סיון קליין. "שנ"צ קצר באמצע היום עושה אותי ממש מאושרת"

סיון קליין: "לא להתאמן שבוע? רק אם אני חולה או בחו"ל"

תפריט שבנוי על חלבונים וירקות, אימוני כוח אינטנסיביים עם משקולות בעצימות גבוהה, וחליטות צמחים במקום קפה (אבל גם לא מעט יין). השגרה של מגישת הטלוויזיה והסטודנטית לסיעוד סיון קליין - והגילטי פלז'ר שהיא לא יכולה בלעדיו

פורסם:
סיון קליין (38), מגישת טלוויזיה וסטודנטית לסיעוד, פרזנטורית של ברא צמחים, נשואה ואם לשניים.
מהו לו"ז הכושר השבועי שלך? "אני מתאמנת 2־3 פעמים בשבוע אימוני כוח אינטנסיביים בחדר כושר עם משקלים ועצימות גבוהה. בנוסף אני רצה בשארית כוחותיי שישה ק"מ עוד פעם אחת לפחות בשבוע".
עוד סודות של סלבס:
איזה אימון עשית והפסקת כי זה היה פשוט בלתי נסבל? "אני מאוד אוהבת ספורט ואת כל סוגי הספורט, אבל היוגה והפילאטיס קצת איטיים לי מדי. אני אוהבת קושי, אבל הקצב לא נכון לי".
השלימי: אם אני לא מתאמנת במשך שבוע, אני מרגישה... "אין דבר כזה, באמת. ואם זה קרה פעם ב... אז זה יהיה רק שבוע ואני אחזור. זה בטח קרה כי הייתי חולה או בחופשה בחו"ל".
"אני אוהבת יין ושותה לא מעט. יש לי חולשה גם לקורנפלקס כריות, רוגלך ועוגיות שוקולד צ'יפס וגם להמבורגר ופיצות. זה קורה לי לפחות פעמיים־שלוש בשבוע"
מה הדבר הראשון שאת עושה בבוקר? "שותה חליטת צמחים שהותאמה לי במיוחד. זה מחליף לי את הקפה ואת האקמול אם יש לי כאב ראש. בקיצור, זה ממש מיישר אותי".
על קצה המזלג, מהם הרגלי התזונה שלך? "יש לי תפריט די מסודר שבנוי על חלבונים וירקות בעיקר, אבל אני אוכלת פחמימות כמו פסטה למשל. לאחרונה הפסקתי לשתות קפה ועברתי לחליטות צמחים ותה ירוק, ואני שותה גם שייקים מחוזקים בסמבוק שחור או באסאי".
יש משהו מאזן בחיים היברידיים. קליין במדים

מה הגילטי פלז'ר התזונתי שלך? "יש לי מלא כאלה. קודם כול, אני אוהבת יין ושותה לא מעט. יש לי חולשה גם לקורנפלקס כריות, רוגלך ועוגיות שוקולד צ'יפס וגם להמבורגר ופיצות. זה קורה לי לפחות פעמיים־שלוש בשבוע".
איזה תכשיר טיפוח תמיד יש לך בתיק? "קרם ידיים. אני מתמחה בבית חולים, ומרוב שאני מחטאת את הידיים העור מתייבש. זאת פשוט חובה לשים קרם".
מתי בפעם האחרונה כיבית את הסלולרי? "אני לא מכבה אותו, אלא אם כן יש לי תקלה בטלפון".
משהו קטן שיכול לגרום לך אושר? "אני מתעוררת מוקדם מאוד בכל בוקר, אז שנ"צ קצר באמצע היום עושה אותי ממש מאושרת".
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button