4 צפייה בגלריה
ראש מח"ש, קרן בר מנחם
ראש מח"ש, קרן בר מנחם
ראש מח"ש, קרן בר מנחם
(צילום: עופר עמרם)
חצי שנה לאחר חשיפת ynet את פרשת החניה הפרטית שקיבל מפקד מחוז מרכז, ניצב עמי אשד, ולאחר שהתיק הועבר להליך משמעתי, מותח נציב תלונות הציבור השופט בדימוס דוד רוזן ביקורת על מח"ש. הוא אפשר לעו"ד פיני פישלר להגיש ערעור על ההחלטה לסגור את התיק הפלילי, תוך שהוא מותח ביקורת חריפה על ראש מח"ש קרן בר מנחם ועל ההחלטה שלה שלא לאפשר הגשת הערעור.
למפקד מחוז מרכז ניצב עמי אשד יש חניה פרטית בבניין שבו הוא מתגורר בכפר סבא. מתוקף תפקידו הבכיר הוא נהנה גם מרכב משטרתי ומנהג צמוד. במשך זמן רב אכן הצליח להסתפק בחניון הבניין, אבל אז הוא ביקש לשמור עבורו מקום חניה ברחוב, על חשבון שכניו, בנימוק של "צרכים מבצעיים", לאחר שהתברר לו כי הרכב המשטרתי אינו מתאים למידותיה הצרות של החניה בבניין.
4 צפייה בגלריה
עמי אשד
עמי אשד
ניצב עמי אשד והחניה ששוחררה
(צילום: דוברות המשטרה)
4 צפייה בגלריה
ביטול חניה של עמי אשד פקד מחוז מרכז  משטרה משטרת ישראל
ביטול חניה של עמי אשד פקד מחוז מרכז  משטרה משטרת ישראל
(צילום: יאיר שגיא)

4 צפייה בגלריה
דוד רוזן
דוד רוזן
דוד רוזן
(צילום: עופר עמרם)
מיד עם החשיפה ב-ynet הודיע ניצב אשד כי הוא מוותר על החניה שקיבל מהעירייה "כדי למנוע לזות שפתיים". עו"ד פיני פישלר הגיש תלונה במח"ש שבדקה את הנושא, אבל זו החליטה כי אין היבטים פלילים והעבירה הנושא למחלקת משמעת.
עו"ד פישלר ביקש להגיש ערער אבל במח"ש סירבו. בין היתר הסבירו לו: "פנייתך שאליה צורפה כתבה מהאינטרנט אינה מצדיקה פתיחת תיק חקירה חדש ונוסף".
השופט בדימוס רוזן ראה בחומרה את ההחלטה הזאת וכתב: "התמונה שמצטיירת מעמדת הפרקליטות בעניין זה, ולו למראית עין, הינה של פרקליטות המבקשת לכסות ולבצר החלטותיה בעבירות ציבוריות שכאלו".
הוא הוסיף כי לאור הדברים הוא מאפשר לעו"ד פישלר להגיש ערעור לצורך בחינה מחודשת של התיק בפן הפלילי.
מהמחלקה לחקירות שוטרים נמסר בתגובה כי "החלטת הנציב רוזן לא דנה בגופה של ההחלטה בתיק החקירה. ההחלטה לא מצאה את התלונה בעניין זה מוצדקת. החלטת הנציב רוזן דנה אך ורק בשאלת מעמדו של פונה ציבורי כבעל זכות ערר".