תום גרציאני. "גיליתי שיש למים תכונות מדהימות כששותים אותם בצורה הטובה ביותר שלהם"

השחקן תום גרציאני: "אני שותה מים אלקליניים - זה מונע קמטים ועוזר בעיכול"

מה הדבר הראשון שהוא עושה בבוקר, על איזו ארוחה הוא מדלג ולמה הוא לוקח קורסים בסיינטולוגיה? תום גרציאני ("פאודה", "הלהקה") חושף את סודות הגזרה והאושר

פורסם:
תום גרציאני (33), שחקן, משתתף בעונה החדשה של "פאודה" ומשחק בהצגה "הלהקה" של התיאטרון הארצי, רווק.
מהו לו"ז הכושר השבועי שלך? "שלוש פעמים בשבוע אני בחדר הכושר, עושה שם בעיקר אימוני כוח. בנוסף אני משחק טניס פעמיים בשבוע, זה עונה על עניין האירובי".
איזה אימון עשית והפסקת כי זה היה פשוט בלתי נסבל? "יוגה. לא הצלחתי להתמיד, לא מצאתי עניין בזה. צריך להפעיל הרבה משמעת עצמית, וזה כנראה לא היה מספיק חשוב לי. הייתי שמח להיות גמיש יותר, אבל נראה לי שאסתדר גם בלי זה".
קראו עוד:
השלם: אם אני לא מתאמן במשך שבוע, אני מרגיש...
"שאני מאכזב את עצמי ואת הגוף שלי. אני לא מכור, אבל אני מבין את הערך של האימון. אני פוחד שאצטרך להתחיל אחרי הפסקה כי זה דורש הרבה כוח רצון".
מהם הרגלי התזונה שלך? "אני מדלג על ארוחת בוקר ולא אוכל במשך שלוש שעות מהרגע שאני קם. אני אוכל שתי ארוחות גדולות ביום שמורכבות מחלבונים וירקות. את הפחמימות, כמו תפוח אדמה, אורז או לחם, אני אוכל אחרי אימוני הכוח במכון הכושר. בנוסף, פעם בשבוע, בארוחת שישי אצל אמא, אני מרשה לעצמי ליהנות".
"אני מדלג על ארוחת בוקר ולא אוכל במשך שלוש שעות מהרגע שאני קם. אני אוכל שתי ארוחות גדולות ביום שמורכבות מחלבונים וירקות. את הפחמימות, כמו תפוח אדמה, אורז או לחם, אני אוכל אחרי אימוני הכוח"
איזה מאכל בריא אתה מכין ממש טעים? "חזה עוף מוקפץ עם תרד, בצל ופטריות, שמן שומשום, רוטב דגים, מלח, פלפל וצ'ילי - מקבל תגובות שזה אש. זו ארוחת חלבון וירקות טובה. אני מאוד אוהב לבשל באופן כללי. אני יודע לעשות המבורגרים ממש טובים מבשר טחון ואני עושה גם קרם תירס וקרם גזר ממש טעימים".
מה הגילטי פלז'ר התזונתי שלך? "המבורגרים, חד־משמעית".
2 צפייה בגלריה
הלהקה
הלהקה
גרציאני בפרימיירה של "הלהקה"
(צילום: ענת מוסברג)
איזה תכשיר טיפוח תמיד יש לך בתיק? "אני שותה מים אלקליניים שמועשרים במינרלים ובנוגדי חמצון. זה מונע הזדקנות וקמטים ועוזר בעיכול. גיליתי שיש למים תכונות מדהימות כששותים אותם בצורה הטובה ביותר שלהם".
מתי בפעם האחרונה כיבית את הסלולרי? "אני די מכור להודעות ובודק מה קורה. האמת שאני לא לוקח מספיק הפסקות מהנייד. זה מבהיל קצת לא להסתכל עליו שעתיים־שלוש, אבל נתת לי רעיון. נראה לי שאני צריך לעשות לעצמי הפסקות. אה, רגע, בזמן הטניס אני לא נוגע בו שעתיים. זה נחשב?".
מה הדבר הראשון שאתה עושה בבוקר? "שותה כמעט ליטר מים, עוד לפני שאני מצחצח שיניים. זו דרך מצוינת להתחיל את היום".
אספרסו חזק או תה ירוק? "נס קפה וקפה הפוך לפחות ארבעה ביום. אני אוהב ואני חושב שאני מכור. תה אני שותה פעמיים בשנה".
שיעור קבלה או סדנת מדיטציה? "אם אני חייב לבחור אז שיעור קבלה, אבל לא עשיתי את שניהם. מה שאני כן עושה זה קורסים בסיינטולוגיה. זה נותן ידע וכלים בכל תחום שרוצים לשפר בחיים".
מתי בפעם האחרונה הרגשת מאושר? "ביום ההולדת ה־70 של אבא שלי. היו לי כל הסיבות להיות מאושר ולהגיד תודה".
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button