12 כלי רכב השייכים לתושבי רמלה המתגוררים ברחוב א.ס. לוי שבעיר הושחתו אתמול (רביעי). לדברי עדי ראייה, האחראי למעשה הוא צעיר שנסע על אופניים והשחית את המכוניות עם פטיש. תלונה הוגשה במשטרה - אך טרם נעצר חשוד.
1 צפייה בגלריה
ונדליזם ברמלה: 12 מכוניות הושחטו ושמשותיהם נופצו
ונדליזם ברמלה: 12 מכוניות הושחטו ושמשותיהם נופצו
ונדליזם ברמלה
רונן, אחד מעדי הראייה, אמר: "ישבנו בבית ופתאום שמענו רעשים. ראינו אותו נוסע על האופניים ושובר חלונות של מכוניות". הוא הוסיף כי הצעיר "היה רגוע, כאילו הכול בסדר".
לפני כשבועיים נשרפו שני רכבים ליד אשכול של שלושה גני ילדים. המשטרה פתחה בחקירה בחשד להצתה. המכוניות שעלו באש חנו בצמוד לגנים ברחוב אמיל זולה. כ-100 ילדים בגילי 6-3 היו בהם באותה עת. איש לא נפגע.
כוחות הכיבוי שהגיעו למקום כיבו את השריפה. אחד הרכבים שייך לגננת יהודייה העובדת באחד הגנים, והשני לתושבת ערבייה בעיר. אידה צוברי, גננת באחד משני הגנים היהודיים שהרכבים הוצתו לידם, סיפרה: "גם הרכב שלי שחנה סמוך לאחרים ניזוק קשות. הגן מרוחק כ-30 מטרים מהשריפה שפרצה, אולי פחות".
מהתארגנות התושבים בשם "המטה לביטחון רמלה" נמסר כי "אין דין ואין דיין. המשטרה וראש העיר מנסים לצייר מציאות שקרית שמתפוצצת לנו בפנים שוב ושוב. כעת עברו להשחית רכוש באין מפריע. כלל תושבי רמלה רוצים ביטחון עכשיו".
פורסם לראשונה: 22:24, 09.06.21