שוב תקרית אלימה בין פעילי ליכוד לפעילים של תקווה חדשה: גדעון סער הגיע אמש (ראשון) לשוק מחנה יהודה יחד עם רעייתו גאולה אבן סער וחברו למפלגה, עופר ברקוביץ', אחרי כנס בחירות בירושלים - ובמקום פרצה תגרה אלימה בין פעילי שתי המפלגות.
"יצאנו לסיבוב ברים בשוק. הייתה אווירה טובה, אבל אז הגיעו פעילי ליכוד כשאחד מהם - משה מירון - הוביל את העימותים ונוצר בלגן", סיפר פעיל תקווה חדשה שנכח באירוע. הטלפון של דינה ברקוביץ', אשתו של עופר ברקוביץ', נלקח מידה במהלך התקרית.
פעיל הליכוד משה מירון טוען מנגד שהוא זה שהותקף. "הרביצו לי עם קרשים על הראש. לי ולפעילים נוספים. מישהי חטפה לי את הטלפון וברחה". לדבריו, כל מה שהוא עשה זה לצעוק לכיוון ברקוביץ' שהוא "לא איש ימין".
גדעון סער צייץ בטוויטר לאחר התקרית: "היינו הערב בסיור מדהים בשוק מחנה יהודה בירושלים. בסיומו - שוב הותקפו פעילי תקווה חדשה ובהם מועמדנו לכנסת עופר ברקוביץ' על ידי ביביסטים. אנחנו לא מפחדים".
שלשום הפגינו תומכי הליכוד מחוץ לכנס בחירות של תקווה חדשה במושב עזריה שבמועצה האזורית גזר. אחד מתומכי סער נפגע בפניו מביצה שהושלכה לעברו. למקום הוזעקה משטרה שחצצה בין פעילי המפלגות. הפעיל שנפגע אמר ל-ynet: "הגעתי לכנס והזדעזעתי מהתגובות של הצד השני. חטפתי ביצה לפנים בזמן שהייתי במבנה. הרגשתי סחרחורות, אבל עכשיו אני בסדר גמור".