emc2 אבקות חלבון טעימות

מינימום קלוריות במקסימום טעם וכמובן...חלבונים!

EMC2 זו אבקת חלבון ממש טעימה (!) שתספק לכם את כל החלבון שאתם זקוקים לו במינימום קלוריות, בין אם אתם מתאמנים ובין אם לא (כדאי להתחיל...). למה חשוב לצרוך חלבונים, מה הייחוד של EMC2, ואילו טעמים קיימים? קואוצ'רית התזונה אריאלה ברקוב עונה על כל השאלות הנפוצות

מוגש מטעם חברת EMC2
עודכן:


2 צפייה בגלריה
אבקות חלבון emc2
אבקות חלבון emc2
emc2 אבקות חלבון טעימות
(IKa design)

היזם בועז מלכה, נשוי פלוס שלושה, ירד כ-47 ק״ג ממשקלו. במהלך תקופת ההרזיה הוא נעזר מאוד באבקות חלבון בשל ערכיהן התזונתיים וכמות החלבון הגבוהה שהן מכילות, אך לצערו לא נהנה מהטעם. אז כיאה ליזם הוא החליט להפיק את אבקת החלבון המושלמת, שתהיה גם טעימה!
תכירו את EMC2, שפותחה בניו יורק במשך שנתיים ויוצרה גם בישראל בגלל הכשרות תחת הפיקוח של הדיאטן הקליני לתזונת ספורט, גיא שלמון. היא מיוצרת ממי גבינה, ומלבד הטעם הטוב ללא טעמי לוואי היא מכילה כמות גבוהה של חלבון טהור ונקי ללא סוכרים ושומנים הנקרא איזולט, וניתן לצרוך אותה כשייק או להכין איתה קינוחים כמאפים, מוסים, פנקייקים, גלידות, עוגות, מאפינס ועוד – במקום קמח.
ביקשנו מאריאלה ברקוב, מאמנת כושר, בעלת סטודיו בהרצליה וקואוצ׳רית לתזונה, המלווה את החברה בפיתוח המוצר, לענות על שאלות חשובות.
מדוע בכלל חשוב לצרוך חלבונים?
1. בראש ובראשונה: אכילת חלבונים תגרום לנו לחוש שובע.
2. חלבונים הם אבני הבנייה של השרירים, וצריכתם חשובה גם להגברת הכוח הפיזי שלנו.
3. צריכת חלבונים מסייעת בשמירה על עצמות חזקות.
4. הגברת רמת החלבונים בגוף תפחית את החשק למזון מהיר ולנשנושים ליליים.
5. חלבון מאיץ את תהליך חילוף החומרים ומגביר את קצב שריפת השומנים.
6. צריכת חלבונים עשויה להפחית את המדדים של לחץ הדם, הכולסטרול הרע והטריגליצרידים.
7. חלבון מסייע לשמור על המשקל לאורך זמן ולהתמיד בתהליכי ירידה במשקל.
8. חלבון עוזר לגוף לתקן את עצמו אחרי פציעות, החלמה מניתוחים וחולי. לכן בתקופות האלה חשוב להקפיד אף יותר על צריכתם.
9 . צריכתם של חלבונים חשובה מאוד לשמירה על גוף חטוב וחזק (מגיל 25 הגוף מאבד בין 0.5 ל-1% ממסת השריר). אכילתם של חלבונים באופן קבוע תמנע את הניוון השרירי הזה.
10 . החלבון בונה את תאי העור, השיער והציפורניים, אז אם אתם רוצים אותם ויטליים תאכלו חלבונים.

