אדל בספלוב ומאץ' עבד. " מאחלת לכולם נישואים ובית כמו שלנו"

אדל ומאץ' פותחים הכל: "אם הוא יבגוד - הוא עולה על טיל"

בגד או לא בגד? ידעה או לא ידעה? נשארים יחד בגלל הכסף או בזכות האהבה? אדל בספלוב ומאץ' עבד, שהגיעו למקום הראשון ב"זוג מנצח VIP", עושים סדר במערכת היחסים הכי סוערת בסביבה

פורסם:
אדל ומאץ' מתראיינים לשער לאשה
( כתבת וידאו: קרן נתנזון-ויץ, צילום: טל שמעוני)
בואו ניגש ישר ללב העניין: הסוגיה הבוערת והנפיצה בכל הקשור לנישואים של אדל בספלוב ומאץ' עבד היא: בגד או לא בגד? מאז משימת הפוליגרף ב"זוג מנצח", שם הודה עבד קבל עם ומצלמה שבגד בבספלוב בשנתיים הראשונות (והלא יציבות) לזוגיות, והרשתות החברתיות הומות. עכשיו, סוף־סוף, הם נותנים את הגרסה שלהם לזוגיות בת שמונה השנים שכוללת את שייה, בתם בת השנתיים. "מאץ' יודע שאם הוא יבגוד הוא עולה על טיל", יורה בספלוב. "אני כמו הקג"ב, יודעת הכל".
בואו נחזור אחורה. מה היה המקום של הבגידות ביחסים ביניכם?
מאץ': "בשנים הראשונות נפרדנו וחזרנו. היינו ביחד ולא ביחד. בתפרים שבין לבין אני לא אחראי למעשים שלי".
אדל פונה אליו: "ומה היה לא בפרידות?".
מאץ': "זה שרציתי ליהנות לא סותר את זה שאהבתי את אדל ברמות מטורפות. היום אני יודע שאם אני עושה טעות, היא דוקרת אותי, סליחה על הביטוי. אני הולך לישון ולא קם"
מאץ': "אני לא יודע מה היה בתחילת הקשר. הכרנו בגיל 20. כמה גברים את מכירה שבשלים לחתונה וילדים בגיל הזה? שהעיניים שלהם במקום אחד והם לא רוצים לעשות שטויות? גברים זה עם פחות מפותח, פחות חכם, פחות מבין. הייתי ילד שרצה לטעום, להשתולל, לטרוף את העולם. פירקתי את הזוגיות שלנו כמה פעמים, אבל בכל פעם חזרתי כי אהבתי את האישה שלי. זה שרציתי ליהנות ולחוות לא סותר את זה שאהבתי ברמות מטורפות. לא הייתי בשל למאה אחוז מחויבות. היום אני יודע שאם אני עושה טעות, היא דוקרת אותי, סליחה על הביטוי. אני הולך לישון ולא קם".
אדל: "יש את מאץ' שעשה שטויות כילד, ויש את מאץ' שאחרי הנישואים - מחויב לבית, לילדה שלנו".
4 צפייה בגלריה
אדל בספלוב ומאץ' עבד
אדל בספלוב ומאץ' עבד
"אנחנו זוג שמעורר קינאה"
(צילום: רותם לבל, סגנון: גילי אלגבי)

