גבר כבן 60 נדרס הערב (שבת) למוות ברחוב דרך מצדה בבאר שבע. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום מצאו את הגבר לכוד מתחת לרכב חונה כשהוא סובל מפגיעה רב-מערכתית ונאלצו לקבוע את מותו. נהג הרכב נמלט מהמקום, והמשטרה קראה לו להסגיר את עצמו, אולם איתרה אותו כעבור זמן קצר בזכות המצלמות הרבות באזור כשהוא בביתו.
2 צפייה בגלריה
הולך רגל הרוג בתאונת דרכים בבאר שבע
הולך רגל הרוג בתאונת דרכים בבאר שבע
זירת התאונה בבאר שבע
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
2 צפייה בגלריה
הולך רגל הרוג בתאונת דרכים בבאר שבע
הולך רגל הרוג בתאונת דרכים בבאר שבע
הרכב הפוגע
(צילום: דוברות המשטרה)
הדיווח למרחב נגב של מגן דוד אדום התקבל בשעה 18:34. החובש פבל פסין שטיפל בפצוע אמר כי "הרכב עמד בצידו הימני של הכביש כשהפצוע מחוסר הכרה ולכוד מתחת לחלקו האחורי. תוך כדי פעולות החילוץ המורכבות שכללו הרמה של הרכב ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".
לפי נתוני עמותת אור ירוק, מתחילת השנה נהרגו 173 בני אדם בתאונות דרכים. זאת לעומת 131 הרוגים בתקופה המקבילה אשתקד - עלייה של 32%. בחודש יוני לבדו, עד כה, 29 בני אדם נהרגו בכבישים - יותר מאדם אחד ביום בממוצע.
ביום רביעי האחרון נהרגה אישה כבת 30 בהתנגשות בין שתי מכוניות בכניסה לכפר מרר שבצפון הארץ. נהג נוסף בן 21 נפצע באורח בינוני ופונה באמצעות מסוק לבית החולים. מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי אחד מכלי הרכב סטה מנתיבו - ופגע בשני. יומיים קודם לכן נהרג מתן מרין בן ה-17 ממושב אלוני אבא נהרג בהתנגשות בין טרקטורון מסוג ריינג'ר לרכב פרטי בכפר יהושע שבמועצה אזורית עמק יזרעאל.