שלושה בני אדם נהרגו ועוד כמה נפצעו היום (ב') בשני פיצוצים שאירעו במצבורי גז בבירת איחוד האמירויות הערביות אבו דאבי ובמרכז התיירות שלה בדובאי. כך אמרו במשטרה ובכלי תקשורת מקומיים. הפיצוץ באבו דאבי התרחש בקרבת שדה התעופה שבו נחת מטוס אל על עם משלחת ישראלית-אמריקנית שהמריא מנתב"ג.
2 צפייה בגלריה
פיצוץ גז מסעדה אבו דאבי איחוד האמירויות
פיצוץ גז מסעדה אבו דאבי איחוד האמירויות
הנזק בעקות הפיצוץ באבו דאבי
לפי דיווחים בתקשורת המקומית, בלון גז התפוצץ במסעדה בדובאי בשעת בוקר מוקדמת והרג אדם אחד. העיתון "דה נשיונל" שבבעלות אבו דאבי ציטט דובר של כוח ההגנה האזרחית, ולפיו הפיצוץ גרם לשריפה שפגעה בקומת הקרקע של הבניין. הוא הוסיף כי הושגה שליטה על האש בתוך 33 דקות.
באבו דאבי, לפי הדיווח בעיתון, הפיצוץ פגע בשתי מסעדות ברחוב ראשיד בן סעיד, בהן מסעדה של רשת KFC, ונזק נגרם לכמה חנויות. משטרת אבו דאבי מסרה כי שני בני אדם נהרגו ועוד כמה נפצעו באורח קל ובינוני. דיירי הבניין שבו שוכנות המסעדות והאזור הסמוך פונו.

2 צפייה בגלריה
מטוס אל על נחיתה נמל תעופה אבו דאבי איחוד האמירויות
מטוס אל על נחיתה נמל תעופה אבו דאבי איחוד האמירויות
מטוס אל על באבו דאבי
(צילום: רויטרס)
בתמונות שפורסמו ברשתות החברתיות ובתקשורת המקומית נראה נזק רב במסעדות ועשן לבן עולה מקומת הקרקע של הבניין.
רחוב ראשיד בן סעיד מוביל לשדה התעופה בעיר, שם נחתו בצהריים נציגי ישראל ויועציו של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ. המשלחת הישראלית-אמריקנית המריאה היום מנתב"ג בטיסה הרשמית הראשונה מישראל לאיחוד האמירויות כדי לקדם את הסכם הנורמליזציה שנחתם לאחרונה בין שתי המדינות.