המשטרה סימנה שלושה עדים, בהם בעלי מקצוע, שיזומנו לעדות במסגרת בדיקת המימון של התקנת הג'קוזי במעונו הפרטי של יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו. לפי ההערכות, מדובר ברישום של הוצאה שלא קרתה.
הבדיקה נפתחה בעקבות מסמכים שהועברו למשטרה אחרי שהיועצת המשפטית של משרד ראש הממשלה, שלומית פרגו ברנע, פנתה לאביחי מנדלבליט וביקשה לבדוק את מהות מימון השירות. בני הזוג נתניהו לא חשודים בדבר בינתיים, ולאחר גביית העדות יוחלט אם קיים חשד לפלילים. שלושת עדי המפתח שיזומנו למשטרה יצטרכו להסביר את מהות ההוצאה, והחוקרים מנסים להבין אם מישהו דיווח על ההוצאה כדי להוציא כסף בדרך עקיפה.
1 צפייה בגלריה
ביתו הפרטי של נתניהו
ביתו הפרטי של נתניהו
ביתו הפרטי של נתניהו
(שאול גולן, "ידיעות אחרונות")
פרגו ברנע אמרה ליועמ"ש כי שימוש בכספי התקציב של המשרד לצרכים פרטיים של משפחת נתניהו אינו תקין, וכי יש לפתוח בחקירה כדי לברר אם הפקידים קיבלו הוראה ממשפחת נתניהו או פעלו על דעת עצמם.
מטעם משפחת נתניהו נמסר בתגובה לדיווח אמש כי "מאז שהזוג נתניהו קנה את ביתם בקיסריה לפני כ-20 שנה לא הותקן בו שום ג׳קוזי, ומובן מאליו שהמדינה לא השקיעה אפילו אגורה במה שלא הותקן. זהו שקר מוחלט. האם פרסום השקר הזה נועד להסתיר את המיליונים הרבים שמושקעים בימים אלה מכספם של אזרחי ישראל בבתיהם הפרטיים של בנט, גנץ ולפיד, במכפלות עצומות, לעומת עלויות סידורי הביטחון בבית רה״מ לשעבר בקיסריה? הינכם נדרשים לפרסם תיקון מיידי, אחרת תוגש תביעת דיבה".