המשטרה מסרה היום (ב') לבית משפט השלום בתל אביב הצהרת תובע לקראת הגשת כתב אישום נגד ירין שרף (21), שחשוד באונס נערה בת 13 במלונית קורונה לנוער בסיכון במרכז הארץ. "מדובר בתיק כבד היקפים לא מבוטלים", ציין השופט אור ממון בהחלטתו להאריך את מעצרו של שרף בארבעה ימים נוספים.
לפי החשד, שרף הכה וחנק את הנערה במלונית, ניסה לשדל אותה לצרוך איתו סמים ואלכוהול ותקף אותה מינית פעמיים בחדר שלה.
2 צפייה בגלריה
 הארכת מעצר לירין שרף החשוד באונס קטינה במלונית קורונה
 הארכת מעצר לירין שרף החשוד באונס קטינה במלונית קורונה
הסתיר את פניו. החשוד ירין שרף בהארכת המעצר
(צילום: מוטי קמחי)
נציג המשטרה, יבגני קפילביץ', אמר בדיון היום: "יש לנו היקף חומרים גדול עם הרבה עדויות ועוד דברים שייכנסו לכתב האישום, ולא ביקשנו ימי מעצר על פעולות חקירה אלא על גיבוש כתב האישום".
פרקליטו של החשוד, עו"ד ניר דוד, אמר: "איכות התיק לא נמדדת לפי הכמות אלא לפי האיכות, זה לא משנה אם יש חמישה קלסרים או קלסר וחצי קלסר. יש כאן קלסר וחצי בקושי, ומתוכו חצי קלסר זה אולי מהותי לכתב אישום. הכמות היא קטנה עד מאוד.
"בתיק הזה, מיום המעצר הראשון, יש פרקליט מלווה שעובד עם המשטרה ומנחה אותה כדי לפעול כך שיש צורך בחמישה ימים ללמוד. זה תיק קטן בכמותו ובאיכותו".
2 צפייה בגלריה
ירין שרף ושוטרי מז"פ במלונית הקורונה במרכז הארץ
ירין שרף ושוטרי מז"פ במלונית הקורונה במרכז הארץ
ירין שרף ושוטרי מז"פ במלונית הקורונה במרכז הארץ
(צילום: מוטי קמחי )
המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו של שרף בחמישה ימים נוספים, אולם השופט ממון נעתר כאמור לארבעה ימים.
בהחלטתו ציין השופט: "בתיק זה חומר הראיות מוכר לבית המשפט מהדיונים הקודמים שהתנהלו, וגם בדיון היום ראיתי מסמך שיש בו להוסיף את חומר הראיות לגבי אחת העבירות הנחשדות. למרות טענות הסנגור, לטעמי מדובר בתיק כבד היקפים לא מבוטלים וגם סוגיות משפטיות שיש לתת עליהן את הדעת כראוי".

אמה של הנערה הגיעה גם לדיון היום. באחד הדיונים הקודמים פנתה האם לשופט ואמרה: "החיים שלה נמחקו לחלוטין, המעשה הזה הוא מעשה נבזה. אני מבקשת להעניש את הפושע האכזרי במלוא חומרת הדין על זה שגמר לילדה את החיים וצילק אותה לעולם ועד. לילדה שלי נגמרו החיים".
האם אמרה אז עוד: "אני פה ברגליים רועדות ובלב נשבר. שלא יראה אור יום אותו פושע. אותה ילדה תמימה וטהורה לא עשתה כלום, היא נטרפה על ידי חיית אדם שלא שלט ביצרים שלו".
התקיפה המינית אירעה לפי החשד במלונית קורונה של משרד הרווחה. שרף הוא במקור מיישוב בבנימין ובאחרונה התגורר בשדרות. במקביל לחקירה התברר כי הצעיר הפעיל עמוד ברשת טיקטוק שאליו נחשפו יותר מעשרת אלפים עוקבים, ופרסם שלל התבטאויות פוגעניות ומחפיצות כלפי נשים.
עוד התברר בחקירתו, כי שרף נשמע אומר לחבריו: "יהיה לנו פה אילת 2". המדריך במלונית סיפר בחקירתו כי הבחין באינטראקציה שנוצרה בין החשוד לנערה והזהיר אותו: "מדובר בילדה קטנה שלא בגיל שלך ולא בשכל הישר שלך. אל תתקרב אליה".