"הגברת רמת החלבונים בגוף תפחית את החשק למזון מהיר ולנשנושים ליליים"


למה כדאי לצרוך אבקות חלבון ולא להסתפק רק בחלבון שיש לנו במזון?
אדם המתאמן בפעילות גופנית צריך לצרוך בין 1.5 ל-2 גרם חלבון לכל ק"ג ממשקל גופו. כלומר, אדם במשקל 60 ק"ג צריך לצרוך 120 גרם חלבון. ביצה נחשבת לחלבון הכי איכותי אחרי מי הגבינה. כמות הקלוריות בביצה בינונית כ-70, כמות החלבון 6 גרם. כדי להגיע לכמות החלבון שיש בסקופ חלבון (כף המדידה של האבקה), 27 גרם, נצטרך לאכול קרוב ל-5 ביצים - 350 קלוריות.
אבקת החלבון שלנו תסייע לצרוך כמות גדולה של חלבון (בדרך כלל כמעט 30 גרם חלבון למנה), תוך שמירה על מניין קלורי נמוך (סביב 120 קלוריות למנה), כמעט ללא סוכר או שומן, להבדיל ממוצרים אחרים שמספקים כמות חלבון דומה אבל בעבור יותר קלוריות, שומן וסוכר.

2 צפייה בגלריה
אריאלה ברקוב emc2
אריאלה ברקוב emc2
אריאלה ברקוב עם אבקות החלבון emc2. סיימתם את המיכל? תעשו ממנו משקולת.
(באדיבות המצולמת)

"באבקת החיטוב המושלמת הזו ישנה כמות גבוהה מאוד של 3 חומצות אמינו BCAA . צריכתן תסייע לנו להשיג את המראה המחוטב שכולנו חושקים בו, תוך התאוששות טובה ומהירה של השרירים בגופנו"


למה דווקא EMC2?
1. באבקת הקסמים הזו יש כ-27 גרם חלבון ללא סוכר, ללא שומן וסך הכל 118 קלוריות. אין שום מוצר שמתחרה בנתונים הללו.
2. האבקה הזו כל כך טעימה! ללא טעם הלוואי שאתם מכירים מניסיון עם אבקות אחרות. ניתן להשיג אותה בטעמים שוקולד סופלה, עוגת וניל, מייפל קינמון, קצפת ועוגיות. טעם של קינוח הורס, לא להאמין שמדובר במנת בריאות, קל, מהיר ונוח להכנה. אפשר להוסיף מים ויש שייק, או לאפות כל דבר כתחליף קמח.
3. החלבון במוצר איכותי מאוד, אין שום מוצר בשוק שיש בו 97% איזולט. חלבון האיזולט תומך בתהליכים בוני שריר. אם מתאמנים וצורכים אבקת איזולט רואים תוצאות מאוד מהירות. מכיוון שאין בה סוכרים ושומנים כלל היא אידיאלית לתקופת חיטוב ולהגדלת מסת השריר ללא עלייה ברמות השומן בגוף.
4. בשל הכמות הגבוהה של האיזולט האבקה מתנהגת באפייה כמו קמח, וניתן לאפות איתה עוגות, עוגיות, מאפים, לחמים וכו' (להבדיל מאבקות אחרות שבהן המאפים יוצאים יבשים).
5. באבקת החיטוב המושלמת הזו ישנה כמות גבוהה מאוד של 3 חומצות אמינו שהגוף איננו יודע לייצרן לבד ולכן עלינו לספק אותן ממקור חיצוני והן הוואלין, איזולאוצין ולאוצין – בקיצור: BCAA . צריכתן תסייע לנו להשיג את המראה המחוטב שכולנו חושקים בו, תוך התאוששות טובה ומהירה של השרירים בגופנו.
6. המכל מעוצב בצורת משקולת. סיימתם את המכל?
- מלאו אותו במים ותקבלו בקבוק מים כיפי לשתייה או משקולת של 2 ק"ג.
- מלאו אותו בחול ותקבלו משקולת של 4 ק"ג.
האם האבקה מיועדת רק לספורטאים?
ממש לא. היא מצוינת גם לאלה שעוסקים בספורט כתחביב או שלא מתאמנים בכלל אבל מבקשים לבנות תפריט תזונתי מאוזן ומסודר ורוצים ליהנות מטעם מתוק ומשובח עם מינימום קלוריות ועוד כמות גבוהה של חלבונים. אגב, זה פתרון טוב במיוחד לצמחונים שסובלים לרוב מחוסר כרוני בחלבון.

איפה משיגים?

אריאלה ברקוב, קאוצ'רית תזונה
פורסם לראשונה: 11:05, 29.06.21
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button