אותי שכנעת, אבל מה עם פרשת העוגות? הצעת לעוקבת שלך עוגות והזמנת את עצמך לקפה.
מאץ': "לא שלחתי עוגות לאף אחת. מישהי שעובדת במסעדה שלי מוכרת עוגות שהיא עושה. היא ביקשה שאעזור לה ואעלה אצלי באינסטגרם. כשמישהי מהעוקבות שלי ביקשה משלוח, עניתי לה שרק אם הקפה עליה. זה היה בצחוק. היא כתבה לי בפרטי שאביא לה לעכו. עניתי לה שתדבר עם הבחורה שעושה את העוגות, צירפתי את הטלפון ובזה זה נגמר. אותה עוקבת העלתה לסטורי רק את החלק הראשון של ההצעה - להביא לה ולשתות קפה".
אדל: "הבעיה שמאץ' לא מבין שהוא נשוי למישהי מפורסמת. אבל לא עשיתי עניין, רק ביקשתי ממאץ' שיראה לי את שאר השיחה. לנסות לפגוע בזוג נשוי, בשלום בית, זה הדבר הכי נורא".
מאץ': "כל עוד אשתי יודעת מי אני - שהעולם יתפוצץ".
אדל: "מאץ' כבר יודע שאסור להגיד בבית את המילה פרידה או גירושים. הוא יכול להתעצבן, לריב, להגיד את מה שעל לבו, אבל לא לעזוב. אם הוא עובר את הדלת, אין לו לאן לחזור"
למה אתם חושבים שיש כל הזמן רינונים סביבכם על הדבר הזה?
אדל: "אנחנו זוג שמושך אש לטוב ולרע. ראו זוג חזק ושלם, זוג שמעורר קנאה, והתחילו לעשות מכל זבוב פיל".
מאץ': "מי לא אוהב שמתחילים איתו? מתנצל, אבל זה כיף. זה גורם לך להרגיש שאתה חתיך ונחשק".
אדל, את מפחדת שהוא יעזוב אותך?
"לא. יש את הפחד שכל מה שבנית ייהרס אחרי שסוף־סוף אנחנו במקום טוב, אבל אני כבר לא אהיה ברצפה אם זה יקרה. יחסי הכוחות השתנו. אני מעריכה את עצמי ואת מה שנתתי לו. מאץ' כבר יודע שאסור להגיד בבית את המילה פרידה או גירושים. הוא יכול להתעצבן, לריב, להגיד את מה שעל לבו, אבל לא לעזוב. אם הוא עובר את הדלת, אין לו לאן לחזור".
4 צפייה בגלריה
אדל בספלוב ומאץ' עבד
אדל בספלוב ומאץ' עבד
"מכבדת ומעריכה את אמא שלי, אבל מרחוק"
(צילום: רותם לבל, סגנון: גילי אלגבי)

בספלוב (28) ועבד (אוטוטו 28) נשואים כמעט שלוש שנים. אדל היא בעלת מותג תכשיטים ("מיי אנאבל") וחיבה יתרה לריאליטי (התחילה ב"המירוץ למיליון", המשיכה ל"איט גירלז", "היחידה", "האח הגדול" ועכשיו ניצחון מתוק ב"זוג מנצח VIP", ששודרה ברשת 13).
מאץ' (שנולד בשם מצליח, והכינוי מאץ' דבק בו) עובד בעסקי המסעדנות המשפחתיים (רשת מסעדות "מיתוס", פיש מרקט ושיפודי ציפורה). אביו הוריד הילוך, ומי שמנהל את העסקים זה גיסו של עבד והוא. בספלוב ועבד באים מרקע משפחתי שונה לחלוטין. עבד גדל במשפחה מתפקדת. הם ארבעה אחים, אביו התחיל ממסעדה אחת והתרחב, אמו גידלה את הילדים. בספלוב הגיעה מתא משפחתי מפורק. "כשהכרתי את המשפחה של מאץ', ראיתי מה אני רוצה. בית של חום, אהבה, ארוחות שישי ביחד ואמא שהיא לביאה".
"היחסים עם אבא שלי מדהימים. למרות שהוא עזב כשהיינו תינוקות, הוא נשאר בתמונה. היינו נפגשים ארבע־חמש פעמים בשנה, אבל מאז הקורונה לא ראיתי אותו. הוא עדיין לא פגש את הבת שלי"
לבספלוב יש אחות גדולה מנישואיה הראשונים של אמה, וכבר שבע שנים שהיא בנתק גם מאמה וגם מאחותה. היא עצמה נולדה מנישואיה השניים של אמה, ויש לה אח תאום. כשהייתה בת חודשיים אביה חזר לרוסיה, הפך לאיש עסקים אמיד מאוד, התחתן שוב ונולדו לו שני ילדים.
כשהיא נשאלת על ילדותה, בספלוב הופכת לחסרת סבלנות ("די, כבר לא מעניין לדבר על זה"). על פי פרסומים זרים, הנתק בין בספלוב לאמה ואחותה החל לאחר שסיפרה בראיונות על הילדות הלא פשוטה שלה, עם אמא שלא תמיד בסביבה ומגורים מחוץ לבית עם אחיה כבר בגיל 14. "היום, כשאני אמא, אני מכבדת ומעריכה את אמא שלי, אבל מרחוק".
איך היחסים עם אביך?
"מדהימים. למרות שהוא עזב כשהיינו תינוקות, הוא נשאר בתמונה. היינו נפגשים ארבע־חמש פעמים בשנה, אבל מאז הקורונה לא ראיתי אותו. הוא עדיין לא פגש את הבת שלי".
4 צפייה בגלריה
אדל בספלוב ומאץ' עבד
אדל בספלוב ומאץ' עבד
"השאלה בפוליגרף הייתה טריקית"
(צילום: רותם לבל, סגנון: גילי אלגבי)

