המראה החדש של איילת שקד. במקום שמלות: מכנסיים גבוהים ונעלי עקב קלאסיות

לא תאמינו מי עומדת מאחורי המהפך האופנתי של איילת שקד

הלוק החדש של שרת הפנים כולל מכנסיים גבוהים במקום שמלות ועגיל הליקס במעלה האוזן. מי שאחראית על המייקאובר היא לא אחרת מהדוברת שלה, תומר הסהס (שמקבלת קצת עזרה מאמא)

פורסם:
כשאיילת שקד, שרת הפנים, הגיעה לפני שבועיים להתראיין בחדשות 12 עם ז'קט באדום עז, חולצת גולף לבנה מחמיאה, תספורת מדורגת ושיקית, ולבסוף, סימן ההיכר החדש: עגיל הליקס במעלה האוזן, קיבלנו את החותמת הסופית לכך שאירוע אופנתי מתחולל כאן. אם בשנה האחרונה חשבנו שמדובר בהתרחשות רנדומלית, הפעם האסימון נפל: פאשניסטה נולדה. ווטסאפ לשרה נועד לברר מי הסטייליסט/ית שעומד/ת מאחורי האפגרייד הזה. שקד ענתה: "זו הדוברת שלי! היא עוזרת לי".
תומר הסהס (26), הדוברת של שקד בשנה וחצי האחרונות, שמחה לשמוע שעבודתה לא נעלמה מעינינו: "אני אחראית למהפך שלה בשנה האחרונה", היא מספרת. "גדלתי בבית עם אמא שמבינה באופנה וירשתי ממנה את החוש האופנתי והמודעות לסטייל. כשהתחלתי לעבוד עם איילת נחרדתי מהבגדים שהיא לובשת. היא לבשה בגדים שלא מתאימים לה. הגזרות היו לא נכונות ולא התאימו למבנה הגוף שלה. אמרתי לה שהיא עושה לעצמה עוול ושהיא חייבת לעשות עם זה משהו. לתפיסתי, הציבור תופס את המנהיגים שלו גם על פי איך שהם נראים וכמה הם מוקפדים".
איך היא הגיבה?
"היא הייתה בלי אגו, מוכנה לגמרי לשמוע. הגעתי אליה עם פרזנטציה מוכנה. עברנו על תמונות שלה באינסטגרם והסברתי לה איפה הטעויות".
2 צפייה בגלריה
הדוברת שאחראית לשינוי הגדול של שקד, תומר הסהס
הדוברת שאחראית לשינוי הגדול של שקד, תומר הסהס
הדוברת תומר הסהס. "כל בוקר איילת שולחת לי תמונה של מה שהיא תלבש"
(צילום: אלבום פרטי)

ומה קרה משם?
"התחלנו תהליך. הלכנו לחנויות ביחד: 'סטייל פור רנט', 'זארה' ו'מנגו', וקנינו בגדים. על כל בגד חדש שהיא מכניסה לארון, היא מוציאה אחד. אני מזמינה לה בגדים באינטרנט. כשאני הולכת לקנות לי בגדים, אני קונה גם לה. אין יותר שמלות: יש מכנסיים גבוהים ונעלי עקב קלאסיות שמאריכות את הרגל. גם הכנסנו הרבה חגורות. אפילו את משקפי השמש שלה החלפנו. כשהיא יוצאת לאירוע עם תיק שהוא 'וואו', אנחנו בונות סביבו את הלבוש. עם ההתקדמות התחלנו להשתגע: עגילים מטורפים באוזניים, עגילים מטפסים, עגילי הליקס. אגב, הם הכי לא ממותגים, חלקם מעלי אקספרס. בהתחלה הם הגיעו מקופסת התכשיטים שלי, עכשיו יש לה כבר את האוסף שלה".
מה לגבי השיער?
"שלחתי לה תמונות עם כל מיני תסרוקות. למשל, את הקוקו ההדוק עם השביל באמצע שצולמה איתו באירוע פתיחת העונה החדשה של בית ליסין, אני עשיתי לה. זה מראה סופר־קלאסי. אין יותר להסתרק קצת ולצאת מהבית. אני עושה לה גם בייביליס".
"עם ההתקדמות התחלנו להשתגע: עגילים מטורפים באוזניים, עגילים מטפסים, עגילי הליקס. אגב, הם הכי לא ממותגים, חלקם מעלי אקספרס"



איך את מוודאת שהיא לבושה נכון?
"כל בוקר איילת שולחת לי תמונה של מה שהיא תלבש, ואני שולחת לאמא שלי לאישור אחרון. המילה האחרונה היא של אמא שלי, סיגי, שמכונה בחיבה צ'ופ. לפעמים איילת מזכירה ואומרת לי, 'תשלחי תמונה לצ'ופצ'ופ'".
לא מפתיע שהשרה שקד תלמידה טובה שמפנימה את החומר.
"לאט־לאט איילת התחילה לקבל פידבקים מעולים על ההופעות שלה, וזה גורם למוטיבציה. עד אז היא קיבלה ביקורות לא טובות על ההופעות שלה. היא לומדת מהר מאוד. מספיק להגיד לה פעם אחת שזה הולך עם זה - והיא מבינה איך לשלב".
"כל בוקר איילת שולחת לי תמונה של מה שהיא תלבש, ואני שולחת לאמא שלי לאישור אחרון. המילה האחרונה היא של אמא שלי"
יכול להיות שאיילת גם רזתה מעט? זה נראה ככה.
"יש מצב. ושוב, זה קשור לכך שהבגדים שהיא לובשת נכונים לה. מה שכן, התחלנו ללכת ביחד לפילאטיס מכשירים אצל לאה שנירר בהרצליה".
למען האמת, סופר־מפתיע שמי שמכונה "נסיכת הקרח" עפה איתך ככה.
"לא יודעים על איילת שהיא פתוחה בראש וסופר־זורמת. היא יודעת במה היא טובה ובמה לא ונותנת לאחרים לנהל את האירוע. אני גאה בה. לא פשוט לאשה בפוזיציה שלה, בגיל שלה, לעבור כזה שינוי".
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button