Soft Hiking. "המטרה היא פשוט ליהנות"

צעידה זה כן פיקניק: טרנד הכושר שמיטיב גם עם הנפש

מתעצלים להשלים את מכסת הצעדים? צמד טיילות בריטי מציעות לשחרר את שעוני הכושר לטובת Soft Hiking - טיולים רכים בטבע. למה זה כדאי ואיך לאמץ את הטרנד

פורסם:
אם טרקים וטיולי שטח מאתגרים הם לא בדיוק כוס התה שלכם, ואולי אפילו המחשבה על מכסת הצעדים היומית מכניסה אתכם לסטרס, יש מצב שהטרנד החלופי הזה מגיע בדיוק בזמן כדי לתת לכם דחיפה קטנה לצאת מהבית.
טרנד הכושר (אם אפשר לכנות את זה כך) הכי מרגיע כרגע נקרא Soft Hiking והוא ממשיך את הקו של מגמת החיים הרכים שכבר סיפרנו לכם עליה ממש לאחרונה. בדומה לגישה הרכה שחומלת על היומיום שלנו, הטרנד החדש מציע הזדמנות מרוככת לשפר הרגלים, כשהפעם מדובר בהרגלי התנועה שלנו.
קראו עוד:
הכול התחיל בצמד הטיילות הבריטי, אמילי תורנטון ולוסי הירד (softgirlswhohike@), שהחליטו להראות לעוקבים שלהן בטיקטוק שטיולים זה לא רק עניין לחובבי שטח משקיענים, אלא משהו שכולנו יכולים - וצריכים - לעשות יותר. "המטרה היא פשוט ליהנות", הן מצהירות, "לא לדחוף את עצמנו עד הקצה או לתקתק צעדים. טיול רך הוא השמחה הטהורה של בילוי בטבע והנעת הגוף". הפוסט הזה תקתק אגב יופי של צעדים וחצה עד כה את רף ה־375 אלף צפיות.
@softgirlswhohike Replying to @LousLife good question! we kind of coined the term ourselves. heres what it’s all about 🤎 #girlswhohike #hikinguk #hiketok #bestfriends #softhiking #softgirlswhohike #softlife ♬ pluto projector - al

אז איך גם אתם יכולים ליישם את הטיולים הרכים האלה, שבקיצור היינו מכנים אותם פשוט "טיולייט"? מייסדות הטרנד ממליצות לקחת לאט את הזמן, לשחרר את מד הצעדים, שעוני הכושר ואפילו את הנייד, לשוטט בשלווה בשבילים, להתבונן בצמחייה ובבעלי החיים ולא לשכוח לעצור להפסקות מים וחטיפים. בכל זאת, באנו ליהנות.
אמילי ולוסי. טיולים לא חייבים להיות סיפור קשה

כידוע, לשהייה בחיק הטבע השפעה מיטיבה על הנפש, כך שהרווח הוא קודם כול רגיעה וחיבור לטבע. ומהצד הפיזי? מומחי כושר שהתייחסו למגמה מסבירים שבניגוד לטיולים מסורתיים, הטיולים הרכים נגישים לכל רמת כושר וזו דרך טובה לתרגל פעילות גופנית בעצימות מתונה ועל הדרך לשפר קצת מדדים. זאת בהנחה שלא הגזמתם עם ההמלצה ליטול חטיף קטן בכל עצירה.
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button