אנטולי זכרוב (45) והאחיינית שלו ניקול רובינוב בת ה-14 מאופקים נפצעו אמש (שישי) באורח קשה לאחר שנפגעו מרכב חולף בכביש 241 בנגב. אנטולי הרכיב את ניקול על אופניו, ובמהלך הנסיעה תושב שגב שלום פגע בהם. הוא עוכב לחקירה ושוחרר בהמשך.
התאונה אירעה סמוך לשעה 19:30. הפרמדיק גיא אלמקיאס ממד"א סיפר כי "כשהגענו למקום ראינו את האופניים שהיו מתחת לרכב. הגבר שכב בשול בכביש והנערה שכבה בתעלה בצד הדרך. התחלנו מיד בטיפול רפואי שכלל חבישות, עצירת דימומים ומתן תרופות. הכנסנו את הפצועים לאמבולנסים והתחלנו מיד בפינוי לבית החולים. במהלך הפינוי מצבה של הנערה הידרדר והנשמנו אותה".
2 צפייה בגלריה
ניקול רובינוב וזירת התאונה
ניקול רובינוב וזירת התאונה
(באדיבות המשפחה)
עם הגעתם לסורוקה, מצבם של השניים התייצב והוגדר בינוני. ניקול מאושפזת כעת במחלקה לטיפול נמרץ ילדים עם פגיעת ראש. אבא של ניקול, ישראל רובינוב, אמר כי המשפחה עדיין לא יודעת מה הנזק שנגרם לנערה. "היא ילדה כשרונית, עם ציונים טובים", סיפר אב. "היא דמות מאוד דומיננטית, מלאת חיים וכישרונית. העתיד עוד לפניה. אנחנו מתפללים שתצא מזה".
בחקירת המשטרה עלה כי הדוד של ניקול רכב באמצע הכביש. "התעוררתי והייתי פה", סיפר אנטולי המאושפז גם הוא במחלקה לטיפול נמרץ. "אני לא יודע מה קרה לנהג, אם היה שיכור או משהו אחר. אני לא מבין איך אנשים נוהגים ככה". לדבריו, הוא הציע לניקול שביקרה בביתו לצאת לסיבוב באופניים, והיא הסכימה. "אני אדם אחראי והשקעתי באופניים ובאמצעי הבטיחות, בפנסים, כדי שיראו אותי". עם זאת, אנטולי רכב עם קסדה שאותה לא סגר עד הסוף, ואחייניתו רכבה ללא קסדה.


2 צפייה בגלריה
ניקול רובינוב וישראל רובינוב
ניקול רובינוב וישראל רובינוב
"מתפללים שתצא מזה". אביה של ניקול, ישראל רובינוב
(צילום: רועי עידן)
"קיבלתי טלפון שהם בדרך למיון ומיד הוקפצנו לשם. אין לי מושג מי הנהג או מה קרה שם, אבל אני מכיר את הכביש. הנהג כנראה ראה אותם כמה שניות לפני ולא היה לו זמן תגובה", הוסיף האב ואמר כי כתוצאה מהפגיעה בתו עפה מהאופניים, ככל הנראה לאחר שישבה בקדמת האופניים. "היא שוקלת רק 40 ק"ג, מזל שהוא לא ריסק אותה", אמר.
"אני בכלל לא ידעתי שהם יצאו לאנשהו, היא אמרה שהיא הולכת לבקר את דוד שלה, אך לא יודע למה הם יצאו", הוסיף האב. "שמענו את הסירנות אבל לא ידענו מה קרה. אני כן יודע שזו אשמת הנהג, הוא היה צריך להיות ערני".