3 צפייה בגלריה
מתן מרין ז"ל
מתן מרין ז"ל
רק בן 17. מתן מרין
מתן מרין, בן 17 ממושב אלוני אבא, נהרג היום (שני) בהתנגשות בין טרקטורון מסוג ריינג'ר לרכב פרטי בכפר יהושע שבמועצה אזורית עמק יזרעאל. הנער היה ברכב השטח. צוות מד"א קבע את מותו במקום, שאר המעורבים בתאונה לא נדרשו לטיפול רפואי. שוטרים ובוחני תנועה הגיעו לזירה ופתחו בחקירה.
הדיווח על התאונה התקבל במוקד 101 של מד"א מרחב כרמל בשעה 15:03. לפי מד"א, "חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום העניקו לנער טיפול רפואי וביצעו בו פעולות החייאה, שבסופן נאלצו לקבוע את מותו".
3 צפייה בגלריה
זירת תאונת הדרכים בכפר יהושע
זירת תאונת הדרכים בכפר יהושע
הטרקטורון בזירת התאונה בכפר יהושע
(צילום: איחוד הצלה כרמל)
3 צפייה בגלריה
זירת תאונת הדרכים בכפר יהושע
זירת תאונת הדרכים בכפר יהושע
זירת התאונה. בן ה-17 נהרג
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
חובש בכיר במד"א ניר וכטל סיפר: "הנער שכב במרכז הכביש בין שני כלי הרכב כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה, ועם חבלת ראש קשה מאוד. התחלנו לבצע בו פעולות החייאה שבסופן לצערנו נאלצו לקבוע את מותו".
במועצה האזורית יזרעאל מסרו כי "צוותי הרווחה, החינוך והשירות הפסיכולוגי של המועצה נמצאים בשטח ותומכים במשפחות, ביישובים, במערכות החינוכיות ובבני הנוער. תושבי המועצה ועובדיה מחבקים ומחזקים את המשפחה בשעה קשה זו ומשתתפים בצערה".
אתמול אחר הצהריים נהרגה מארי קארדי (20) מהיישוב אבו סנאן שבגליל המערבי לאחר שרכבה התהפך לתעלה בכניסה ליישוב סאג'ור שליד כרמיאל. נערה בת 17 מהיישוב ראמה, שהייתה גם היא ברכב, נפצעה באורח בינוני ופונתה על ידי צוות מד"א למרכז הרפואי לגליל בנהריה.
המכונית שבה נסעו הצעירות סטתה והתהפכה לתעלה בצד הדרך, מסיבה שעדיין אינה ברורה, וכתוצאה מכך הן נלכדו. ביום שישי נהרג צעיר בשנות ה-20 לחייו בהתנגשות האופנוע שעליו רכב במכונית, בקטע בכביש 805 בין דיר חנא לעראבה שבגליל התחתון. בתאונה בתל אביב נהרגה אישה שרכבה על אופניים חשמליים מפגיעת מונית.
פורסם לראשונה: 15:37, 21.06.21