הרבה זוגות עוברים משבר כשנולד הילד הראשון. איך היה לכם?
אדל: "הייתי מוכנה לאימהוּת. אני לא מבינה תלונות על לא לישון בלילה. סורי, למה ציפית? לצאת למועדון כל הלילה זה בסדר ולקום לילד זה לא בסדר? אם אישה יודעת להחזיק בית ולפנק את הבעל כמו שצריך, אז הכל נשאר כמו שהיה".
מה זה אומר לפנק את הבעל?
"כשמאץ' עובר את הדלת, יש רק שמחה. הוא יודע שהוא לא בא בעצבים כמו שהיה בניו־יורק. זה לצאת לדייטים, למסעדות, לטוס לחו"ל כזוג. עכשיו, אחרי 'זוג מנצח', נסענו שנינו ליוון. סורי, אבל בסוף, אחרי שהילדים יגדלו, אני אשאר בבית עם הבעל שלי. צריך לטפח את היחסים".
אפרופו זוג מנצח, בדיעבד, בגלל כל התגובות, זה היה רעיון טוב ללכת על זה?
אדל: "דיבורים של אנשים זה סתם. אנשים, למשל, אוהבים להגיד שאני איתו בגלל הכסף. אני באה ממקום של כסף".
מאץ': "אני מת על הדיבורים: 'היא איתו בגלל הכסף'. אם היו יודעים כמה זה טיפשי. בכלל, אבא שלה יכול לקנות אותי 200 פעם".
אדל: "הייתי מוכנה לאימהוּת. אני לא מבינה תלונות על לא לישון בלילה. סורי, למה ציפית? לצאת למועדון כל הלילה זה בסדר ולקום לילד זה לא בסדר? "
אדל נוזפת: "נו, מה זה המשפט הזה? לא מזיז לי מה אומרים. אני מאחלת לכולם נישואים ובית כמו שלנו. יש אהבה גדולה בינינו וכבוד. אנחנו לא רבים ולא צועקים. אנחנו מבינים אחד את השנייה בעיניים. אני עושה אותו מלך והוא עושה אותי מלכה".
ואיכשהו בכל זאת במשימת הפוליגרף מאץ' הודה שאת לא האהבה הכי גדולה שלו.
מאץ': "זו הייתה שאלה טריקית. אי־אפשר להשוות אהבה ראשונה לאהבה בוגרת. אחרי הפרידה מהאהבה הראשונה לא הבנתי איך החיים ממשיכים. אדל היחידה שיכולה להבין ולהכיל אותי. אני לא מכיר אישה שתסבול את זה שהגבר לא נמצא בבית לפעמים גם 17 שעות".
אחלה נוסחה לזוגיות, לא להיות בבית.
אדל: "יש חוק שבמשך השבוע אני לא מטרידה אותו, אבל שישי־שבת זה הסוף שלו. אני שופכת עליו את כל המידע, והוא מקשיב. לפעמים גם צריך לחזור על המסרים כמה פעמים אם זה דברים שאני רוצה או צריכה".
מאץ': "כשהיא מדברת אני מקשיב".
הריאיון המלא עם אדל בספלוב ומאץ' עבד מתפרסם בגיליון "לאשה" החדש, עכשיו בדוכנים
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button