זה לא הפריע לו לרגע".
רודינה מתמוגגת מהמשפחה הקטנה שיצרה לעצמה. "איתי ואני נסענו לארבעה ימים לקרואטיה עכשיו. כשחזרנו הביתה יאן יורד אלינו, רואה אותי ומיד שואל 'איפה איתי?'. הנוכל הזה מכר אותי בשנייה. אבל האמת היא שזה מושלם. יאן זכה בעוד דמות שאוהבת אותו ללא תנאים. זה נדיר. יש לו אבא שתמיד יהיה בתמונה, אבל איתי הפך לחלק מהחיים שלו. יש ימים שאני מתחילה לעבוד בארבע בבוקר ומסיימת באחת בלילה, ואיתי איתו. הוא משחק איתו, עושה איתו שיעורי בית. אני סומכת עליו ונותנת לו יד חופשית עם יאן. יוצא לפעמים שאיתי הוא זה שמסיע את יאן לרחובות לאבא שלו. הוא שם פעמיים בשבוע בלי לישון, כי יש בית ספר למחרת, וישן אצל איל עם האחים שלו כל שבת שנייה".
מה עם ילד משותף, זה בתוכניות?
"אנחנו מנסים בחודשים האחרונים. אמרתי בריאיון שאם בגיל 24 נקלטתי בקלות, אז בגיל 33 זה לא ככה. כולה זרקתי משפט ואנשים לקחו את זה למקום שיש בעיה. כותבים לי בפרטי שמתפללים עליי, שמדליקים לי נר. מישהי כתבה לי שחלמה שיש בעיה ושאלך למומחה. זה מצחיק. אבל כשהסביבה מתחילה לשאול 'את לא רוצה', זה מעצבן. מה זה עניינכם?
''יכול להיות שכל הלחץ מהמותג שלי ומזה שאני עובדת 24/7 לא עוזר לי. יאן מסכן, כבר רוצה עוד מישהו איתו בבית. רוב הזמן הוא גר עם שני מבוגרים ועם ג'קסון הכלב ואייס החתול. איתי כבר מזמן בשל לאבהות. אם בשנה הקרובה זה לא יצליח לנו, נלך לרופא לבדוק לעומק. אני לא מרגישה עדיין לחץ פנימי כמו הלחץ שיש מבחוץ".

3 צפייה בגלריה
 רוסלנה רודינה
 רוסלנה רודינה
"כשאני משלמת על משהו, הוא גם שלי"
(צילום: שי יחזקאל, סגנון: אור לוזון)

איתי הוא גם איש עסקים. חשבתם לשלב זרועות?
"לא. ביזנס ביחד זה לא בריא. מספיק להיות ביחד בבית, לא צריך להיות דבוקים גם בעסקים. הדבר שנשקיע בו ביחד הוא הבית שנקנה. יש לנו גם חשבונות בנק נפרדים. כל אחד יודע על מה הוא משלם. אפילו את הצ'קים לבעלת הדירה אנחנו משלמים חצי־חצי. כשרצינו לעבור לגור ביחד הייתה לנו שיחה, ואיתי אמר שהוא רוצה לקחת את הכל על עצמו. אמרתי לו שזה לא יקרה. מגיל צעיר אני שורדת, עובדת לפרנסתי. לא משנה עם מי אני אחיה, אני גם אשלם. חברות שלי חושבות שאני מפגרת, אבל כשאני משלמת על משהו, הוא גם שלי. אני אוהבת את ההרגשה שאני חלק, שאני עובדת קשה ומרוויחה טוב. זה הסיפוק שלי".
"העליתי תמונה עם מרצדס שקניתי, והתחילו התגובות של 'מתנשאת' ו'חולת כסף'. אני לא סופרת אף אחד. יש לי יותר חסומים מעוקבים"
אפרופו פרנסה. כמי שמייצרת בגדי ים ומצטלמת כפרזנטורית של המותג, מה חשבת על הסערה סביב התמונה של עדן בן זקן בבגד ים?
"אנחנו לא באיראן. התבאסתי שעדן בכלל הגיבה לעוקבים האלה. אנחנו חיים במדינה ממורמרת והגיע הזמן לעשות לזה סוף. גם אני מעלה תמונות בבגד ים, ואם זה מתאים לבעלי ולבן שלי, מי יגיד לי שזה לא מתאים? מה אכפת לכם שמישהי פצצה מצטלמת עם בגד ים?
"גם אני חוטפת הרבה. העליתי תמונה עם מרצדס שקניתי מכסף שעבדתי קשה בשבילו, והתחילו התגובות של 'מתנשאת', 'ראוותנית' ו'חולת כסף'. אני לא סופרת אף אחד. כשאני מקבלת תגובה לא במקום אני פשוט חוסמת. יש לי יותר חסומים מעוקבים".

הראיון המלא עם רוסלנה רודינה מתפרסם בגליון "לאשה" החדש, השבוע בדוכנים
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button