4 צפייה בגלריה
כתובות בגן
כתובות בגן
הכתובות שאותרו על חומת הגן
(צילום: אבי חי)
אלמונים ריססו כתובות נאצה והשליכו ביצים אל הגן שכמה מעובדותיו נעצרו בחשד לפגיעה בפעוטות. בכתובות שאותרו הבוקר (רביעי) נכתב "תישרפו בגיהינום" ו"מפלצות".
אתמול עצרה המשטרה את חמש הסייעות לאחר שהורים טענו כי הצוות בגן פגע בילדיהם ותקף אותם, ואף הגישו תלונה במשטרה תוך הצגת תיעוד ממצלמות האבטחה, שבו נראים המעשים.
4 צפייה בגלריה
הגן
הגן
רחבת הגן, הבוקר
(צילום: יריב כץ )

ההורים אספו בימים האחרונים את תיעוד מצלמות האבטחה שהיו מוצבות בגן, שחזרו את הקבצים שנמחקו מהתיעודים ושם לדבריהם, ראו את אנשי צוות הגן פוגעים בפעוטות. בתיעוד נראות נשות צוות הגן משתמשות בכוח כלפי הפעוטות ובאחד המקרים אף תועדה אחת הנשים מטיחה פעוט על מזרן.

4 צפייה בגלריה
תיעוד התעללות בפעוטות בגן ילדים במרכז הארץ
תיעוד התעללות בפעוטות בגן ילדים במרכז הארץ
תיעוד התעללות בפעוטות בגן
אביהם של תאומים מהפעוטון בחולון, שבו לפי החשד התעללו בילדים, סיפר אמש על התחושות לאחר שנחשף לתיעוד המזעזע שבו נראים ילדים מוטחים על מזרן ומכות. "הילדים שלי כוכבים בסרטונים האלה", הוא אמר. "מעיפים אותם כמו שק תפוחי אדמה. דורכים על אחד מהילדים שלא יקום וכיסו אותו כמו גופה. איזה בן אדם עושה דבר כזה?".
האב סיפר כי סמך על אחת מנשות הצוות בגן, שטיפלה בבנו הגדול במשך יותר משנה. "היה כל כך טבעי שהבאנו את התאומים שלנו לשם", אמר. "הייתה התנהגות קצת אלימה, אבל חשבנו שזו התנהגות של בנים תאומים שקצת מרביצים אחד לשני. לא התייחסנו לפרץ האלימות שפתאום התחיל".