בנימין נתניהו לא יגיע מחר בבוקר (יום א') לבית המשפט המחוזי בירושלים, שם יתקיים הדיון השני במשפטו, שאמור לעסוק בלוח הזמנים לקראת דיוני ההוכחות.


מדובר בדיון תזכורת, ללא נוכחות הנאשמים נתניהו, שאול ואיריס אלוביץ' ונוני מוזס, שקיבלו פטור מהתייצבות. בשל מגיפת הקורונה יש הגבלה על מספר המשתתפים באולם, ולכן רק נציג אחד מכל אחד מהצדדים יוכל להשתתף בדיון.
רק לאחרונה החליף ראש הממשלה נתניהו ייצוג משפטי: סנגורו עו"ד מיכה פטמן התפטר לאחר שוועדת ההיתרים לא אישרה לנתניהו לקבל מימון של עשרה מיליון שקלים מאיש העסקים ספנסר פרטרידג' עבור הגנתו המשפטית. עו"ד יוסי שגב הודיע על הצטרפותו לצוות ההגנה של נתניהו לצידו של עו"ד עמית חדד.
בדיון צפויים הצדדים לעדכן את בית המשפט עד כמה התקדמו בלימוד חומרי החקירה, ולמסור מועדים אפשריים מבחינתם לתחילת דיוני ההוכחות. ייתכן שגם מספר הדיונים השבועיים יעלה לדיון.
בדיון הקודם טענו סנגוריו של נתניהו כי לנוכח היקף חומרי החקירה, הם לא יהיו ערוכים לתחילת שלב ההוכחות לפני ינואר 2021 לכל המוקדם. התובעת, ליאת בן ארי, טענה מנגד כי "אם היום מתחילים לקרוא את חומר החקירה הייתי אומרת שצריך שלושה ארבעה חודשים, אבל התיק הזה לא נולד היום".