דור דור הררי. "אני צריך להפסיק להיגרר להרפתקאות פיזיות שאני לא יכול להרשות לעצמי ולהיפצע"

"בלילה, כשאני מרגיש את כל הכאבים, אני אומר לעצמי: יא חתיכת מטומטם"

סודות החיטוב של השחקן, המוזיקאי והרקדן דור הררי ("השוטרים" ו"המפקדת"), שעד גיל 33 לא דרך במכון כושר ("לא הבנתי את הרעיון של לרוץ במקום"). ולא תאמינו כמה שעות הוא ישן בלילה, אם לא מעירים אותו

פורסם:
דור הררי (34), שחקן, מוזיקאי, רקדן ויוצר, מככב בסדרות "השוטרים" ו"המפקדת" ומשחק בתפקיד ראשי בהצגה "בלוז לחופש הגדול" בבית ליסין, בזוגיות.
עוד סודות של סלבס:
מהו לו"ז הכושר השבועי שלך? "כשאני לא פצוע, וזה משהו שקורה הרבה לצערי, אני הולך שלוש פעמים בשבוע למכון. בתור שחקן ורקדן אני משחק בהצגות פיזיות מאוד, וגם זה סוג של כושר. את מכון הכושר גיליתי רק לפני שנה. זה קרה כשעמדנו לצלם את 'השוטרים 2'. הצעתי שהדמות של באומן שאני מגלם תהיה בנויה היטב. ביולי לפני שנה נכנסתי לאימונים אינטנסיביים, עשיתי שינוי תזונתי, והפכתי לקרנף".
איך יכול להיות שעד גיל 33 לא דרכת במכון? "נראה לי שכל חייל קרבי שטחן (הוא שירת במגלן - נ"ש) לא רוצה להזיע כל הזמן אחרי השירות אלא לנוח. חוץ מזה הייתי רקדן מקצועי וזה שומר על כושר כמובן. לא הבנתי את הרעיון להרים משקלים כבדים ואת הרעיון הזה של לרוץ במקום מול המסך על ההליכון. היום אני באיזושהי מערכת יחסים עם ההרגל החדש".
2 צפייה בגלריה
דור הררי
דור הררי
"עשיתי שינוי תזונתי, והפכתי לקרנף". דור הררי
(צילום: עדן חלמיש)
השלם: אם אני לא מתאמן במשך שבוע, אני מרגיש... "לא יצירתי. המחשבות נכנסות ללופ. האימונים פותחים את המחשבה. זאת מנטרה שאני עושה סט אחרי סט, זה כאב מתוק שמשחרר. לא להתאמן הפך לדבר מתסכל".
מהם הרגלי התזונה שלך? "קוואקר בבוקר, חזה עוף או שניצל בצהריים עם אורז ופסטה, בערב טונה עם אורז ופסטה. ככה זה כבר שנה. כשהייתי בהעלאת מסה היה גם שייק חלבון. לפני זה הייתי אוכל רק ג'אנק, אבל תמיד הייתי רזה".
איזה מאכל בריא אתה מכין ממש טעים? "קוואקר עם קצת דבש וקינמון. זה נשמע מזעזע, אבל זה אפס זמן הכנה ומקסימום טעם".
מה הגילטי פלז'ר התזונתי שלך? "עד לא מזמן כל התפריט שלי היה גילטי, היום רק מדי פעם אני חורג בהזמנה של מוקפץ או בורגר מוולט".
"אם לא מעירים אותי, אני ישן 12 שעות מינימום. לימודי המשחק, שהיו נוקשים, גרמו לי להבין שאם אני קם שעה אחת קודם אני מתחיל את היום באיזי ויכול לנשום רגע. מי היה מאמין שאקח מעצמי שעת שינה יקרה רק בשביל להיות בסבבה"
הרגל או טרנד בריא שאימצת לאחרונה? "השינוי בתזונה שעשיתי בשנה האחרונה. אני מרגיש קליל יותר ושאני מכניס לגוף בריאות".
הרגל לא בריא שתשמח להיפטר ממנו? "להפסיק להיגרר להרפתקאות פיזיות שאני לא יכול להרשות לעצמי ולהיפצע. בלילה, כשאני מרגיש את כל הכאבים, אני אומר לעצמי: יא חתיכת מטומטם".
האם סיגלת הרגלים חדשים נוספים? "כן, לישון פחות. אם לא מעירים אותי, אני ישן 12 שעות מינימום. לימודי המשחק, שהיו נוקשים, גרמו לי להבין שאם אני קם שעה אחת קודם אני מתחיל את היום באיזי ויכול לנשום רגע. מי היה מאמין שאקח מעצמי שעת שינה יקרה רק בשביל להיות בסבבה".
(דור הררי | לא ידעת)

מתי לאחרונה כיבית את הסלולרי? "לא זוכר, אולי כשסנכרנתי את הטלפון. אני מכור כנראה כמו כולם".
מה הדבר הראשון שאתה עושה בבוקר? "פותח את הטלפון כדי לראות הודעות".
מתי בפעם האחרונה הרגשת מאושר? "עשייה גורמת לי אושר. כתבתי לחן חדש לשיר שיצא לפני חודש, וזה היה רגע של אושר ענק".
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button